luni, 23 martie 2015

Prezentare: Dear Chloe...

De ce tocmai "Dear Chloe"?
Fiindca imi este draga maxim si am numit-o asa inca din momentul in care am deschis coletul si am vazut-o <3.
V-am prezentat-o si in articolul OOTD: All Black (o tinuta si un articol destinate acestei genti minunate by Adona.ro).



Culoare: negru
Material: piele ecologica
Lungime: 26 cm
Inaltime: 22 cm
Compartimente: 1 compartiment
Buzunare: 3 interior + 1 exterior
Prindere: bretea + maner
Pret: 119,00 lei (redus de la 149,00 lei) 

Geanta Chloe Black
Prevazuta cu doua fermoare laterale si cu o sigla imprimata in fata, aceasta geanta atrage privirile iubitoarelor de posete. Design-ul acesteia a fost conceput cu gust, nuantele placut combinate iar calitatea acesteia este una ireprosabila. Cataramele aurii, bretelutele maro in combinatie cu nuanta neagra care predomina, creeaza exact ceea ce i se potriveste oricarei femei, indiferent de stilul vestimentar pe care il adopta. Este gentuta care, desi pare a fi "mica", poti ascunde in ea o multitudine de lucruri utile de care o femeie are nevoie sa ii fie la indemana in oricare moment al zilei.

Chloe Black s-a dovedit a fi o geanta foarte rezistenta si foarte versatila. Eu de obicei car dupa mine foarte multe lucruri (prietenul imi spune ca am in geanta pietre :)) ) asa ca, e clar ca am nevoie de o geanta rezistenta. Am folosit-o aproape zilnic de cand o am (veneam cu ea inclusiv la munca) aveam la mine agenda, portofelul, aparatul foto, cataloage, ochelari de soare, portfard etc... incapeau bine :). Oricum am sa revin in curand cu un articol "What's in my bag- update" si va veti convinge cat de spatioasa este micuta Chloe :).
Imi place faptul ca o pot purta atat pe umar cat si tip postas sau tinand-o de maner efectiv pentru o nota de eleganta. O pot adapta foarte usor oricarei tinute.

Am pregatit 2 tinute diferite cu aceasta gentuta; las fotografiile sa vorbeasca pentru ele :). 








V-am pregatit un colaj cu nuantele disponibile ale gentutei Chloe Black pe http://www.adona.ro/ (in limita stocului disponibil) :
Site-ul de genti online Adona.ro garanteaza ca poseta Chloe Black este de calitate si descrierea respecta caracteristicile produsului! 
O poti cumpara si tu accesand link-ul --> geanta-chloe-black sau si mai simplu: poti da o comanda prin telefon.


Care gentuta Chloe este preferata ta? :)

Pupici cu lipici !! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall