vineri, 13 martie 2015

REVIEW: KillyS makeup brushes

Superbitatile acestea de pensule KillyS de cand au intrat in posesia mea, isi au locul de cinste la fiecare machiaj pe care il realizez <3.
Sunt o mare-mare-mare iubitoare de pensule, oricate as avea niciodata nu le pot spune STOP, mereu am nevoie de cat de multe :D (dar cand vine vorba de "baita" lor... regret numarul atat de mare pe care il detin :)) ).






Imi place enorm de mult aspectul lor, nuanta manerelor, nuanta perilor, sunt foarte usoare si comode la mana. Pe scurt: sunt realizate foarte profi, cu gust.


Eu detin 4 pensule KillyS in total si vreau sa va vorbesc putin despre fiecare in parte.

Pensula pentru eyeliner
Are perii sintetici si o forma tesita. Tin sa va anunt de pe acum ca este cea mai buna pensula pentru eyeliner pe care am incercat-o eu vreodata ! Linia de tus iese perfecta folosind aceasta pensula, este foarte usoara si ajuta la aplicarea tusului gel cu maxima precizie. O iubeeesc, fara dar sau poate!



Pensula pentru contur/blush
Desi perii ei nu sunt naturali ci sintetici, acestia sunt extraordinar de moi, finuti, se simt foarte placut in contact cu tenul. Eu am folosit-o si pentru aplicarea pudrei nu doar a blush-ului sau pudrei de contur.



Aplicatorul cu buretel
Desi acest gen de aplicatoare sunt mai nou evitate (mai exact de cand e "febra" pensulelor pe piata) trebuie sa stim ca acestea sunt chiar foarte utile si trebuie sa ne facem curaj sa le folosim. De ce spun asta?
Aduceti-va aminte ca mamele noastre foloseau doar aplicatoare cu burete la machiajul ochilor. Stiu, de atunci tehnicile au evoluat foarte mult dar credeti-ma pe cuvant: un blending poate fi chiar foarte reusit daca este efectuat cu acest gen de aplicatoare! Eu personal sunt foarte multumita de el: buretelul este usor elastic, se curatata foarte usor si nu intampin deloc dificultati cand vine vorba de aplicarea fardului cu acesta.



Pensula plata 
Potrivita atat pentru farduri cat si pentru produsele crema gen corector. Eu am folosit-o pentru ambele. Are perii rigizi, e plata, comoda pentru mana, dimensiunea perilor fiind perfecta: nici prea mare nici prea mica.





Pe site-ul lor oficial KillyS gasiti inca cateva modele de pensulici fiindca acestea 4 pe care eu le detin nu sunt toate.
Produsele KillyS pot fi cumparate din hypermarketuri gen Cora, Carrefour, Auchan. Sunt tare la indemana pentru noi, toate :).



Eu ma declar multumita maxim de pensulele lor. Sunt calitative, aspectuoase, usoare si ce e si mai important: nu le cad perii! Le-am spalat de multe ori si niciodata nu nu au pierdut nici macar un fir.


In ceea ce priveste modalitatea mea de intretinere a pensulelor in general:

  • le spal cu sapun Protex
  • le dau cu ulei pentru par sau balsam
  • le pun la uscat dupa ce le-am tapotat usor cu un prosop curat- astfel incat sa absorb excesul de apa din peri
  • le dezinfectez cu alcool izopropilic dupa uscare si voila! 
... pensulele mele sunt ca noi desi le-am folosit de foarte multe ori :)





Voi ati incercat pensulele KillyS?
Daca nu, cu proxima ocazie cand le aveti in fata, nu ezitati sa le cumparati <3

Pupici cu lipici <3

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall