joi, 12 decembrie 2013

Golden Rose Professional Pallette

Recent mi-am achiziţionat şi eu primele produse Golden Rose (renumitele Golden Rose..) şi anume două paletuţe şi un fard mono. Eram foarte curioasă de acestea, numele îmi aduce aminte de produsele Ruby Rose pe care le găsim pe piaţă şi acum...după atâţia ani.
Ei, pe cât de curioasă am fost, pe atât de dezamagită am rămas.
Este primul review de pe blogul meu în care nu prea veţi găsi cuvinte de laudă.
Aceasta ar fi comanda mea Golden Rose (excluzând laptele şi fursecurile :P)  :



Astăzi, vă prezint cele două paletuţe de farduri:


La prima vedere, pe site, mi-au părut WOOOW nuanţele şi într-adevăr, când te uiţi aşa la ele nu ai nimic de reproşat...asta până nu le testezi.
 Sunt total dezamăgită de aceste paletuţe.
Pe cât de frumoase în ambalaj, pe atât de greu de lucrat cu ele la un machiaj. În ambalaj par foarte pigmentate, când le testezi cu degetul unele par mai pigmentate, altele mai puţin, dar când e vorba să realizezi un machiaj cu ele... no comment. În seara aceasta am încercat să realizez un machiaj cu rozaliul acela foarte pal şi negrul din paleta Smokey Eye, cărămiziul şi verdele din paleta Fashion Line.
Vreau să vă spun, că MAI ALES CU VERDELE ŞI NEGRUL m-am chinuit o groază!! Abia le puteam aşeza pe pleoapă, ce să mai spun de estompare.. puteam pune strat peste strat că tot spălăcită era nuanţa. Sunt foarte dezamăgită fiindcă aşa, sunt nişte nuanţe superbe. :| 
Iată un swatch la toate:
Nuanţele marcate cu steluţă sunt cât de cât ok dar restul.. foarte spălăcite, prăfoase, greu de lucrat cu ele... 
Nu pot să spun că au costat o avere (aprox. 25.00 ron), dar la aproximativ acelaşi preţ găsim paletuţe mult mai de calitate. 
Am finalizat machiajul cu paleta Catherine Arley de la Ladys apropo. Şi asta a ieşit:
Nu pot face să nu mă plâng din nou de aparatul foto... dar bănuiesc că esenţialul se vede. 



Fardul mono încă nu l-am testat, dar urmează. Sper să nu mă dezamăgească. Probabil eu am făcut o comandă proastă :P... nu ştiu. Alte fete laudă produsele Golden Rose. Probabil ar trebui să încerc altceva de la ei :). Despre fondurile de ten spre exemplu am citit doar lucruri bune. Despre oje de-asemenea. 


Voi aţi încercat vreun produs G.R? Dacă da, ce părere aveţi despre ele?

Pupici cu lipici :*





2 comentarii

  1. Nu am incercat si nici nu ma prea tenteaza.. Nu am bani de aruncat, mai ales daca nu ai fost incantata :))

    Daca tu nu ai putut lucra cu el, dar eu, care sunt o mare incepatoare..
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. :P Poate altora le place... Nu stiu. Mie una siguuur nu mi-au placut. Pusi

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall