joi, 12 februarie 2015

TAG: Skincare

Zuzulici, am fost invitata sa fac tag-ul acesta tot de catre Bianca ( Allthatbeautythings ) si sper sa va fie de folos.
Nu este un tag lung, cu prea multe intrebari. E scurt si la subiect fiind vorba despre modalitatea mea de a-mi ingriji tenul.
Va invit sa il cititi :).


Descrie rutina ta de ingrijire a tenului in 5 cuvinte:
- cand nu sunt pe fuga (asta mai rar :)) ) apelez la urmatoarele modalitati de ingrijire in special seara: gel de curatare PellAmar, masca PellAmar, lotiune tonica (le schimb mereu, inca nu am gasit ceva care sa ma convinga maxim), gel contur pentru ochi PellAmar, crema Aquafil Light Ivatherm.
Cand sunt mai pe fuga, apelez doar la tonic si crema pentru fata :).

Care este tipul tau de ten?
- tenul meu este unul mixt

Cel mai bun inamic impotriva cosurilor?

- mi-am cumparat acum ceva timp o fiola cu acid salicilic de la Elf. Se aplica local imediat ce observi ca urmeaza sa iti iasa un monstru pe ten :D. Functioneaza in cazul meu.

Care este produsul tau preferat pentru ingrijirea tenului?
- gelul pentru curatare PellAmar (nu l-as schimba cu nimic in lume momentan)

Servetele demachiante: da sau nu? 
- sigur ca DA. De ce nu? Sunt foarte utile.

Toner: da sau nu?
- fara toner nu imi imaginez ziua. Sincer, tonerul este produsul pentru ten pe care nu uit si nu evit sa il folosesc orice ar fi <3.

Produse high-end pentru ten sau produse high-end pentru machiaj?
- optez pentru produsele high-end pentru ten. Nu e totuna cu ce iti cureti tenul, cu ce il hidratezi. In ceea ce priveste machiajul, au aparut pe piata o gramada de produse bune chiar daca nu sunt high-end.

Care e cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru ingrijirea tenului tau?
- Cel mai ciudat?? Hmmm... ia sa vedem... Pudra de argila dintre toate cele incercate de mine :D. Asta fiindca am amestecat-o cu apa si a devenit "noroi intarit" pe fata mea :))).

Cele mai bune sfaturi pentru un ten mai frumos?
- Sfatul meu: indiferent de tipul vostru de ten, evitati sa il incarcati zilnici cu enshpe' mii de produse pentru machiaj. Tenul are nevoie sa mai respire din cand in cand. Incercati si ingrijiti-l prin curatare, tonifiere, hidratare si veti vedea ca acesta va radia. Optati pentru produse care corespund tipului vostru de ten si mentineti rutina pentru efecte vizibile, nu renuntati si nu aplicati fond de ten doar de dragul de a avea "ten de portelan". Eu consider ca degeaba il curatam si toate cele daca dupa aceea iar il incarcam cu "glet" :D.


Voi cum va ingrijiti tenul? La ce produse apelati cel mai des?
Pupici cu lipici :* !


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall