miercuri, 20 martie 2013

Ziua Internationala a Fericirii



De ce sa nu fim fericiti? Ce avem de castigat daca zi de zi lasam pe fata si sufletul nostru urme de tristete si dezamagiri? Daca noi nu cautam un lucru marunt de care sa ne bucuram atunci cand ne trezim, cine o sa o faca in locul nostru? De ce noi oamenii observam raul dar binele il lasam ascuns dupa cortina prefacuti ca acesta nici macar nu exista in vietile noastre?
Acestea sunt cateva dintre intrebarile pe care eu m-i le adresez chiar foarte des si la care ar merita sa gasesc un raspuns si o rezolvare cat de repede posibil (probabil si voi va aflati in situatia aceasta).



     Probabil cu articolele mele de genul, par un psihoterapeut care vrea sa faca terapie online (bine, recunosc, am absolvit facultatea de Psihologie, dar nu practic inca aceasta meserie:)) ). Scopul cu care scriu aceste articole este unul simplu: vreau sa ma ajut inclusiv pe mine, si de ce nu, sa realizam o data pentru totdeauna ca viata este scurta si nu merita pecetluita doar cu pesimism si suparare.
     Azi, 20.03.2013 este Ziua Internationala a Fericirii, asa ca haideti sa descoperim macar un bob de bucurie pentru care sa ne simtim pt o zi cu adevarat fericiti <3.
     Motivul (sau motivele) pentru care pot fi fericita EU :
1. Am o mama deosebita care mereu se afla in umbra gata sa ma ajute cand am nevoie. Nu stiu sa apreciez acest lucru de multe ori din pacate, dar azi (si nu numai) sunt fericita ca o am! Sunt fericita ca desi are odroaie de probleme de sanatate trece peste toate cu bine si se zbate pentru a ne fi mie si fratelui meu bine.
2. Ori de cate ori am trecut prin greutati, involuntar, dar am avut puterea necesara de a depasi obstacolul si de a intalni un lucru pentru care sa ma pot bucura. Astfel durerea cauzata de necaz, se ameliora imediat. Azi, sunt fericita ca desi am dat de o problema la care simteam ca nu gasesc solutia in veci, totusi am gasit-o si sper sa se remedieze totul cat de curand (putiiiina rabdare sa mai am)!
3. Sunt fericita pentru ca incetul cu incetul reusesc sa achizitionez (sau sa castig) produse de machiaj la care candva, doar visam! Si visez in continuare sa urmez si un curs de specializare. Sunt fericita fiindca fetele din orasul meu ma apreciaza si ma solicita des pentru a le scoate in evidenta trasaturile minunate pe care le au.
4. Sunt fericita ca in lumea aceasta virtuala a facebook-ului si blogging-ului am dat de niste persoane extraordinare care desi nu ma cunosc, ma incurajeaza, invata, apreciaza si ajuta enooorm de mult! Se stiu ele, nu e nevoie sa le numesc ci doar sa le multumesc <3.
5. Sunt fericita... sunt fericita.... sunt fericita... pentru multe altele de care parca pana acum NU AM VRUT SA FIU CONSTIENTA dar stau acum, si ma gandesc intre timp ce va butonez aici, si realizez ca eu chiar am motive sa fiu fericita, chiar daca necazul imi bate des in poarta... Sunt multe motive pe care ar fi mult sa le insir aici! Sunt motive care cu siguranta sunt acolo in viata fiecarui om, dar omul cateodata "cal" fiind, nu vede in stanga-dreapta, doar inainte!

HAIDETI SA FIM FERICITI!

     P.S: Nu stiu cate dintre voi ar raspunde la o provocare de-a mea, dar eu as dori sa imi incerc norocul: faceti o lista cu motivele personale de bucurie si impartasiti-le cu noi (prietenele voastre virtuale) si vedeti cat de multe sunt la numar si cat de neobservate le-ati lasat pana acum desi erau acolo cu voi, tot timpul. <3
                                                           SA NU UITAM !!!!



 




   

3 comentarii

  1. Stii care e primul lucru care mi-a trecut prin minte cand am citit articolul? SUNT FERICITA ca am o prietena ca tine, cea mai buna prietena, surioara mea de suflet.
    Apoi m-am gandit sa fac o lista cu motivele mele de fericire....
    Sunt fericita ca am o familie care chiar daca nu imi arata mereu, ei ma iubesc si eu ii iubesc enorm pe ei.
    Sunt fericita ca il am pe iubitul meu, cu care am trecut prin multe, mai ceva ca niste personaje din telenovele, dar ne iubim si sunt fericita.
    Sunt fericita ca sunt sanatoasa si am putere sa lucrez si sa ma descurc cat de cat singura.
    Sunt fericita ca viata mi-a dat multe palmi, pentru ca dupa acele palmi m-am trezit mai increzatoare, mai puternica, mai realista.
    Sunt fericita ca m-am nascut si pentru asta voi fi fericita toata viata orice s-ar intampla!
    Si mai ales sunt fericita pentru ca SUNT FERICITA!

    RăspundețiȘtergere
  2. <3 Iuly mea.... am mentionat si eu ca motivele de fericire in cazul meu sunt numeroaseeee! Imi pare rau ca eu nu te-am mentionat in lista <3 Dar conteaza ca stii e stii <3 Mersi pentru comm suri mea! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S: frumoasa lista ta <3 Iubeasca-te soarele

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall