sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Review- Catrice All MATT plus Foundation & Powder

Uite ca a sosit timpul sa va astern cateva randuri si despre ele...
Daca neuronii mei mai functioneaza cum trebuie (:P) imi aduc aminte ca unele dintre voi m-ati rugat ca dupa ce ma manjesc oleaca cu ele, sa va spun ce impresii imi lasa, in special fondul de ten.
Si cum acestea doua sunt ca surorile, era musai sa va fac un review la ele asa together forever :).
Impreuna fac o treaba........................
NU va spun inca, mai bine va arat un selfie de-al lor :)), asa ca "gustare".



Da, da, este vorba despre Pudra matifianta All MATT plus si fondul de ten din aceeasi gama.

CATRICE- All MATT plus foundation 

Un fond de ten care promite control asupra cantitatii de sebum care iese la suprafata cu tupeu dupa ce te machiezi :D.
Eu l-am comandat in nuanta 040Sun Beige; comandat nu pentru mine ci mai degraba pentru fetele care vin la mine la machiaj si au asa putina culoare la fata, nu sunt palide ca mine :P. Aveam nevoie de o nuanta mai inchisa asadar dar nu am nimerit-o intr-ucat mi se potriveste si mie asa ca l-am testat, altfel nu v-as putea scrie randurile astea :).

Cum se prezinta?
Recipient din sticla dotat cu pompita prin care poti doza foarte fain produsul, fara a se face risipa de produs. Ei bine......... pai eu am facut risipa nenea' ca doar pompita era defecta :(. Infine, am trecut peste asta si l-am folosit cum am putut: scoteam produsul ca si cu lingura :D, ma foloseam de tubul acela din plastic prin care urca produsul si ajunge la pompita sa fie dozat. Bine na, doar nu era sa bag degetul sa imi murdaresc unghia :))) :P.



Ingrediente:


Textura:
Potrivit de cremoasa, usor de intins si usor de uniformizat pe ten.

In my opinion...
Este un fond de ten numa' bun de inclus la categoria "Produse la preturi de criza si totusi de calitate". Are o acoperire medie spre mare si cumva-cumva reuseste sa tina sub control excesul de sebum de care "sufar" dar din pacate nu pentru mult timp asa cum ma asteptam. Are un usor efect de hidratare, il simti placut pe ten, foarte light, nu iti simti deloc fata incarcata chiar daca il "construiesti" din mai multe straturi.



Mana mea nu are cosuri :)) si e posibil astfel sa nu ii vedeti neaparat puterea de acoperire; in fotografia de mai sus oricum, era aplicat un singur strat. La doua straturi diferenta este si mai vizibila.
Dupa cum va spuneam se intinde foarte fain, nu raman urme inestetice dar din pacate se transfera. Trebuie avut grija si cu asta basta! Daca te dai cu fond de ten nu te freci cu maneca de la bluza alba in speranta ca elimini sebumul de pe mecla :). Cat despre telefon...ce sa zic?Se transfera pe ecranul telefonului dar ia sa nu mai vorbim atata la telefon ci sa comunicam face-to-face ca doar asa e frumos sa socializam :))), huh?
Eu l-am aplicat mereu cu buretetul; mi se pare mai usor sincer si se intinde mai bine.


Va enumar pe scurt minusurile si plusurile acestui fond de ten:

PLUS fiindca:
- are acoperire buna
-e foarte "light" pe ten
-se intinde usor
-are un pret foarte accesibil (30,00 lei)
-rezista pe ten
- imi place ambalajul (chit ca la al meu pompita era defecta); este rezistent.

MINUS fiindca:
- se transfera
- nu ofera tocmai matifierea la care eu ma asteptam (problema aceasta oricum o solutionez cu un servetel matifiant sau efectiv o batista de hartie cu care tapotez zona "unsuroasa")

Ma intrebati daca am sa-l recumpar??? Raspunsul meu este DA! Chiar eram intr-o zi cu cursorul pe cos sa trimit o comanda (cos care continea doua fonduri de ten All Matt plus) dar m-am razgandit fiindca mi-am adus aminte ca mai am in beauty case fonduri de ten si sa nu arunc cu banii pe geam daca nu e musai.
Pai da, mai fac si de-astea, mai gandesc cateodata :)).

CATRICE All MATT plus Shine Control Powder


Aplicata peste fondul de ten amintit mai sus, da un randament mai bun dar nu unul foarteeee bun incat sa spui: "Gata!! Asa nu mai simt untura de pe mecla!".
Sebumul isi face aparitia oricum dupa putin timp.

Cum se prezinta?

Carcasa din plastic, transparenta destul de rezistenta. Eu o am in nuanta 030 Warm Beige (nuanta cea mai inchisa cumparata mai mult tot pentru fetele mai bronzate).

Textura:
Pai cum poa' sa fie o pudra?? Pudrata :D :))!
Sa fiu putin serioasa, gata. Nu e prafoasa, e catifelata la atingere si se distribuie foarte fain pe ten (cu pensula! fiindca buretei nu folosesc la pudra).

In my opinion:
Este o pudra care isi merita banul nu pentru matifierea care nu e prea grozava ci efectiv pentru textura pe care o are si pentru felul in care uniformizeaza tenul dupa aplicarea fondului de ten.
La pretul de 17,00 lei nici nu mi-as putea dori mai mult.
In cazul in care sebumul isi face aparitia rezolv problema dupa cum spuneam si mai sus cu servetelele matifiante sau batistele de hartie.
Imi place mult rezultatul final dupa ce o folosesc iar asta ma va face sa o recumpar.
Eu am evitat sa ma pudrez prea tare cu ea fiindca fiind cu un ton-doua mai inchisa decat nuanta pielii mele, nu doream sa par proaspat coapta la solar :D. Aplicam foarte putin produs scuturand bine pensula inainte de a trece cu ea pe tenul meu.

Mai am de gand sa o cumpar, nu vad de ce nu as face asta dar am sa cumpar o nuanta mai deschisa :P....... pentru mine.

In caz ca v-am starnit putin curiozitatea cu ele, ambele le gasiti pe site-ul www.1001cosmetice.ro.

Atat in cazul fondului de ten cat si in cazul pudrei, nuantele disponibile nu sunt numeroase. Fondul de ten il gasiti in 4 nuante iar pudra in 3 nuante.

Cine le-a mai incercaaaaaat?? :)
PUPICI CU LIPICI :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall