miercuri, 4 decembrie 2013

Favoritele lunii Noiembrie

Este primul meu articol de acest gen. Am văzut că stârneşte mult interes prin blogosferă aşa că m-am gândit să vă arat şi eu ce produse m-au cucerit, în luna care tocmai a trecut (atât de repede :( ... ).

1. Laptele demachiant Purecalmille de la Yves Rocher


Având tenul foarte gras, niciodată nu m-au prea încântat demachiantele cremă, dar acesta recunosc că m-a cucerit. Are o textură cremoasă, uşor lichidă, cu un miros foarte subtil de muşeţel. Demachiază foarte bine şi îmi place că nu încarcă tenul ci îl lasă proaspăt, curat, revigorat ca şi cum l-ai fi spălat defapt.













2. Apa de parfum Vanille Noire de la Yves Rocher


Nu are rost să o lungesc prea mult cu vorbăria, o spun pe scurt: ÎL ADOR!!! Miroase a vanilie (nu degeaba are numele pe care îl are), are 50 ml şi persistă toaaatttă ziua! Pe eşarfe îl simt şi după 3-4 zile. Pe corp nu îl simt aşa mult fiincă seară de seară fac duş :)) altfel...cine ştie???
A fost musaaaai să îl pun în lista cu favorite :)









3. Spumantul de baie cu vanilie şi smochine de la Avon


Ne place să stăm relaxate în cadă, cu multă spumă şi arome delicioase, nu? Mireasma acestui spumant e mai mult decât îmbietoare :D A NU SE LĂSA LA ÎNDEMÂNA COPIILOR! :)) Pentru spumă densă eu torn în cadă aproximativ 3 căpăcele din acelea, poate chiar şi 4 :)))... După ce ies din cadă, observ că mirosul acela persistă şi pe piele :). L-am comandat deja pe al doilea :)











4. Nivea Dry Comfort


L-am terminat deja iar acum am un deo stick Rexona, dar tot rămâne unul dintre deodorantele favorite!
Nu pătează hainele, miroase foarte bine, nu e deloc lipicios ca alte deodorante roll-on, rezistă bine, după ce intră în piele, aceasta rămâne uscată.











5. Genele de la CUPIO


Iniţial am primit spre testare de la Cupio 4 perechi de gene din game diferite. M-am îndrăgostit de ele aşa că am mai plasat o comandă cu acestea. Sunt moi, reutilizabile, au un aspect natural, se aplică uşor şi nu sunt deloc scumpe având în vedere calitatea acestora. În fotografie am gene Premium (cele în ambalaj cu roz) şi gene din păr natural (cele în ambalaj cu galben). Le recomand!




6. Corector ELF 


Îl recomand cu dragă inimă fiindcă pe mine m-a mulţumit maxim! Îl aplicam peste baza de machiaj, pe întreaga faţă, sub fondul de ten, iar efectul era WOOOW! Îl am de ceva timp, dar l-am folosit mai intens în luna noiembrie, atunci când am decis să îmi mai cumpăr unul de rezervă.









Cam acestea ar fi favoritele lunii noiembrie. Mă gândesc să vă pregătesc un articol intitulat Produsele Favorite din Beauty Case.

Pupici cu lipici!

9 comentarii

  1. Cand vad iar atatea genute imi vine sa mor :))

    Foarte frumoase favoritele tale :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Corectorul de la Elf este şi preferatul meu. Îl folosesc de prin august şi încă mai am din el, plus că mi-am mai luat o rezervă :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca si tie iti place Mihaela :D Chiar sunt foarte incantata de el <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu placere in continuare.
    Demachiantul ma atrage si pe mine. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. @Irina: de acord ! :D <3

    @bydee: sa il incerci neaparat! :* Pupici cu lipici!

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall