miercuri, 11 martie 2015

Cosmod- Poudre Bronzante , Soleil Sublime

 
    Fara dar sau poate... sunt indragostita de produsele Cosmod <3. Desi am testat doar doua produse de la acestia (prima fiind paleta RIO) pot spune cu mana pe corasooon ca au dat dovada de calitate, ma repet: fara dar sau poate!
Pudra bronzanta despre care doresc sa va scriu cate ceva azi este THE BEST din punctul meu vedere <3. Daca ramaneti aici si dati un scroll, aflati imediat de ce :).
 

AMBALAJ PRODUS
Pudra bronzanta se prezinta intr-o carcasa destul de rezistenta si compacta. Capacul transparent inscriptionat Cosmod, se deschide ca la oricare alta pudra pentru fata.


 NUANTA : 03 Caramel



INGREDIENTE, CANTITATE:


TEXTURA & MIROS
Pudra in sine este asezata intr-o forma "stelara" in relief, aspect care mie imi place tare tare mult. Nu este deloc prafoasa ci din contra, este compacta, satinata <3.


SWATCH
*fara flash
*cu flash

PAREREA MEA DESPRE PUDRA BRONZANTA COSMOD
 In ultima perioada au inceput sa imi placa pudrele bronzante; mereu caut texturi diferite, arome si nuante placute <3.
Despre pudra aceasta inca de la prima utilizare mi-am zis "Woooow" ! Am ramas extraordinar de placut surprinsa de calitatea pe care o are. Incepand cu textura usor satinata dar mata si pana la aroma subtila de ciocolata parca, m-a atras in totalitate! Ambalaj, nuanta, tot tot tot...
Este o pudra extraordinar de pigmentata iar pentru a va dovedi acest lucru, v-am pregatit doua fotografii mai explicite.
Prima fotografie ilustreaza pensula pe care abia am atins-o de pudra:


Cea de-a doua fotografie ilustreaza pensula luata de pe suprafata pudrei. Ia vedeti, de la o simpla atingere, asa arata pensula cu produsul luat pe ea:


Este extraordinar de pigmentata, fina, placuta la atingere. rezista cu brio pe ten intreaga zi fara a-si pierde din intensitate.
Ofera o tenta calda tenului, un aspect sanatos, placut, bine conturat.



Iata si doua machiaje realizate de mine in care bronzerul este usor sesizabil si de efect <3 :




CONCLUZII Poudre Bronzante Soleil Sublime :

  • Este satinata 
  • usor de blenduit pe sub pometi
  • este foarte pigmentata
  • nuanta este una extrem de placuta (ofera o tenta de ten sanatos)
  • este foarte rezistenta, nu se sterge, rezista cu brio intreaga zi
  • miroase placut
  • avand in vedere raportul calitate-pret, ma declar mai mult decat multumita! Costa numai 40,60 lei (redusa pe site-ul www.beautyspell.ro de la 58,00) !
  • ador ambalajul ei, faptul ca are un diametru destul de mare <3 
  • este bogata in pigmenti nuantatori 
  • are un efect instantaneu de nuantare pentru un look impecabil
Il recomand cu cea mai mare incredere, sunt sigura ca nu ati fi dezamagite de el !!!

Pupici cu muuuult lipici, Zuzulici <3 :*



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall