sâmbătă, 14 februarie 2015

Review: Urban Decay eyeshadow primer potion

In sfarsiiiit am ajuns sa va pregatesc si review-ul acesta <3.
Detin de ceva timp primer potion-ul de la Urban Decay; l-am tot laudat in sinea mea dar voua niciodata :(, rusine mieeee!!

Este primerul nr.1 pentru mine, daca vreti sa stiti de ce, va invit sa cititi in continuare...




    Ori de cate ori purtam un machiaj, acesta ramanea "intact" vreo doua ore, mai mult nu. Am niste pleoape putin uleioase si ridate astfel incat orice produs crema, orice fard, se aduna urat de tot in pliuri. Nimic nu ma putea enerva mai tare ca atunci cand ma chinuiam sa imi fac un machiaj calumea (si imi reusea!) dar nu apuca sa ma vada lumea purtandu-l (mai ales cand mergeam la un eveniment gen ~ nunta) fiindca acesta arata de parca l-as fi facut alaltaieri, de parca am luptat cu ploaia si vantul, de parca mi-am scos capul din capita cu fan, de parca mi-ar fi tras cineva niste prosoape umede peste fata :)) etc.. Horror, mai pe scurt! :D
    Primul meu primer potion l-am tinut cateva luni in sertar doar fiindca am uitat de el. Am plasat candva o comanda cu o prietena de pe ceva site din strainatate  *costa vreo 50,00 lei. Stiam ca e tare renumit si mi-am propus sa il incerc.
Eii bine, incercat nu a fost pana anul trecut cand am fost la nunta unei prietene si mi-am propus sa il pun la treaba fiindca inainte de nunta acesteia am fost la o alta nunta unde bineinteles machiajul meu a aratat ca pasta, fardul s-a adunat dupa nici 2 ore!


Pentru nunta aceasta asadar, am descoperit ca o ametita ca eu am un primer UD (va dati seama ce descoperire pe capul meu...) si mi-am spus: hai sa il incerc, i-a sosit timpul, apoi fie ce o fi.
Asa am si facut desi nici nu speram sa imi foloseasca... dar machiajul meu uite-asa, a ramas intact vreo 20 de ore! Stiu, suna mult, va veti intreba "Ce am cautat atata timp machiata??" dar cum la nunta am mers dupamasa, am venit dimineata la 7 acasa si eram rupta... ce-mi mai ardea mie de demachiat?? Hhhh???  Am dormit asa nene, asa machiata :)).


Singurul lucru care nu imi place la el: faptul ca trebuie asteptat putin pana se usuca complet pentru a aplica linistita fardul de pleoape, altfel acestea doua se amesteca si arata foarte inestetic.
In schimb, pelicula usor satinata care ramane pe pleoape in urma uscarii, nu incurca deloc blending-ul (dimpotriva, pensula aluneca..) si ofera intensitate nuantelor.


Fiindca primul primer e pe terminate, am profitat acum cateva saptamani si l-am comandat de pe CosmeticStyle. Dat fiind faptul ca e un must have pentru mine, nu puteam rata sansa, stocul fiind la el mai mereu 0. Din pacate a costat multicel, 109,00 lei mi se pare, dar pentru mine a meritat si merita in continuare investitia.
Cantitate: 11ml (varianta mare)




Il iubeeeesc asadar fiindca:
* face fata cu brio pleoapelor mele ciudate, uleioase, ridate
* nu incurca deloc blending-ul (cu conditia sa il lasam putin sa se usuce)
* nuantele fardurilor devin mai intense...
* machiajul e intact si dupa 20 ore aplicand inainte urban decay primer potion-ul (si sunt sigura ca daca nu ma demachiam mai ramanea intact cateva ore bune)
* e suficient sa aplici o bobita de produs si ajunge pentru ambii ochi fiindca se intinde foarte usor (ajunge mult si bine! )
* face fata indiferent de tipul de piele/pleoape pe care il avem. Eu il folosesc si la cliente iar daca la mine face fata, va dati seama ca e numai bun si pentru fetele care au pleoapele normale :D





Sunt foarte incantata ca in sfarsit pot purta un machiaj mandra de mine fara stresul ca acesta se va aduna in pliuri dupa nici 2 ore.

Il recomand cu incredere fetelor care au pleoapele ciudate ca mine si nu numai, fiindca eu il adooor !

Voi folositi un primer pentru machiaj? Care va place?

Pupici cu lipici! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall