luni, 1 decembrie 2014

Review: Rutina mea de ingrijire a tenului cu produse Pellamar

    In ultimii ani tenul meu a cam luat-o razna; nu tin minte sa ma fi luptat de cand ma stiu cu excesul de sebum ci mai degraba de prin liceu am inceput sa observ cum tenul meu luceste mai ceva ca felinarul de pe marginea drumului, noaptea :D. Nu oi fi bagat eu de seama, sau chiar nu era gras mai demult? Habar nu am, cert e ca acum deseori imi simt fruntea  de parca ar fi lipita de ea o bucata de slana :P.
    Am incercat o gramada de produse matifiante dar fara rezultat; mai nou am inceput sa lupt si cu punctele negre care nu stau deloc astamparate (pana acum le era suficient daca aveau loc in varful nasului; acum s-au smecherit si s-au extins si pe obraji, frunte, barbie...). Bleaaah !!!
Am facut niste calcule: exces de sebum+ puncte negre = tenul care nu merita 2 bani daca nu-l ingrijesti intr-una, corespunzator. 
    In luna octombrie, au intrat in posesia mea aceste minunatii de la PellAmar Cosmetics <3




Puneti-va ochelarii pe nas si aduceti-va un pahar cu apa, suc, ceai, bere, vin, tuica, ce vreti voi, fiindca va veti deshidrata pana ajungeti la capatul review-ului :))). E lung, sper sa aveti rabdare sa cititi rand cu rand fiindca merita :).

 Din GAMA BIOACTIVE S ACNE:





Gel purificator pt. ten gras si mixt



Peeling Gel pentru ten gras si mixt



Din GAMA AMINO POWER:


Gel contur pentru ochi


Masca de fata - tratament intensiv





Cateva informatii despre Pellamar:

SC. PELL AMAR COSMETICS SRL este o companie cu capital romanesc , fundamentata in jurul unui brand cu traditie,  ce valorifica proprietatile benefice ale namolurilor terapeutice.

Strategia Pell Amar : "A trăi frumos şi sănătos este o filozofie care priveşte individul ca un întreg, trup, minte şi suflet. PELL AMAR COSMETICS îşi propune să transfere acest concept clienţilor săi. Învăţăm astfel să trăim zi de zi mai intens, mai frumos. Frumosul stă în modul de viaţă, în starea de spirit pozitivă, în sănătatea trupului şi a minţii. De aceea este bine să dăm valoare fiecărui detaliu, fiecărei clipe, la tot ceea ce ne înconjoară – PELL AMAR. "

    Eu am ales sa vorbesc despre toate cele 4 intr-un singur articol pentru simplul fapt ca le foloseam de-odata, intr-o rutina zilnica de ingrijire a tenului. Peeling-ul si masca nu le foloseam zilnic ci ocazional cand simteam nevoia sa ofer o atentie mai mare tenului meu. Gelul pentru conturul ochilor il foloseam pentru putina revitalizare cand imi simteam ochii obositi si nu numai, cat despre gelul de curatare...... l-am folosit ca nebuna <3.

    Linia Bioactive S Acne
Produse pentru ten acneic, gras si mixt ce previn dezvoltarea microorganismelor cauzatoare de forme inflamatorii  si de acnee purulenta, precum si curatarea epidermei, prevenind formarea cicatricilor si indepartand punctele negre.

Gelul purificator


Il folosesc atat dimineata cat si seara. Nu am sa va mint, am avut si ocazii cand lenea a fost cucoana mare la mine si evitam (sau ma faceam ca uit :P) sa il folosesc, dar de regula il folosesc dimineata si seara. Pentru o curatare mai profunda am optat sa il folosesc cu aparatul pentru curatare de la Oriflame <3. Combinatia perfecta!
Ce pot sa spun este ca e gelul de curatare pe care tenul meu il adora si are de gand sa nu se mai desparta de el <3.
Punctele negre au fost indepartate vizibil asta pana cand, nu am neglijat cateva zile ingrijirea tenului (in sensul ca poate eram obosita sau grabita incat sa stau sa ma curat calumea in oglinda); da, au fost si zile de-astea si sunt sigura ca vor mai fi :))) dar gelul si-a facut si isi face inca treaba de minune atunci cand il bag in seama :D <3 <3.

    6 motive     pentru care ador gelul de curatare Pell Amar:
1. face o spuma delicata, blanda cu tenul
2. curata foarte bine indepartand eficient punctele negre
3. ofera prospetime tenului; prospetime de durata!
4. cantitatea este generoasa (200 ml)
5. nu este nevoie de o cantitate mare de produs pentru curatare (este un produs foarte econom)
6. chiar am observat o imbunatatire la aspectul tenului meu de cand il folosesc.
     Nici un alt gel de curatare nu a fost un ajutor de nadejde cum e acest gel. As vrea sa promit ca de acum in colo am sa-l folosesc doar pe acesta dar dupa cum bine stiti, un beauty blogger tre' sa testeze si iar sa testeze (nu de parca as refuza ideea ca sunt o fire tare curioasa si imi place sa testez mereu noutatile) dar ma bate rau gandul sa raman axata pe el fiindca nu stiu daca pot sa ii ofer ceva mai bun din toate punctele de vedere, tenului meu.
P.S: Este de o consistenta gelatinoasa care in contact cu pielea umeda se "topeste" si se transforma intr-o spuma foarte delicata.

Ingrediente:

AQUA, SODIUM TRIDECETH SULFATE, SODIUM LAUROAMPHOACETATE, COCAMIDE MEA, ACRYLATES PLAMETH - 25, ACRYLATES CAPOLIMER, SALYCILIC ACID, LAVANDULA AUGUSTIFOLIA EXTRACT, MINERAL SALTS AND AMINO ACIDS FROM PELLOID MUD EXTRACT (PELL AMAR), EDTA, ETHYLHEXYLGLYCERINE / PHENOXYETHANOL.


Peeling Gel
Se aplica pe pielea umeda, curata.
Se lasa sa actioneze aprox. 5 minute dupa care se clateste cu apa calduta.


Tenul capata luminozitate, devine mult mai neted dupa ce utilizez acest peeling. Si nu sunt doar vorbe-n vant!
Il foloseam ocazional dar efectele au fost imediate.
Fiind recunoscut ca o "bariera" pentru excesul de sebum nu pot face decat sa ii dau nota 10 pentru aceasta calitate. Tine in frau sebumul si ofera uniformizare tenului.
Il recomand cu caldura <3.
Imi pare rau doar pentru simplul fapt ca nu are o cantitate mai generoasa :(. Are doar 15 ml.
cei drept, fiindca se aplica pe pielea umeda, cantitatea aplicata nu necesita sa fie una mare; produsul se intinde tare fain si nu se aplica intr-un strat gros dar parca totusi..... 50 ml ar suna mai bine nu? :)




Ingrediente

AQUA, PROPYLENE GLYCOL, ALOE VERA GEL, SALYCILIC ACID, MINERAL SALTS AND AMINO ACIDS FROM PELLOID MUD EXTRACT (PELL AMAR) , GLYCOLIC ACID, ETHYLHEXYLGLYCERIN / PHENOXYETANOL,CARBOMER, XANTAN GUM, AMINO METHYLPROPANOL. 

    Linia AMINO POWER
Produsele din aceasta linie reprezinta o noutate prin faptul ca se adreseaza tuturor varstelor, redand elasticitatea, fermitatea si stralucirea pe care numai natura ne-o poate da. Acest lucru se datoreaza continutului bogat in aminoacizi , "alimentul biologic" al celulelor pielii.

Masca de fata tratament intensiv
Niciodata nu am avut rabdare sa imi aplic tot felul de masti si sa stau "cocotata" in varful patului (sau ma rog, pe scaun) si sa astept "minunea" sa intre in piele, sa se usuce. Mereu ma enerva acea senzatie ciudata cand masca incepea sa se usuce, ma lua cu mancarimi, ma lua cu nervi, ma simteam o stafie vie, pe scurt: evitam mastile!
Masca de fata tratament Pell Amar, e cu totul altceva! O intind bine pe ten si efectiv uit ca e acolo!
Nu ofera acea stare de disconfort cat o tin pe ten si face o treaba de milioane!! <3
E de culoare alba (deci seman cu o stafie cand o am manjita pe fata, dar da-i pace ca sunt frumoasa si asa :)) ), se intinde usor iar cantitatea de produs nu necesita a fi imensa fiindca textura permite ca aceasta sa se intinda uniform, cu usurinta.
Are un miros mai ciudatel asa dar dispare repede, nu pot spune ca ma deranjeaza.
Chiar mainainte am sters-o de pe ten :D fiindca am terminat baia calda si rasfatul Pell Amar (asa mi-am incheiat ziua de 1 Decembrie).
Ce pot sa spun este ca imi simt tenul renascut dupa utilizarea acesteia; il simt ferm, elastic, a capatat luminozitate efectiv.


Ingrediente:

AQUA, GLYCERYL STEARATE PEG-100 STEARATE, CAOLIN, CETEARYL ALCOHOL, ISOPROPYL MIRISTATE, GLYCEROL, CAPSICUM EXTRACT, GRAPEFRUIT EXTRACT, RUSCUS ACULEATUS EXTRACT, HORSETAIL EXTRACT, LICORICE EXTRACT, ASCORBYL METHYLSILANOL, METHYLSILANOL HYDROPROLINE ASPARTATE, DIMETYLSILANOL HYALURONATE, HYDROLISED ELASTIN, SALIX ALBA EXTRACT, MINERAL SALTS AND AMINO ACIDS FROM PELLOID MUD EXTRACT (PELL AMAR), EDTA, ETHYLHEXYLGLYCERINE / PHENOXYETHANOL. 

Gel pentru conturul ochilor
Il foloseam chiar si inainte de machiaj. Reda starea de confort ochilor obositi, revigoreaza, hidrateaza si ingrijeste zona sensibila din jurul ochilor. Nu pot spune ca am probleme cu cearcanele, nu pot spune ca mi-au disparut, la fel cum nu pot afirma nici ca a incetinit procesul de 'imbratranire' in zona ochilor, nu am riduri, nu am probleme de genul. Il folosesc efectiv pentru revigorare fiindca imi ofera starea aceea de privire fresh, un plus de protectie care niciodata nu strica + pungi sub ochi de la oboseala, mai am si eu, ca tot omul! In ceea ce priveste acest aspect, gelul functioneaza si reduce vizibil "umflatura" aceea de care nu scapam degeaba aplicam corectoare.
Gelul e revitalizant, rece la aplicare dar in contact cu pielea se incalzeste repede daca bine am observat, se intinde si intra usor in piele. Pielea din jurul ochilor devine automat mai ferma, mai neteda. Love it <3 ! Eu, care niciodata nu foloseam produse de genul, acum chiar am ajuns sa iubesc ceea ce un astfel de produs poa' sa-mi faca <3.
Cantitatea de 15 ml in cazul acesta e suficienta spre deosebire de cantitatea peeling-ului amintit mai sus :).



Ingrediente:

AQUA, HYDROLYSED RICE BRAN PROTEIN, OXIDO REDUCTASES, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) PROTEIN HYALURONIC ACID, ETHANOL, GLYCEROL, RUSCUS ACULEATUS EXTRACT, MINERAL SALTS AND AMINO ACIDS FROM PELLOID MUD EXTRACT (PELL AMAR), ALOE VERA EXTRACT, EDTA, ETHYLHEXYLGLYCERINE / PHENOXYETHANOL. 

In concluzie:
Folosindu-le impreuna, nu pot decat sa laud efectele lor. Absolut toate mi se par indispensabile unei ingrijiri corecte ale tenului si nu am sa le ofer nici un minus. Poate ofer un mic mic mic minus mirosului mastii de fata care dupa cum va spuneam e putin ciudat dar nu insuportabil + cantitatea peeling-ului care mi se pare extraordinar de mica dar se compenseaza problema prin faptul ca o aplicare nu cere mult produs :).
Pana acum, nu am incercat produse Pell Amar si le multumesc cu aceasta ocazie ca mi-au oferit sansa de a cunoaste aceste minunatii de produse care nu au facut altceva decat sa ofere imbunatatire intreg aspectului tenului meu <3. Le iubeeeesc pe toate si daca le termin, cu siguranta ma va bate gandul sa le recumpar fiindca sunt perfecte pentru mine!


RUTINA mea deci (momentele cand am timp si chef de tot ritualul): gel de curatare + tonic + peeling + masca + crema hidratanta + gel contur ochi
Tonicul folosit in ultima perioada este cel de la Manhattan prezentat AICI.
Poate acum va veti intreba totusi CU CE mi-am hidratat tenul? ......... despre asta am sa va vorbesc zilele viitoare :). Va pot spune doar ca am descoperit crema perfecta pentru tenul gras :D.


Cam atat.... stiu ca a trecut Black Friday dar sa stiti: Produsele sunt disponibile AICI! :D Asta in cazul in care v-am convins cu review-ul meu si va tenteaza sa le incercati :).
Le recomand din toata inima!


Care dintre voi le-ati incercat sau v-ati dori sa le incercati? :)

Pupici cu lipici Zuzulici :* 



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall