vineri, 20 februarie 2015

Masca de par cu Henna Neutru si Apa de Tei

Anul trecut am primit din partea Elemental un kit format din doua produse. Aveau in desfasurare o campanie pentru bloggeri in care ofereau spre testare unul din doua kit-uri la alegere. Celalalt kit nu mai stiu sincer din ce era format dar eu personal am optat pentru ce consideram ca mi-ar prinde mai bine si mi s-ar potrivi astfel am optat pentru kit-ul format dintr-un Henna Neutru si o Apa de Tei (ambele din gama Mayam).

Compania Elemental comercializeaza ingrediente cosmetice si produse naturale de ingrijire si igiena personala. Activitatea lor se concentreaa asupra propunerii unei game complete de ingrediente cosmetice naturale ce vin impreuna cu informatii detaliate si servicii aferente utilizarii acestora. Principalele lor produse sunt oferite sub brandul de Mayam
Gama lor de produse este foarte foarte diversificata, gasiti tot felul de ingrediente pentru a va putea crea voi acasa orice produs cosmetic doriti, gasiti deasemenea si recipiente, pigmenti cosmetici etc. 




"Pudra de Cassia asa-numita Henna Neutru  este un  produs vegetal non-colorant de ingrijire a parului folosit pentru a da un plus de vigoare, stralucire si volum firelor de par. I se atribuie denumirea de "henna" pentru ca se alatura grupei de pulberi vegetale folosite pentru ingrijirea sau vopsirea parului, denumita generic astfel. Este cunoscut pentru efectul fortifiant, revitalizant si pentru beneficiile pe care le aduce scalpului. Henna neutru se poate combina cu alte pudre vegetale de ingrijire a parului." - producator
Utilizare: se aplica sub forma de masca preparata din o parte de pudra cu trei parti de apa fierbinte.
*pentru mai multe informatii click AICI

" Apa de tei (Linden water) este cunoscuta pentru efectul calmant asupra pielii, aduce beneficii pielii sensibile sau iritate. Netezeste si ilumineaza tenul iar pentru par este un ingredient de infrumusetare si fortificare. Apele florale Mayam sunt pure , proaspete, nu contin alcool sau conservanti." - producator
*pentru mai multe informatii click AICI

Eu am ales sa folosesc aceste doua produse impreuna, pentru a forma o masca suficient de concentrata. Apa de tei dupa cum am mentionat si mai sus o puteti folosi si pentru ten.
Inainte de a va arata cum am preparat masca, tin sa va anunt ca parul trebuie spalat si uscat inainte, masca se va aplica pe parul curat si uscat!


Masca pentru par cu Henna neutru si apa de tei * step-by-step:

Am pus putina apa la fiert (in functie de ce cantitate de masca doriti sa obtineti, in functie de lungimea parului etc.)

Intr-un castron am pus 2 linguri de Henna neutru


Am turnat Apa de Tei (2 linguri, 3...)

Le-am amestecat...

Dupa ce a dat in clocot apa...

 ...Am turnat-o peste henna si apa de tei.

Nu am masurat cati mililitri am turnat, ideea e sa obtinem o pasta din toate cele 3 si sa le lasam la racit jumatate de ora. Atentie!! Sa turnati apa suficienta fiindca pe cum se raceste aceasta va deveni tot mai omogena si se va intari, astfel incat nu o veti putea intinde tocmai usor pe par.


Am intins-o asadar pe toata lungimea firelor de par ( inclusiv pe scalp),  mi-am infasurat parul in folie alimentara (folie stretch), am pus peste un turban facut din prosop si am lasat masca sa actioneze o ora, dupa care am clatit-o cu apa calduta.
Imi era sincer groaza de cum o voi clati, ma simteam cu ea in cap ca Hulk :)) dar spre uimirea mea aceasta a fost usor de indepartat.
Mirosea ea ciudat, a plante, dar apa de tei i-a imbunatatit aroma :D.

Efecte:
    Din cauza faptului ca procesul acesta dureaza destul de mult si nu mereu am timp suficient pentru a urma fiecare pas in parte, am folosit-o doar de 2 ori. Prima data am dat-o in bara cu pasta, a devenit teapana, greu de intins, dar a doua oara deja stiam ce am de facut.
Am observat ca parul meu avea o tinuta mai buna dupa uscare, nu mai simteam firele atat de slabute, il simteam efectiv fortifiat. Parul a capatat volum, era usor de coafat, foarte foarte foarte usor de aranjat fiindca efetiv avea tinuta. O simteam tare placut pe scalp desi cand te gandesti cum se usuca si cum intra printre firele de par, te ia cu groaza cum m-a luat si pe mine :D. Imi oferea o usoara senzatie de racorire, o stare de bine la scalp, nu stiu cum sa ma exprim....e placut oricum.
    In ceea ce priveste sebumul, parul meu s-a ingrasat la fel de repede din pacate; dar am si eu un prost obicei de a fi tot cu mainile in par si nu ma mir ca se intampla asta.

    Sunt sigura ca ar da reultate optime daca ar fi folosita cu regularitate, am putea observa cum parul nostru devine din ce in ce mai sanatos. Avand in vedere faptul ca eu deja la prima aplicare am observat diferente, va dati seama...
    Problema pentru care nu o folosesc des (ma repet) o reprezinta intreg procesul acesta: spala-te pe par, usuca-te, prepara masca, las-o jumatate de ora la racit, aplic-o, stai cu ea o ora...clateste-o etc... Proces luuuung din punctul meu de vedere. Eu nu am stare pentru asa ceva :D.

Voi ce masti pentru par preferati? Ati incercat vreodata produsele acestea?
Daca v-am facut curioase, gasiti produsele AICI.

Pupici cu lipici :* !

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall