marți, 30 iunie 2015

Review: Tea Tree Oil (Ulei din arbore de ceai)


    O alternativa eficienta si naturala, in locul produselor anti-acnee sintetice 
    Uleiul din arbore de ceai s-a demonstrat a fi foarte eficient in tratarea formelor de acnee, de la cele mai usoare la cele mai severe. Este la fel de eficient precum peroxidul de benzoil, insa cu mai putine efecte secundare. 
Rezultatul testelor efectuate pe un numar foarte mare de persoane a demonstrat ca o concentratie de 5% ulei din arbore de ceai s-a dovedit a fi la fel de eficienta in lupta impotriva acneei precum o concentratie de 5% de peroxid de benzoil, un ingredient des folosit in tratamentele anti-acnee si care a  inrgistrat numeroase efecte secundare precum mancarimi, intepaturi, roseata, si uscarea pielii la peste 79% din persoanele pe care a fost testat.

Review-ul de astazi are asadar ca "protagonist",  uleiul din arbore de ceai de la Thursday Plantation :).


    Am fost extrem de curioasa de acest produs, stiam ca are numeroase beneficii si am fost tare nerabdatoare sa fiu "cobaiul" care mai apoi isi da cu parerea referitor la produs si efectele sale :).
Uleiul din arbore de ceai Thursday Plantation se prezinta intr-o sticluta de 10 ml.


Dozarea:
Sticluta e dotata cu un dop din plastic avand un orificiu care permite produsului sa iasa picatura cu picatura. Produsul nu se pierde, se dozeaza in cantitati precise.



Consistenta:
Uleiul din arbore de ceai are o consistenta lichida, categoric uleioasa dar nu ramane gras pe ten. Este mai degraba o consistenta lichida cu foarte putina tenta uleioasa.

Miros:
Are un miros foarte puternic, mentolat combinat cu arome de plante (arbore de ceai- herbal).

In caz ca nu stiati !!!
Uleiul din arbore de ceai poate fi folosit in foarte-foarte-foarte multe moduri, pentru numeroase probleme cum ar fi:
  • acneea - 2-3 picaturi pe zonele infectate, de doua ori pe zi
  • eczema- se aplica ulei dorect pe zona afectata dupa ce aceasta a fost curatata si uscata
  • cap, scalp- 5-1- picaturi de ulei intr-o cantitate de sampon, necesara pentru o singura spalare precum si in balsamul de par (il puteti folosi pana la insanatosire).
  • dinti, gingivita, hemoragia gingiei: 3-5 picaturi de ulei intr-un pahar cu apa calda pentru clatire (aprox.de doua ori pe zi); pentru stergerea gingiilor.
  • carii- 2 picaturi de ulei pe periuta de dinti
  • spalaturi  vaginale- 7-10 picaturi de ulei in 0,5 litri apa calda (se pune la racit si apoi se pot face spalaturile)
  • dureri de dinti- se clateste gura cu apa cu ulei; pe locul dureros se aplica o compresa cu Tea Tree Oil
  • negi- se aplica direct pe neg cate 3-5 picaturi de ulei pana cand acesta e imbibat complet. Se foloseste in fiecare zi pana cand negul dispare.
  • epilare in zona inghinala- se aplica dupa epilat un amestec de ulei din arbore de ceai cu oricare ulei pe care aveti obiceiul sa il folositi, in proportie de 1 la 4. Se repeta procedura de 1-2 ori pe zi. Adio inflamatie si roseata :)
  • dureri in gat, laringita- se dizolva 4-5 picaturi  de ulei in apa calda si se face o gargara cu aceasta compozitie de 2-3 ori pe zi
  • tuse, raceala, guturai- se adauga 9-10 picaturi de ulei in inhalator si se fac inhalatii inainte de somn
  • leziune in nas- se amesteca uleiul cu ulei de masline in raport de 1 la 5. Se inmoaie un tampon de vata in amestec si se maseaza cu atentie regiunea
  • arsuri pe corp- se clateste bine zona cu apa foarte rece timp de 1-3 minute si se aplica cateva picaturi de ulei din arbore de ceai pe zona afectata pentru a evita infectarea pielii. Procesul se repeta de 2 ori pe zi pana cand rana se vindeca.
  • herpes, raceala si buze crapate- se adauga 3-4 picaturi de ulei intr=o cana cu apa calda. Se tamponeaza zona afectata cu vata, inmuiata in ulei, de doua ori pe zi.
  • pentru spalarea scutecelor
  • petru reumatism
  • pentru entorse si traume sportive
  • pentru gospodarie- fiind un produs antiseptic foarte puternic poate inlocui cu usurinta produsele de curatenie care pot provoca reactii alergice.
  • pentru baie- 10 picaturi de ulei in cada cu apa calda. Pielea devine reimprospatata. Se utilizeaza timp de 17- 20 minute.
  • pentru umezirea aerului- se introduc 10 picaturi de ulei in instalatia pentru umezirea aerului. Vor fi neutralizate pana si mirosurile neplacute :)
Acestea sunt doar cateva dintre problemele pe care Tea Tree Oil le poate rezolva :). Nu-i asa ca e un ulei minune? :)


Cum si pentru ce l-am folosit eu?
Pentru acnee ~ avand in vedere faptul ca este destul de puternic (aplicat in cantitati mari ramai cu o senzatie de arsura- de aceea MARE GRIJA LA APLICARE!), in momentul in care il aplicam local fara a-l combina cu alte produse (pe cosuri spre exemplu) luam un betisor pentru urechi si il imbibam in produs dupa care tamponam zona cu acnee. Mie imi apar rar "monstri" pe fata dar si cand o fac... sunt de toata splendoarea si durerea!
Mai demult foloseam un produs cu acid salicilic pentru acnee; acum folosesc uleiul din arbore de ceai :). Calmeaza durerea, roseata, usuca repede monstrul de pe ten :)



Pantru arsuri-  am tamponat efectiv zona afectata. Da, am facut pe bucatareasa stangace si am uitat ca oala de pe aragaz e calda :D; nu am patit nimic grav...doar mi-au disparut amprentele de la un deget :)). Ca norocul Tea Tree Oil a calmat zona si nu m-am trezit cu basici :). S-a vindecat destul de repede.

Dupa epilare: am nenorocul de a ma irita tot timpul dupa epilare. Am combinat uleiul din arbore de ceai cu un ulei de corp oarecare si am tamponat usor zona epilata. La cat sunt de grabita si uituca, am aplicat amestecul respectiv o singura data :D, nu a disparut din pacate de tot senzatia de iritatie dar pot spune cu mana pe inima ca nici macar nu s-a comparat efectul de dupa folosirea uleiului Tea Tree cu efectele enervante de care aveam parte inainte.

Pentru dinti: dimineata si seara, puneam 1-2 picaturi de ulei direct pe pasta de dinti de pe periuta. Am ales sa fac si gargare cu apa calduta si ulei. Rezultatul: miros proaspat, de lunga durata, senzatia de dinti curati! Pe o perioada indelungata sunt sigura ca ar remedia problema cariilor; eu nu am observat inca schimbari la acest capitol fiindca il folosesc de prea putin timp.

Pentru baie:  baia este cuibul microbilor! Am folosit un difuzor de aromaterapie; am introdus in acesta cateva picaturi de ulei din arbore de ceai + cateva picaturi de apa (pentru ca mirosul sa nu fie atat de intepator). Aerul a devenit mai proaspat, mai curat, mai usor de respirat.

Pentru curatarea/reimprospatarea tenului: am luat o discheta demachianta pe care am turnat tonic sau apa micelara dupa care 1-2 picaturi de Tea Tree Oil :). Voila! Ten revigorat, curat, cosuri si pete uscate, aproape eliminate! Zic "aproape" fiindca fiindca m-am grabit sa va pregatesc review-ul :) ; nu am apucat sa testez uleiul pana la capat dar cu siguranta am sa il folosesc in continuare, pana problemele tenului meu se vor remedia complet :).
  
Poate fi comandat de pe site-ul http://thursdayplantation.ro/ la pretul de 77,38 ron. Aceasta gama Tea Tree Oil mai cuprinde 10 produse cu ulei 100% pur din arbore de ceai! 
- spray pentru picioare cu ulei din arbore de ceai
- balsam natural cu ulei din arbore de ceai
- crema antiseptica naturala cu ulei din arbore de ceai
- gel medicinal cu ulei din arbore de ceai
- spuma naturala cu ulei din arbore de ceai
- gel natural impotriva paduchilor si lindinilor cu ulei din arbore de ceai
- stick natural pentru petele lasate de acnee si iritatii
- lotiune tonica naturala
- pasta de dinti naturala fara fluor
- sampon natural antimatreata


Il recomand cu cea mai mare incredere!
Uleiul din arbore de ceai este practic solutia multor probleme de sanatate pentru care pana acum nu am gasit un remediu adevarat.
Sunt extrem de incantata ca detin acest produs!

Este super util, modalitatile de utilizare ale acestuia si problemele pe care le poate remedia sunt numeroase.
Consider ca este un MUST HAVE in fiecare familie!

Cum spune si echipa Thursday Plantation :)


Voi l-ati incercat?

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall