joi, 28 martie 2013

Uleiul pentru unghii Camil

V-am pomenit acest ulei AICI dar cand am facut-o uitasem ca nu v-i l-am prezentat :)
Zilele trecute mi-a sosit  comanda Lady's ( iubeeeesc produsele Lady's!):


Mi-am comandat asa:
  • ulei pentru uscarea rapida a ojei
  • volume mascara Catherine Arley
  • fard pulbere/pigment Impala nuanta WHITE.  
In review-ul de astazi va prezint uleiul pentru uscarea rapida a ojei Camil:



 "Esti foarte grabita si totusi vrei sa iti dai cu lac unghiile. Camil Nail Dryer te va ajuta. Poti atinge oja de pe 

unghii dupa numai un minut, si usca lacul complet dupa 5 minute, foarte simplu: folosind 1-

2 picaturi de Camil Nail Dryer peste oja proaspat aplicata."

   Imi place enorm de mult fetelor. 

Nu credeam ca este atat de bun pana nu l-am incercat si eu. Efectul este woooow! Chiar 

usca rapid si nu mai suntem nevoite sa stam 20 de minute in stare de repaus dupa ce ne 

facem manichiura.

Are 50 de ml, miroase fe-no-me-nal si a costat aprox. 13 ron:)

Il recomand!!! ♥



Am sa revin si cu review-ul celorlalte 2 produse..

Pana atunci, va pup!
 ♥ AnytaGyo




5 comentarii

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall