marți, 10 martie 2015

Sophyto- Bio-Active Rebalancing Essence

Hello !!!
    Nu stiu cat de bine ati ajuns sa ma cunoasteti dar cine stie, stie ca ador lotiunile tonice! Poate nu am pus prea mare accent pe acest aspect pana acum, recunosc. Ideea este urmatoarea: toateeee lotiunile tonice sa vina la mineeee!!!! :P
    Mereu caut ca tenul meu sa fie reimprospatat si recunosc faptul ca o lotiune tonica deseori inlocuieste apa in cazul meu. De ce afirm acest lucru? Stati linistite! Nu fiindca nu ma inteleg cu apa :)), nu fiindca nu fac baie :)) nu fiindca am depuneri de calcar pe mine de la aceasta :)) ... ci efectiv fiindca efectul lotiunii tonice este mult mai benefic in ceea ce ma priveste decat apa.
    A cam sosit timpul sa va impartasesc parerile mele referitoare la tonerul Sophyto- Bioactive Rebalancing Essence de la Sophyto Romania.


   
    Despre Sophyto Romania:

    Sophyto (by Karen Sinclair Drake) sunt cosmetice organice pentru ingrijirea tenului. Fara gluten, fara coloranti sau parfumuri artificiale, fara parabeni. Produse antirid profesionale, sunt fabricate din ingrediente pure . Cosmeticele Sophyto au la baa principii ale fitoterapiei- care valorifica puterea de vindecare a plantelor si a altor ingrediente bioactive pentru a hrani in mod natural si a reda o stralucire sanatoasa tenului sensibil. Produsele Sophyto ofera echilibrul perfect tuturor tipurilor de ten.

SOPHYTO-Bioactive Rebalancing Essence

    Il folosesc inca din prima clipa in care am pus mana pe el; obsesia mea pentru acest gen de produse este inimaginabila! Tremuram toata cand l-am primit, eram curioasa ce poate face cu tenul meu, ce imi ofera, cum imi rasfata tenul asa ca, am pus mana si l-am testat regulat pana cand.... m-am decis sa va povestesc ce impresii mi-a lasat.


    Este prima lotiune tonica cu pompita pe care am incercat-o. Lotiunea tonica in conceptia mea e lichidul cu care trebuie sa imbib calumea dischetele demachiante si sa imi curat/improspatez tenul. Ei bine, acest aspect m-a captat din start la acest produs: faptul ca are pulverizator.


    Produsul in sine este lichid, cu un miros subtil necunoscut (nu stiu cu ce sa il aseaman) si are o culoare galbuie. Desi pe ambalaj scrie ca acesta nu are miros, ma repet: are un miros ciudatel dar subtil.

   
    Cantitatea acestuia este de 120 ml.


INGREDIENTE ACTIVE

  • soc organic
  • dud indian organic
  • zmeura organica
INGREDIENTE
Aqua (water), *aloe barbadensis (aloe vera)leaf  juice, potassium sorbate, levulinic acid, *rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, *glycerin, sodium levulinate, *chlorella vulgaris (green micro-algae) extract, *cynara scolymus (artichoke) root extract, *mentha piperita (peppermint) herb extract, *morinda citrifolia (noni) fruit extract, *rubus idaeus (raspberry) leaf extract, *sambucus nigra (elder berry) fruit extract, *schizandra chinensis (schisandra) fruit extract, *taraxacum officinalis (dandelion) root extract,  *urtica dioica (nettle) herb extract, *lentinus edodes (shitake) fruit extract , citric acid.


    Recunosc ca initial (fiind incatata de modalitate de dozare cu pompita) am incercat sa il folosesc pulverizandu-l de la distanta pe ten dar parca nu-mi place la fel de mult precum imi place atunci cand il aplic cu discheta demachianta. Ambele variante de utilizare au avantaje si dezavantaje.
Dupa aplicare, tenul meu categoric era reimprospatat, revigorat. Intr-adevar functioneaza ca o balanta : reda echilibrul  ph-ului tenului nostru, se potriveste absolut oricarui tip de ten, ofera exact ceea ce trebuie si cat trebuie.
    Bineinteles, inainte de toner, tenul trebuie sa fie curatat in prealabil, niciodata nu am pulverizat produs direct pe ten peste impuritatile adunate in timpul zilei. Efectul a fost unul foarte placut, exact cum trebuie sa fie in urma folosirii unui toner: tonifiat, revigorat, hidratat, luminos.
    Inafara faptului ca are un miros mai ciudatel (singurul aspect care nu mi-a placut neaparat) pot spune ca acesta face ceea ce promite. Fiind un produs 96% organic, fara gluten clar nu putea sa nu imi placa. Produsele bio sunt menite sa ofere o ingrijire aparte de care cu siguranta fiecare femeie, fiecare om are parte.
    Important de stiut: produsele Sophyto nu sunt testate pe animale!

PRETUL PRODUSULUI + comanda online:
Acesta costa 98,00 lei si il puteti pune in cosul virtual chiar AICI.

    Nu pot decat sa recomand produsul tuturor persoanelor care pun accent pe aceste aspecte importante enumerate mai sus. Faptul ca este potrivit oricarui tip de ten oferindu-i exact ceea ce are nevoie, in cantitatea potrivita, ma face sa il apreciez si mai mult. As putea spune ca este doctorul tenului meu care deseori scapa de sub control :).

Voi folositi o lotiune tonica?
Care este preferata voastra si de ce?

Pupici cu lipici :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall