marți, 3 decembrie 2013

Ce am mai cumpărat/primit în ultima perioadă...

Hello fetele cochetele. Astăzi (cum de altfel nu am făcut-o de mult timp) vă prezint un haul cu produse cumpărate sau primite în ultima perioadă. Nu am reuşit să adun la un loc tot ce am achiziţionat sau primit fiindcă le am rătăcite pe undeva şi nu am dat de ele. Nu vreau să lungesc aici vorbăria, aşa că, încep:





Ghetuţe cu toc şi ţinte (no-name) 



Poşetă AVON (am achiziţionat-o cu 7 ron fiindcă am atins nivelul de comandă cerut. Preţ de catalog aprox. 90 ron. Îmi place fiindcă e maaaare :D.





Cizme din piele întoarsă (no-name). Le ador! 



Produse Lady's: sare de baie care e aproape gata deja ( :P ), două vopsele de păr în nuanţa 4.3, un burete pentru călcâie, 2 măşti iluminatoare (una am folosit-o deja), 4 rujuri Catherine Arley: 535 (cel în ambalaj negru), nuanţele 17, 14 şi 24 sunt din gama C.A Dynamic.




Un pieptene pentru îndreptarea părului AVON
+
Un pieptene pentru descurcarea părului umed AVON







Uleiul meu de corp preferat SkinSoSoft by Avon
+
O mască de păr hrănitoare cu fructe de acai şi ulei de shea






Loţiune pentru păr, cu protecţie termică  L'oreal.






Am profitat şi eu de Black Friday şi am achiziţionat nişte genuţe de pe http://cupio.ro/ + un adeziv de gene pe care am să îl folosesc pentru aplicarea strasurilor la machiaj fiindcă pentru gene am altele.





Gerovital: cremă de faţă hidratantă, lapte demachiant şi cremă pentru conturul ochilor.


Azi mi-a sosit comanda Avon din C17 cu:
Setul TODAY
.....




Pudra pentru conturare Avon Glow, spumantul cu smochine şi vanilie, loţiune de corp cu particule aurii SkinSoSoft, parfumelul Avon Femme primit cadou datorită nivelului de comandă atins.

.........





Şi rujurile Extra Lasting şi Ultra Color





Deo stick Rexona




Bijoux-uri: broşă, lănţişoare, cercei, inele...





Lampă de veghe Hello Kitty :) Mama mereu mă surprinde cu câte un obiect Hello Kitty :D Ştie că sunt fană :P. Cum să nuuuu??? <3
Poate vă prezint odată colecţia :P.




Paleta de farduri Lichee. După nume e no-name, dar după calitate e de departe o paletă foarte pigmentată. :D Love it!! Încă nu am realizat machiaje cu ea dar urmează :D.



Trusă pentru nail art (carusele cu accesorii şi sticluţe cu sclipici).



Produsele Ruby Rose şi-au lăsat amprentele în viaţa tuturor femeilor. Şi acum le ador. Această paletă de farduri, blush-uri, două rujuri şi farduri de sprâncene, am primit-o de ziua mea. Nuanţele sunt foarte drăguţe şi suficient de pigmentate.






Pudra aceasta translucidă am primit-o de la prietena mea. Acum am două :) 


Eyeliner Essence. Îmi place!!! L-am primit de la o prietenă din Germania.





Vă arat un machiaj de zi realizat cu acesta:


Cam atât fetele mele :)  Păreri?

Pupici cu lipici!!!!!

9 comentarii

  1. Cica: "niste genute". Foataa, ai acolo un adevarat rai al genelor :))
    Si vai mieeeeee! Cate rujuuuuuuuuriiiiii <3 Si numai unul si unul :D Le vreau pe toateeee <3 Iar chestiutele pentru unghii sunt dumnezeiesti! DUM-NE-ZE-IESTI <3
    Sa le folosesti pe toate incantataaa, mai incantata decat mine care nu le am :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Să te bucuri cu mult drag de toate! Mă bucur să văd că foloseşti şi produse Lady's :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac foarte mult :) Chiar azi am mai plasat o comanda.. :D Esti reprezentanta?

      Ștergere
  3. Super cumparaturi.. O gramada:))
    O gramada de genuteeee.. Eu nu am avut niciodata genute, nici nu stiu unde as purta :)))

    Vreau review pentru pieptanul pt indreptare AVON ! Ca eu n-am avut incredere sa mi-l iau :))
    Trusele sunt superbe, ca si tusul..

    P.S. Abia asteptam sa mai postezi ceva, mai ales ca azi am stat mult pe net, avand in vedere ca sunt in perioada sensibila a lunii si am niste dureri groaznice..

    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Lore! Sper sa imi revin si eu si sa fiu mai activa pe aici. Ai grija de tine!! Pupici cu lipici!

      P.S: sunt in urma cu multe review-uri :)) Doamneeee cate am de recuperat! Am sa incerc sa fac unul si pieptenelui pt indreptarea parului :D :*

      Ștergere
  4. Foarte multe produse interesante,si eu am setul acela de cercei,cel cu ancora.Cand sunt in criza de timp sau in pana de idei folosesc bobitele acelea arginti,sunt foarte dragute.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu vreau sa vad colectia Hello Kitty ;)) imi place ca nu folosesti doar produse scumpe..accesibile pentru oricine..

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall