sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Lipstick Collection

Hello Zuzulici  şi Happy New Year!!!
Iată-mă aici cu prima postare din anul 2014... 2014... 2014... Uoooou sună a mult :( :-s. Suntem în 2014 dejaaaaaaaaa :(, trece vremea :(.
Sper ca acest an să fie mai bun ca cel trecut. Să ştim să îl acceptăm cu bune şi cu rele, aşa cum de altfel e firesc să trăim. În viaţă dăm şi de bune şi de rele, nu avem cum să trăim doar în roz. Doamne fereşte ca totul să ni se pară roz fiindcă ar însemna că avem probleme la mansardă :)) :P.
Mai în glumă, mai în serios: vă doresc un an mai bun, şi dacă deeee, se întâmplă vreun necaz, să aveţi puterea de a trece peste. Vă doresc mult succes în tot ceea ce v-aţi propus şi vă doresc multă răbdare să citiţi toate balivernele scrise de mine aici :))) :P.
Astăzi mi-am propus să vă arat colecţia mea de rujuri. Vă avertizez de pe acum! Nu veţi găsi nici un MAC! :D Nu ştiu cât de bine aţi ajuns să mă cunoaşteţi dar eu nu sunt adepta produselor scumpe. Eu mereu caut produse ieftine şi bune! Îmi place să ţin cont de calitate bineînţeles, dar ştiu să caut şi să găsesc calitate şi la produse accesibile pentru toate buzunarele, ceea ce pun pariu că majoritatea fetelor caută.
So, cine are fiţe, fumuri şi cârlionţi în cap, sa nu îşi omoare timpul cu blogul sau pagina mea fiindcă vor fi dezamăgite :(... :D
Iată aşadar colecţia mea de rujuri:





Le țin pe toate în acest beauty case metalic.



Balsam de buze Isabelle Dupont
Essence Lip Tint
Luciu de buze Isabelle Dupont
Luciu de buze Very Me Oriflame
Luciu de buze MUA
2x Luciu de buze Yves Rocher

Luciu Beauty Line
Luciu Wild and Sexy
Luciu Lady Ann 
4x Luciuri de buze Catherine Arley
nr: 12, 15, 25, ? (e șters nr de pe ambalaj)

ADOR luciurile de buze și rujurile Catherine Arley! Sunt persistente și foarte pigmentate :D
 Sleek Pout Paint
nuanța: LAVA
 Luciu de buze cu particule de sclipici argintiu EDITT
Luciu de buze Basic Concept (piersică) 
 Rich Lip Gloss by H & M
 Dupe L*oreal
 Dupe L*oreal
 Luciu Catherine Arley
nuanța: transparent brown 306411
 Lip Tint Me Now
nuanța: 18
 Luciu de buze L*oreal Glam Shine
nuanța: 301
 Rujuri Vital Radiance *Revlon
nuanțe: 24 Cherry Red, 08 Malt
 Luciu Power Shine *Oriflame 
nuanța: Soft Pink
 Luciu de buze ELF
nuanța: Fairy 20302
 Luciu de buze Rich Lipgloss H&M
 Ruj KIKO

 Luciu de buze Kallos
nuanța: 32
 Luciu de buze NoName
nuanța: nu se mai poate citi dar e un fel de capuccino

 Ruj Avon
nuanța: Sun Kissed Ginger (nu cred că se mai găsește în catalog)
 Luciu de buze (e șters numele așa că...nu îi mai știu nici marca :( )

 Luciu de buze Sexy Pulp *Yves Rocher
 Luciu de buze MUA
 3x Rujuri Catherine Arley
nuanțe: 24, 14, 17
 Ruj Catherine Arley
Nuanța: 535
3x Rujuri Ultra Colour Rich *Avon
Nuanțe: noble nude, fuchsia fame, imperial pink
3x Rujuri Extra Lasting *Avon
nuanțe: pretty in pink, enduring wine, pink peach 
Ruj Avon
nuanța: Tangerine Tango 
 Ruj Avon
nuanța: berry smooch
 Ruj Ultra Colour Rich * Avon
nuanța: can't resist coral
 Nu știu exact cum i se spune acestui ruj, știu că avea o denumire... dar cu siguranță îl recunoașteți încă de-atunci de când mamele noastre îl foloseau. Este acel ruj solid de culoare verde, care aplicat pe buze se face roz și persită ore întregi. L-am găsit din nou în magazine și am zis să îl cumpăr fiindcă e mai mult decât persistent. Păcat că nu rezistă fiecare ruj așa.
Ruj Giordani Gold *Oriflame
nuanța: Dusky Nude 
 Ruj Very Me *Oriflame
nuanța: Vibrant Peach
 Ruj Miss Sporty
Nunța: 014 Pink Lady
 Ruj/balsam de buze *Avon
nuanța irizației: pink

Ruj Oriflame
nuanța: Tender peach 
2x Ruj NoName

 Ruj NoName
Ador nuanța acestuia dar din păcate nu o pot numi fiindcă e ștearsă de pe ambalaj. :(

Luciu de buze cu două capete Manhattan 
Probabil cunoașteți această marcă, dacă nu, vp asigur că e foarte bună :). Eu am acest luciu și un rimel Manhattan, primite din Germania. Îmi plac :)










Acestea fiind prezentate, sunt curioasă voi pe care le dețineți dintre acestea?
p.s: În total am 60 de rujuri (incluse fiind și balsamurile de buze). Acum ceva vreme făcusem ordine printre ele și am aruncat o grămadă fiindcă erau expirate, iar nuanțele care nu îmi plăceau dar nu erau expirate le-am dat la prietene.


Pupici cu lipici :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall