vineri, 20 martie 2015

DEBORAH Milano- Comfort Lift Foundation review


    De cand le am, mi-am tot propus sa va povestesc despre ele si totusi nu am reusit sa o fac pana acum. Asta-i, gata, m-am decis: va discut despre iubirile mele, despre fondurile de ten Deborah- Comfort Lift cu care imi rasfat clientele cand vin la machiaj.
    Cu toate ca multe persoane nu cunosc produsele Deborah, acestea sunt foarte calitative si merita sa le oferim o sansa mai ales atunci cand suntem in cautarea produselor calitative dar la preturi decente.
Stiti foarte bine ca nu sunt genul care sa investeasca in produse care costa sute de euro cand la preturi muuuult mai mici gasesc produse de o calitate ireprosabila. Fondurile acestea de ten sunt dovada clara a celor spuse.



DEBORAH Milano- COMFORT LIFT FOUNDATION


    De cand le am, le folosesc la absolut fiecare machiaj. Le-am folosit atat pentru mine cat si pentru cliente dar de cele mai multe ori le-am folosit pentru cele din urma.
Detin 2 nuante pe care le-am folosit atat separat cat si combinate pentru a obtine nuanta dorita: 00 Fair Rose si 03 Sand.


PREZENTARE PRODUS

Ambalaj/ modalitate de dozare: produsul este introdus intr-o sticluta cu pompita (nimic neobisnuit fata de alte fonduri de ten); totusi, apreciez la el faptul ca nuanta respectiv numarul acestuia apare in doua locuri (o data pe capac, iar a doua oara pe eticheta dedesubtul careia gasim si ingredientele). Acest aspect pentru mine e foarte important deoarece am patit-o deseori sa imi placa un produs, sa vreau sa scriu despre el (despre o anumita nuanta) dar aceasta era stearsa, eticheta uzata sau mai stiu eu din ce cauza numarul nuantei nu era vizibil. In cazul de fata nu ma confrunt cu astfel de probleme.




Cantitate: 30 ml.

Consistenta: usor cremoasa, lejera.

Acoperire: medie spre mare. Produsul poate fi construit din mai multe straturi; depinde ce acoperire va doriti.

Producator: Deborah Group via Angelo Maj, 19 Milano

MOMENTAN Il gasiti pe site-ul: http://www.depozituldecosmetice.ro/ (un site cu o diversitate extraordinara de produse sub branduri foarte renumite). Recomand sa le faceti o vizita, sa vedeti multimea de "jucarii" care ne sunt puse la dispozitie <3. Din pacate, stocul la aceste fonduri de ten in curand va fi epuizat, acestea nu vor mai fi disponibile in Romania :(( asa ca, ma bate gandul sa imi mai achizitionez cateva nuante acum cat mai pot. Imi pare atat de rau :(....
Pe facebook ii gasiti sub numele de Depozitul de Cosmetice.

Pretul produsului: 37,00 lei.

Parerea mea despre DEBORAH- Comfort Lift

    Acest fond de ten, cu acid hialuronic si efect de lifting (de aici provine si denumirea Comfort Lift) promite un ten radiant, hidratat si intinerit. 
  • O data aplicat, acesta ofera o usoara senzatie de lifting, tenul nu devine deloc incarcat de la el ci capata un aspect sanatos, luminos, devine placut la atingere.
  • Eu personal, avand un ten seboreic iar acesta fiind hidratant, va dati seama ca teoretic nu e o combinatie prea buna DAR: l-am folosit cu drag si o voi face in continuare! De ce spun asta? Fiindca desi dupa vreo doua ore, sebumul isi face deja aparitia in cazul meu, tenul are acel aspect sanatos, uniform, radiant. Sebumul il indepartez cu o batista de hartie sau cu servetelele matifiante iar problema dispare.
  •  Cand l-am aplicat pe tenul fetelor care aveau tenul uscat sau normal, nu au existat probleme deloc! Efectul hidratant le-a placut foarte mult, de acoperire nici sa nu mai povestesc :). Cand venea in discutie acneea urata/petele pigmentare foloseam preventiv si un corector, in rest, doar baza de machiaj, fondul de ten si pudra. Fetele mele, sunt mereu incantate de acesta si de rezistenta de care da dovada.
  • Cand foloseam alte fonduri de ten (anumite branduri), dupa cateva ore tenul ramanea oarecum patat, nu mai era uniformizat ci arata usor inestetic, necesita retus. Acest fond de ten trece cu brio examenul la capitolul "rezistenta" pana si in cazul meu.
  • De transferat, se transfera putin, nu voi spune ca nu dar totusi ramane la locul lui pe ten si nu putem sesiza pete.
SWATCH


De aplicat, eu l-am aplicat intai cu o pensula pentru fond de ten dupa care l-am tapotat usor cu bureteii pentru makeup putin umeziti (imitatie beauty blender). Efectul este absolut WOW!
Ofera un aspect flawless, sanatos!

MACHIAJE pentru care am folosit fondul de ten Deborah- Comfort Lift


Aceasta frumusete de fata avea pe ten pete foarte urate de la acneea chistica de care suferea.
Recunosc ca am aplicat si un corector pe pete pentru ca acestea sa piarda din pigmentatie dar fondul de ten a fost baza acestui machiaj, de care fata a fost super incantata :)


Draguta aceasta nu pot sa spun ca avea probleme grave cu tenul, ici-colo cate o pata, un cos mic. Avea nevoie de acoperire totusi (ea fiind indragostita de efectul "full coverage") s-a declarat a fi multumita de Comfort Lift :)


Acest machiaj este unul fantasy prezentat in articolul Fantasy Sprin Makeup;
am folosit deasemenea fondul de ten vedeta al acestui articol :)


Recomand fondurile de ten Deborah cu mare drag!

Voi ati incercat vreun produs Deborah vreodata?
Pe acestea le-ati incerca?


Pupici cu lipici :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall