joi, 7 martie 2013

Review: Beauty UK Pallette

Seara buna fetele cochetele,
     Al doilea post pe ziua de azi! Se pare ca timpul de data aceasta e mai intelegator cu mine asa ca m-am gandit sa profit de ocazie. 
     Imi doream de foarta multa vreme produsele pe care v-i le voi prezenta azi. Nu au fost scumpe dar oarecum niciodata nu am reusit sa le comand. Plasam comenzile in ordinea necesitatii (ce e mai important si ce mai poate astepta) dar zilele trecute, ceva mi-a atras atentia pe Cosmetic Style. La fiecare comanda in valoare de minim 60 ron, cumparatorul beneficia de transport gratuit si isi putea alege CADOU una dintre pensulele Cosmetic Style. :) Normal ca am fost corupta!!! :)) Am plasat comanda imediat si fara regrete (ca altadata) :)). Desi am strictul necesar deja, am zis ca nu strica sa-mi mai umplu cateva goluri din beauty case cu cateva produse indragite de foarte multe makeup artiste,dupa cum am observat.





Da, este vorba despre paletutele Beauty UK nuantele 1 si 2, pudra pulbere translucenta Essence + cadoul pe care l-am ales: pensula pentru eyeliner Cosmetic Style (facea parte dintre putinele pensule pe care nu le am, si simteam ca este o necesitate mai ales cand vine vorba de aplicarea unui eyeliner gel.

V-am pregatit un scurt review la cele doua paletute Beauty UK, sper sa va placa.

Beauty UK (2):



Cand am aflat de paletutele Beauty UK nici prin cap nu imi trecea sa imi comand aceste nuante. Eram ferm convinsa ca la ce gusturi am nu le-as folosi prea des. Da, aveam eu dreptate doar ca am uitat de clientele numeroase care refuza nuantele vibrante si imi cer machiaje naturale, iar eu in momentele acestea stau si imi pun mintea la contributie ce nuante as putea folosi pentru a le crea un look cat mai natural. Ei bine, cand am vazut pe Cosmetic Style nuantele acestea + review-uri ale unor bloggerite + pretul de criza, am zis: E musai sa o cumpar!
Paleta contine 6 nuante de farduri si 2 tusuri gel (maro si negru).

Le-am testat intai fara primer si dupa cum puteti vedea nuantele nu sunt ceva foarte intense.


Le-am testat apoi cu primer si iata cat de intense sunt astfel :
(in fotografie din pacate nu se vede albul fiindca aparatul meu foto nu e ceva foarte performant si mereu ma chinui sa fac poze care sa reflecte cat de cat nuantele din realitate- aici blitzul a fost de vina:( )

Beauty UK (1):



Paleta Beauty Uk nuanta 1 mi-am dorit-o de la bun inceput! Formata tot din 6 nuante de fard si 2 geluri eyeliner.
Imi pare enoooorm de rau ca nuantele nu se vad in fotografie atat de vii pe cum sunt in realitate.
Exact ca si in cazul paletei 2, nuantele sunt pale fara primer:


Aplicand inainte un primer, acestea efectiv "prind viata":


Pe o scala de la 1 la 10 eu as oferi acestor paletute nota 8. De ce?

Din cauza eyeliner-ului de care nu sunt prea multumita (nu este pigmentat deloc, sunt nevoita sa tot intind cu pensula pentru a fi vizibil).

Alte pareri:

  • Paletutele sunt dragute! Chiar daca nuantele ar fi fost foarte intense si fara  primer, eu oricum as fi apelat la acesta (la baza ma refer). Stim foarte bine ca baza de machiaj este o necesitate, si odata aplicata paletutele Beauty UK isi fac treaba extraordinar! 
  • Sunt foarte putin prafoase, deci nu apare problema: "Nu pot realiza un machiaj normal cu acestea!". 
  • Preturile au fost mai mult decat acceptabile: 21,00 ron paleta 2, 23,00 ron paleta 1.

Parerea mea: a meritat investitia aceasta. Nu a fost una foarte mare, tocmai de aceea nu ma asteptam la un efect "woooow". Eu personal sunt multumita de aceste produse si chiar le recomand cu incredere fetelor carora le surade ideea de a le cumpara.

P.S: Pudra Pulbere Translucenta a costat 17,00 ron (sper sa va fac un review cat de curand si la aceasta)


BeSsOs :*
















2 comentarii

  1. wow paleta beauty uk e arata minunat ,astept sa vad cateva machiaje cu ea,pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. <3 Multumesc! Si eu sunt incantata de ele <3. Promit sa fac un machiaj cu ele cat de curand :D Merci mult ca esti aici :*

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall