vineri, 22 martie 2013

Pictures on wall

Daca tot am devenit bloggerita, se cuvine sa impartasesc cu voi activitatile si hobby-urile pe care le am, nu?:)
    De cateva zile ma aflu in pana de idei. Ma tot gandeam ce latura de-a mea nu v-am prezentat-o inca si asaaaa m-i s-a aprins beculetul:)
Este vorba despre pictat. Recunosc nu am un talent deosebit, dar ma straduiesc si imi place enorm de mult sa "mazgalesc" peretii si nu numai :)).
    Totul a inceput dintr-o prostie... aveam niste nuante de vopsea in ulei si plictisita fiind, m-am pus intr-o duminica sa pictez peretele finutului nostru si iata ce a iesit:





Toata lumea a fost incantata, asa ca m-am gandit sa aduc putina pata de culoare si in camera noastra. 



Peste cateva luni, camera a trebuit zugravita, iar "manopera" mea clar s-a dus pe apa sambetei :(. Dar nici o problema, prietenul meu mi-a dat again de lucru :) :


 Este fan ICE AGE, personajul lui favorit fiind SID :). El era ferm convins ca il stiu desena pe acesta asa ca m-a provocat sa ii inveselesc camera proaspat renovata... Bineinteles, ca Sid "sa nu se simta singur pe perete" a trebuit sa ii desenez si veverita fantastica :))


Dupa cum v-am spus, camera era proaspat renovata, peretii foarte simpli si nu a fost suficient ca am desenat cele doua animalute, am mai umplut un perete cu:


Zilele trecute, m-a rugat o prietena sa ii pictez si ei peretele :) :



Aproximativ la o saptamana, am fost solicitata de o doamna sa ii pictez pe niste bancute modele traditionale unguresti:



Ce parere aveti? Accept critici fetelor fiindca sunt constienta ca mai am mult de muncit. Imi place ceea ce fac si ma straduiesc sa o fac bine. Mai castig eu experienta :P

Pupici, 
AnytaGyo









8 comentarii

  1. Vai cat sunt de frumoase ...
    Nu vii si pana la mine acasa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Cum sa nu?? :)) Cu bicileta cat fac pana acolo? :* Multumesc!!! Ma bucur ca iti place! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt superbe :) esti foarte talentata si ai realizat niste picturi foarte frumoase

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Auzi cocoana..da' la mine cand vii sa-mi pictezi peretii mohorati?! :D Esti super talent, pe bune! Ma intreb..oare ce nu stii tu sa faci?! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Gaby mea, sa stii ca nu ar strica sa facem cunostinta si face to face..cu ocazia aceasta mi-as duce vopselele si pensulele sa iti mazgalesc putin peretii mohorati (vorba ta)...cine stie ce ne aduce viitorul <3 Multumesc pentru laude:) daca imi permite timpul, azi revin cu o alta latura de-a mea :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ancaaaa <3 multumesc! Ma bucur ca iti place...promit sa evoluez incetul cu incetul <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow....asta a fost primul gand cand am vazut desenele tale...m-a cucerit ultimele trei poze....ai talent si te pricepi...
    Cand ma mut la casa mea te invit la o cafea si macroons :) sa nu iti uiti pensulele si vopseaua :D
    Pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Mersi iris :)) Nu ma provoca! Iau bicicleta si pana la tine nu ma opresc, vezi-vezi! :)) Iau si pensule si vopsele...nu conteaza! Pentru o cafea buna si nste macroons ORICE :))

    RăspundețiȘtergere

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall