vineri, 29 martie 2013

I Love...



Fetele mele, sunt hiper-mega-maxi incantata!!! 
     Va prezint prima mea colaborare in toata regula, cu o pagina de produse cosmetice (pasiunea mea, banuiesc ca nu trebuie sa ofer explicatii:)) ).
     In ultimele saptamani, ati putut probabil observa zecile de share-uri de pe facebook cu minunatele produse I Love Cosmetics <3.



Este o pagina care reprezinta niste produse mai mult decat delicioase si colaboreaza cu diferite bloggerite pentru concursuri oferind ca premii minunatele lor produse (unt de corp, balsam de buze, geluri de dus etc.).
In mod sigur iubiti fructele, aromele de cocos,  INGHETATA chiar... Eh, de acum in colo nu le savurati doar in iaurt, salate si prajituri ci si pe piele :D.
     Inca nu am incercat un produs I Love Cosmetics (si regret asta enorm) dar din pacate comenzile nu se pot efectua pe pagina lor. :(
     Infine, revenind la subiectul de azi: pe pagina mea de makeup, mai exact AnytaGyo's Makeup am organizat azi un concurs aromat impreuna cu pagina sus-numita:).
Puteti castiga un unt de corp cu aroma de vanilie si inghetata. Suna Yummmmy nu?:)



Aflati CE TREBUIE sa faceti pentru a intra in concurs:
CLICK AICI! ! ! 


    Inscrieti-va in concurs! Nu toate avem oportunitatea de a merge la shopping in magazinele cu produse I Love Cosmetics...asa ca haideti si incercati-va norocul online :)

Acum, imi inchei "discursul" si va las cu melodia care mi-a alinat sufletul toata ziua:)). :*

Pupici,
Sa cante Loreen :D




2 comentarii

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall