vineri, 13 decembrie 2013

Produse de la Depozitul de Farduri

Pe pagină, tocmai se desfăşoară un concurs cu 3 premii sponsorizat de către Depozitul de Farduri (dacă nu te-ai înscris încă, o mai poţi face până pe 20 decembrie AICI ).
Azi am primit şi eu un colet de la aceştia cu câteva  produse drăguţe:

Am primit aşadar: 

o plăcuţă cu ştampilă pentru unghii

un creion pentru ochi-buze retractabil, 

un fard duo Victoria Secrets (o nuanţă spleeendidă căreia neaparat îi voi face review)

o paletuţă de farduri sidefate foarte pigmentate (nume: ECT+ Professional Makeup Artist)

un Mascara They're Real

un set de mini oje şi o pereche de bureţei pentru protecţia pedichiurii

 un LIP TINT (luciu semipermanent)

şi un bol de plastic pentru vopseaua de păr+ o perie pentru aplicarea vopselei de păr:

Acestea ar fi produsele.
Sunt tare curioasă cum am să mă împac cu ele. Din câte am observat până acum nu voi fi dezamăgită :)

Până una alta, faceţi-le şi voi o vizită atât pe site cât şi pe facebook:

Pupici cu lipici! :*















Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall