sâmbătă, 14 decembrie 2013

REVIEW: Lip Tint- Me Now

Vă prezentam ieri AICI produsele primite de la Depozitul de Farduri spre testare.
Astăzi vreau să vă scriu câteva rânduri despre luciul de buze semipermanent Me Now- nude.
În fotografia făcută de mine, luciul nu se vede (din păcate) deloc nude, aşa cum este în mod normal. Aparatul meu nu face ok fotografiile, dar dacă totul decurge bine zilele acestea îl schimb şi am să înlocuiesc şi poza aceasta. :(


Mai exact este nuanţa nr. :

Îl puteţi găsi în 7 nuanţe. Fotografia aparţine siteului amintit mai sus, de unde le puteţi comanda la un preţ de numai 6,00 ron! Da da, numai şi numai atâtaaa!

Vreau să vă spun că mie îmi place enorm de mult! 
Este un Lip Tint şi nu un luciu de buze fiindcă: intră foarte bine în buze, se usucă extrem de repede, este rezistent la transfer, este mat, rezistă pe buze câteva ore bune şi nu este deloc cremos! Tipic luciului semipermanent. 
După aplicare şi după ce s-a uscat, buzele tind să se lipească una de alta ca şi cum ar fi date cu lipici, dar această senzaţie o putem remedia cu un luciu de buze transparent aplicat peste, si gata :).
Pe mine mă tentează maxim şi celelalte nuanţe :) Înafară de senzaţia aceea când se lipesc buzele, nimic nu îmi displace la el. Dar după cum v-am spus, este recomandat să aplicăm un luciu transparent peste sau de ce nu, un simplu balsam de buze.
După ce i-am făcut ieri swatch-ul, l-am lăsat aşa pe mână să văd cum se comportă. Credeţi-mă, am încercat să îl şterg cu degetele dar foarte foarte foarte greu am reuşit. Aproape că rămânea intact. 


Ce părere aveţi?


Pupici cu LIP TINT ME NOW :)





Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall