joi, 26 februarie 2015

Sunt mandra ca sunt femeie ! Si tu? De ce?

Ca tot se apropie luna femeii, luna in care e bine sa ni se aduca aminte ca meritam o floare fiindca si noi la randul nostru suntem o floare, cei de la iLUX.ro- Cadouri de Lux au pregatit un concurs minunat, pentru NOI, FEMEILE !
Tot ce trebuie sa facem este sa spunem in cateva randuri "De ce suntem mandre ca suntem femei?". Trebuie sa enumeram efectiv cateva dintre motivele care ne fac sa fim mandre de genul pe care-l avem si putem castiga:

* Stackers Set 3 Cutii Bijuterii
* Portofel Anushka Dazzling Rose
* Set manichiura Balance

Pe langa acestea, sufletul nostru de femeie va mai fi indulcit si cu un pantof de ciocolata din partea Chocolissimo <3. Iubim tocurile, iubim ciocolata ; cu siguranta am iubi si un pantof de ciocolata :).
Pentru inscrieri asadar, lasati comentariul vostru convingator aici: http://alegria.ilux.ro/8-martie  :).

Iata eu de ce "Sunt mandra ca sunt femeie":

Desi deseori nu constientizam asta, suntem extrem de puternice. Si cand spun "puternice" ma refer la faptul ca stim lupta ca o felina in momentele care suntem supuse unor incercari de orice fel. Ne da putere sa facem fata oricarei circumstante instinctul nostru feminin, dragostea imensa pe care o stim purta lucrurilor aparent neinteresante... lucruri pentru noi totusi cu o rezolutie mare. Suntem femei firave, gingase, luptatoare, zambitoare... indiferent de masca pe care o aratam, suntem femei!

  • Sunt mandra ca sunt femeie deoarece am fost inzestrata cu talentul de a sti asculta problemele celui de langa mine intr-un mod empatic
  • Sunt mandra ca sunt femeie deoarece, odata, la un moment dat, atunci cand imi voi merita rolul de "mama" voi deveni mama
  • Sunt mandra ca sunt femeie deoarece pot iubi culorile, pot iubi posetele, hainele, produsele cosmetice, pantofii cu toc si ciocolata
  • Sunt mandra ca sunt femeie deoarece am invatat de la o femeie cu ce se "mananca" acest rol; am invatat asta de la mama <3. Am stat mereu in spatele ei si i-am urmarit actiunile, pasii, alegerile, modalitatea de a trata problemele, optimismul cu care privea si continua sa priveasca spre viitor. E mama <3 e femeie <3 e o luptatoare <3 si asta sunt si eu.
  • Sunt mandra ca sunt femeie deoarece chiar si atunci cand lupt cu morile de vant si ma simt la marginea prapastiei, o voce din mine ma indeamna sa fiu tare, sa nu ma las, iar o franghie mereu imi sta la dispozitie pentru a ma catara pe ea daca se intampla cumva sa cad... sa pot sa ies de-acolo,
  • Sunt mandra ca sunt femeie deoarece pot zambi larg, pot rade in hohote, pot plange fara rusine atunci cand simt nevoie: fie ele lacrimi de bucurie sau tristete
  • Sunt mandra ca sunt femeie fiindca mi se poate spune: Esti frumoasa!
  • Sunt mandra ca sunt femeie deoarece femeile sunt deseori considerate slabe, si totusi eu mi-am dovedit si am dovedit nu o data ca sunt cu adevarat puternica
  • Sunt mandra ca sunt femeie fiindca ma pot da cu ruj, cu un parfum fin, imi pot lasa parul pe spate si pot lua tocurile in picioare, iar atunci parca efectiv cuceresc lumea.\
  • Sunt mandra ca sunt femeie deoarece primesc o atentie aparte din partea barbatului cu care traiesc si impartasesc sentimente; imi cunoaste orice slabiciune si stie ce sa faca pentru a ma vedea impacata...
  • Sunt mandra ca sunt femeie fiindca pot gati, pot apela la inovatii prin  casa, prin bucatarie si am idei 1000
  • Sunt mandra ca sunt femeie fiindca pot detine o groaza de lucrusoare dragute si colorate care nu fac altceva decat sa-mi insenineze starea de spirit cand le privesc...
  • Sunt mandra ca sunt femeie deoarece stiu ca sunt un simplu om pe-acest Pamant dar pentru anumite persoane sunt tot Universul; stiu ca am un rost aparte pentru cineva si stiu ca datorita rolului de "femeie" ii pot bucura.
  • Sunt mandra ...
Cum ar spune si Andra: O femeie-n viata ta, e ca focul, nu uita! :)



LA MULTI ANI, FEMEI FRUMOASE !


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall