miercuri, 28 octombrie 2015

REVIEW: Ingrid- makeup base

    Baza de machiaj joaca cel mai important rol atunci cand vine vorba de realizarea unui makeup. Nu degeaba-i "baza"; chiar este un produs de baza :). O alegem mereu in functie de tipul de ten de care dispunem fiindca aceasta urmeaza sa ne ofere rezistenta machiajului pe langa netezire, hidratare.
Protagonistele articolului de astazi sunt renumitele baze de machiaj INGRID.
    Brandul INGRID il cunosc de aproximativ doi ani dar l-am testat o singura data; atunci cand am decis sa imi comand dintr-o brosura un fond de ten pe care o bloggerita il tot recomanda. M-a facut curioasa si mi-am zis: "Eii bine...ce pierd daca il comand? Pierd eventual 27,00 lei.". Atat costa, 27,00 lei. Spre surprinderea mea, acel fond de ten chiar a fost bun dar nu pentru tenul meu mixt fiindca era prea hidratant pentru mine.
    Cand I.Gabriella- MakeUp & More mi-a recomandat si oferit spre testare aceste baze de machiaj, mi-am adus instant aminte de acel fond de ten si presimteam ca ma voi intelege bine cu ele.
De la stanga la dreapta avem:



- baza de machiaj pentru netezire si matifiere (Smoothing & Mattifying Makeup Base)
- baza de machiaj pentru matifiere si anti-roseata (Mattifying and Anti-Redness Makeup Base)
- baza de machiaj pentru netezire si iluminare (Smoothing & Illuminating Makeup Base)

Acestea vin intr-un ambalaj foarte profidin punctul meu de vedere: recipient din sticla dotat cu o pompita pentru dozarea precisa si economa :). O singura pompita dozeaza cantitatea suficienta pentru o aplicare. Un recipient iti ajunge mult si bine!
Cantitate: 30 ml


Baza de machiaj pentru netezire si matifiere (Smoothing & Mattifying Makeup Base)


Ce promite sa faca?
-reduce vizibilitatea porilor/ridurilor
-absoarbe sebumul si reda finete pielii
-matifiaza dar nu usuca pielea
-prelungeste rezistenta fondului de ten

Parerea mea despre aceasta:
Poate ma credeti, poate nu, am o baza asemanatoare (nu voi da nume fiindca nu vreau sa fac reclama proasta acelui brand); o baza care are o cantitate mult mai mica si costa mult mai mult. Diferenta intre acea scumpa si aceasta de la Ingrid o face doar pretul; la calitate sunt aproape identice. Spun "aproape" fiindca cea de la Ingrid are un punct mai forte: matifiaza mai bine pe o perioada ceva mai lunga de timp.

Consistenta o are foaaarte usoara; un adevarat rasfat pentru ten! Lasa tenul incredibil de fin si netezeste fara sa incarce. Usureaza foarte mult procesul aplicarii fondului de ten facand ca acesta sa arate divin pe ten. Ii prelungeste categoric rezistenta! Pentru acest "test suprem" am fost propriul meu cobai :). Zona T s-a pastrat mata mai mult timp iar la cateva ceasuri cand totusi si-a facut aparitia excesul de sebum, acesta a fost subtil, deloc inestetic ca alte dati ceea ce chiar m-a surprins.
Din punctul meu de vedere, aceasta si-a facut treaba cu brio! Face ceea ce promite chiar si in privinta porilor dilatati, nazdravani.

Baza de machiaj pentru matifiere si anti-roseata (Mattifying and Anti-Redness Makeup Base)


 Ce promite sa faca?
-neutralizeaza roseata
- matifiaza
-prelungeste rezistenta fondului de ten

Parerea mea despre aceasta:
Recunosc, nu am probleme cu roseata tenului si nici nu am avut cliente la machiaj in ultimul timp care sa se "lupte" cu aceasta problema. Am avut in schimb o fata care avea pe ten ici-colo pete rosii lasate de acnee; prilej bun de a pune la treaba baza de machiaj anti-roseata. Petele rosii au fost neutralizate instant iar fondul de ten a aratat impecabil <3.


Consistenta: foarte usoara, lejera; nici nu o simti la aplicare :). Nu incarca absolut deloc tenul si la fel ca in cazul bazei pentru netezire si matifiere, usureaza procesul aplicarii fondului de ten.




Baza de machiaj pentru netezire si iluminare (Smoothing & Illuminating Makeup Base)


Ce promite sa faca?
-netezeste
-ofera luminozitate tenului
-prelungeste rezistenta fondului de ten

Consistenta: usoara cu reflexii subtile, argintii- iluminatoare (se aseamana muuult de tot cu Revlon Photoready Skinlights!!!).


Parerea mea despre aceasta:
Stateam initial si ma uitam la ea ca la o bomba. E prima baza de machiaj de acest fel pe care o detin si chiar nu stiam CUM ar trebui sa o folosesc corect. Stim ca fardul iluminator se aplica pentru a evidentia subtil si frumos trasaturile cheie cum ar fi tamplele, pometii, arcada, maxilarul, puntea nasului; dar baza de machiaj fiind un produs cremos, am zis sa o incerc altfel. Am amestecat o cantitate foarte mica cu fondul de ten pentru a obtine un look sanatos, usor glowy. Rezultatul este absolut: wow !
Am aplicat-o si "peste" fondul de ten, inainte de pudra pe pometi si puntea nasului. Efectul iluminator este absolut genial <3 !

3 baze de machiaj pentru toate necesitatile zic eu :). Fiecare dintre ele mi-a confirmat ceea ce promite. In cazul bazei de machiaj anti-roseata regret ca nu am avut ocazia de a o testa pe un ten mai problematic DAR: daca se iveste ocazia, promit ca am sa revin cu rezultate pe pagina :).
La I.Gabriella- MakeUp & More acum puteti beneficia de toate 3 la pretul de 90,00 lei (pretul lor individual ar fi de 50,00 lei). Super oferta zic eu :).



Ma declar SUPER multumita de acestea !!
Si nu sunt singura care le recomanda <3
Inca un produs ieftin dar calitativ! Punct ochit, punct lovit ! :)

PUPICI CU LIPICI Zuzulici!!! :*

Un comentariu

  1. Multumesc pentru review ! Este super !
    Chiar ma gandeam daca sa imi cumpar baza sau nu si tu m-ai convins.
    Crezi ca cea anti roseata ar putea fi folosita fara a mai folosi un corector verde?
    xoxo

    Alexa from http://mymakeupgame.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall