vineri, 13 decembrie 2013

Sample- Biola

Despre câteva produse Biola Cosmetica am mai povestit în două articole (Aici şi Aici).
Azidimineaţă, am intrat pe la sediul lor care se află exact lângă locul meu de serviciu (deci au punct de lucru la mine în oraş :P yeeeyy!).
Secretara, o fată tare scumpă, mi-a prezentat noile produse pentru cosmetică şi mi-a oferit o grămadă de testere pentru a mă convinge de calitatea lor înainte de a le cumpăra. Au pe stoc o grăăăămadăăă de produse Bio pentru ten: tonic, lapte demachiant, cremă pentru conturul ochilor, mască detoxifiantă etc.

După cum puteţi vedea, testere-le Biola nu sunt în pliculeţe, aşa cum suntem obişnuite să vedem pe piaţă atunci când se prezintă un anumit produs. Sunt în sticluţe şi cutiuţe foarte drăguţe! Îmi sunt atât de dragi .... :)
Îmi place foarte mult că pun accent şi pe partea estetică a produselor, nu doar pe calitatea acestora.
Să vă arat ce testere am primit:
P.S: denumirea produselor o găsiţi în limba maghiară fiindcă firma în sine este din Ungaria, în schimb, fiecare produs în parte are etichete cu traducere, iar pe site-ul acestora descrierea produselor o găsiţi şi în limba română.



Ce conţin sticluţele...
De la stânga la dreapta: Balsam după epilare, lapte demachiant, lapte demachiant, lapte pentru faţă cu echinacea, tonic (...care astupă porii automat şi pe care abia aştept să îl testez).


Ce conţin cutiuţele...
De la stânga la dreapta: balsam pentru mâini şi corp, gel pentru îngrijirea feţei cu echinacea purpurea, cremă pentru îngrijirea feţei, cremă pentru conturul ochilor cu primulă-echinacea purpurea.

Această cutiuţă conţine o mască de faţă detoxifiantă despre care am auzit numai lucruri bune. Este foarte bună pentru tenul gras :). 

Nu-i aşa că toate produsele sunt foarte tentante? Abia aştept să le testez :D

Pupici cu lipici! :*   




Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall