miercuri, 18 decembrie 2013

REVIEW: Victoria Secrets Duo Eyeshadow


Bună seara fetele cochetele!
Printre PRODUSELE primite spre testare de la Depozitul de Farduri, se enumeră după cum aţi putut vedea şi un fard duo Victoria's Secret, care, din câte mi-am dat eu seama a stârnit curiozitatea unora. Sincer, nu ştiu cât este este de original, şi dacă CUMVA nu este, pot afirma totuşi că este un dupe extraordinar!
 Îmi place enorm de mult ambalajul acestuia. Fardul vine introdus în această cutiuţă de carton argintie, inscripţionată VS (Shimmer Fierce Shadow Duo) şi decupată la mijloc, astfel încât să ai posibilitatea de a vedea nuanţa pe care o conţine.














 Eu l-am primit în nuanţa Flirty & Fierce. 
Nuanţele disponibile: Click Aici.
Costă doar 16,00 ron!


 Vine într-un ambalaj de plastic argintiu, capacul transparent cu inscripţia VS MAKEUP.
Nuanţa de bej este sidefată iar nuanţa cealaltă (un negru intens MAT) cu sclipici argintiu.




Nuanţele sunt destul de pigmentate după cum puteţi vedea şi în aceste imagini.
Nu mi se par a fi deloc prăfoase ci foarte finuţe, catifelate şi rezistente.












În imaginea de alături, negrul se vede mai slăbuţ fiindcă am tras cu degetul peste, pentru a testa cât de uşor se întinde, cât de uşor l-aş putea blendui etc.. Aplicată în 2-3 straturi după blenduire se vede perfect. Îmi place cum pot lucra cu acestea :)



Până nu uit: are 3 grame!










Abia aştept să realizez un machiaj cu acest duo... De Sărbătorile de Iarnă, va fi perfect zic eu, mai exact de Revelion :)



Cum vi se pare? Vă tentează?

Pupici cu LIPICI şi SCLIPICI :*


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall