joi, 14 martie 2013

I'm a winner! (:

Dragele mele,
Va scriu, aflandu-ma intr-o stare de euforie maxima :))... Ma simt o NOROCOASA!
     Va povesteam AICI despre concursul organizat de Gabryelle, mai tineti minte?:) Nu aveam mare lucru de indeplinit pentru a putea participa la acest concurs. Cu cat indeplineam mai multe conditii cu atat aveam mai multe sanse de castig (eu daca bine tin minte am avut 3; nu vreau sa vorbesc prostii).
     Pai, AM CASTIGAT LOCUL I! Daaaa, locul I :D Castigatoarele au fost anuntate deja vinerea trecuta (08.03.2013) doar ca timpul nu prea mi-a permis sa va tin la curent cu noutatile + asteptam sa primesc premiul, sa vi-l arat si voua <3.
     Iiiiiiiii, sunt atat de incantata de premii! !
Asa sa va imaginati (desi cine stia de concurs, stie si ce premii au fost oferite) dar va mai spun odata: premiile au fost foarte numeroase si foarte utile!
Ieri mi-a sosit coletul <3





E strictul necesar al unei femei careia ii place sa se rasfete, sa se ingrijeasca, sa miroase imbietor, sa aiba pielea catifelata, sa fie machiata, sa isi trateze tenul acneic, sa isi ingrijeasca mainile, buzele, picioarele.... mai insir??:D 

Repet: ma simt o norocoasa!

De cand m-am inscris in acest concurs, visam cu ochii deschisi la acest premiu. M-i s-a parut a fi mai mult decat generos! M-i l-am dorit extrem de mult si iata ca este al meu <3
Legea Atractiei pare-se ca functioneaza pe bune :P.

Multumesc inca o data Gabryelle!!! 

P.S: promit review-uri !

BeSsOs :*










8 comentarii

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall