joi, 12 februarie 2015

TAG- Get To Know Me

Mi se pare tare interesanta ideea asta de "TAG". Datorita Biancai (Allthatbeautythings) iar v-am pregatit unul :). Bianca m-a nominalizat iar eu am facut-o sa astepte ceva timp pana sa reusesc sa raspund provocarii.
Multumesc Bibi mea ca te gandesti mereu la mine si imi cer scuze ca sunt atat de inapoiataaaa :D <3.
Am primit asadar 19 intrebari mai diferite decat cele primite in tag-urile trecute. Unele intrebari au o nota mai personala din punctul meu de vedere iar acest lucru ma bucura oarecum fiindca doar asa ma puteti cunoaste mai bine, nu? :)
Sa incep...



1. Unde te-ai nascut?
- in Jud. Bihor, Mun.Salonta, la spital :)))
2. Ai fost numita dupa cineva?
- al doilea prenume Giorgiana (da, da, nu GEorgiana ci GIorgiana :P) l-am primit de dragul Sfantului Gheorghe :)) sa am numele derivat dintr-o Sarbatoare d-asta cu nume de Sfinti :D
3. Ultima data cand ai plans?
- zilele trecute :D. Unul dintre "prostiile" mele e acesta: bufnesc in plans daca sunt trista (indiferent care e cauza) si vine cineva si ma intreba intr-una "Ce ai???Da ce ai??? Vai dar ce s-a intamplat?? Vai dar te pot ajuta cu ceva?? Vai da spuneeee ce ai??". In momentele astea ma bufneste plansul chiar daca de regula nu mi-ar veni sa plang. Dramatismul cu care sunt intrebata ma face sa exagerez problema, sa sufar mai tare :)).
4. Ai copii?
- Nu. Mai am timp de "fabricat" :D. Nu vreau sa grabesc lucrurile, vreau sa am un copil in momentul in care ma simt stabila si pregatita pentru asta, nu vreau copii doar fiindca "asta-i moda" mai nou. Vad multe fete tinerele care efectiv nu sunt pregatite pentru statutul de "mame" si totusi devin mame. Mai apoi, se mira de ce atatea probleme. Ei bine, pentru acest rol consider ca trebuie sa fii pregatita din toate punctele de vedere fiindca un copil nu e un obiect: din momentul in care il faci, traiesti prin si pentru el!
5. Daca ai fi alta persoana, ai fi prietena cu tine?
- Sincer? Da! Nu sunt genul care sa se ridice de una singura in Slavi dar cand e vorba de prietenie, eu sunt capabila sa o intretin, sunt capabila sa fiu prietena adevarata ceea ce in ziua de azi, mai rar intalnesti. Eu am norocul ca am dat de fete precum sunt eu, cele cu care am legat o data prietenie, prietene imi sunt si acum.
6. Ai animale?
- de plus :P. Nu, nu am animale fiindca locuim la bloc. Parintii mei au un caine pechinez (surioara mea :P).
7. Folosesti sarcasm?
- cand ma simt calcata pe nervi si imi pierd rabdarea, da! Regret ca nu apelez la sarcasm mai des, oricum :).
8. Ai face bungee jumping?
- poate daca as da vreo 30 kg jos :)). La greutatea actuala as risca sa se rupa funia aceea cu mine :)). lasand auto-ironia la o parte: nu stiu daca as avea curajul. Ar trebui sa am stomacul gol in orice caz si ma repet: muulte kilograme in minus ca sa ma bata macar gandul de a face bungee :D.
9. Care sunt cerealele tale favorite?
- nu am vreo pretentie, fulgii de porumb imi plac foarte mult. Indiferent de firma.
10. Ce culoare au ochii tai?
- Veeeerzi :D - "Ochii verzi niciodata sa nu-i crezi..." Ce porcarie! Ba da! Pe mine una sa ma crezi :)).
11. Scary movies sau happy ending?
- Scary movies :D. Mai am si momente in care nu am corasonul pregatit pentru genul de filme dar na... :D
12. Ai frati sau surori?
- Am un frate mai mare cu 2 ani <3. Mi-e atata de drag <3 <3 <3.
13. Computer sau TV? 
- No bine-amu' :P. Computer.
14. Care este primul lucru pe care il observi la o persoana?
- falsitatea. Am capacitatea asta de a trage una-doua concluzia despre gradul de falsitate de care dispune un om. Asta bineinteles cand stau si il analizez atent fiindca atunci cand sunt aeriana si nu imi focalizez atentia asupra lui, ma cam doare in coate :)) si nu observ nimic. Mai am si momente d-astea :D.
15. Care este mirosul tau preferat?
- aromele dulci de desert <3
16. Cel mai lung timp pe care l-ai petrecut departe de casa?
- Hmmm... In cei 3 ani de facultate veneam acasa o singura data pe luna, era cand treceau si aproape 2 luni fara sa vin acasa.
17. Ai talente speciale?
- pentru mine, talentul special de care dispun il reprezinta machiajul si picturile pe pereti. Imi place sa pictez peretii :)
18. Ce hobby-uri ai?
- nu stiu daca il pot numi hobby, e defapt o pasiune: makeup-ul. Iubesc sa fac asta iar atunci cand am nevoie de relaxare, cand am timp liber, asta prefer sa fac...sa machiez.
19. Esti indragostita?
- de 6 ani de aceeasi persoana :) <3. Ca orice cuplu, mai avem si discutii contradictorii, cu greu lasam unul de la altul, dar peste toate am trecut si continuam sa trecem :) <3. Nu degeaba avem anisorii astia in urma.


Ruxandra make-up artist te invit sa raspunzi si tu la intrebarile astea :* <3

 Pupici cu lipici!!! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall