vineri, 13 februarie 2015

Collab: Valentine's Day Makeup idea


Hello Zuzulici!
Maine e Ziua Indragostitilor si cu siguranta vrem sa ne surprindem jumatatile in cel mai frumos mod posibil. Vrem sa ii surprindem nu doar prin cadouri dragalase, jucarii de plus, canite, perinite sub forma de inimioara etc. ci cu siguranta ne dorim sa ii surprinda si aspectul nostru fizic; nu de parca nu am fi frumoase/atragatoare in general dar cum e femeia?? Mereu dornica de schimbari :D.
Pe langa o tinuta potrivita eu vin astazi cu o propunere pentru voi in materie de makeup (un machiaj realizat dupa propriile mele gusturi- stiti ca mie imi plac machiajele colorate, intense). Am optat pentru acesta fiindca ma reprezinta in totalitate... Faptul ca e Valentine's Day nu ne obliga sa ne "dezbracam" de felul nostru de a fi, nu?? :D
Pentru ceva mai natural, voi puteti opta pentru modelul machiajul dar sa folositi nuante mai putin intense sau efectiv mai putin negru in coltul extern al ochiului :*.
Nu puteam sa trec cu vederea nuantele de mov/roz la acest machiaj de ocazie :D. Totul trebuie sa fie roz bonbon, ce naiba?? :)))

Curioase?? :) Sper sa va placa si sa va inspire! :*

















Produse folosite :






 *din pacate am uitat sa fotografiez produsele folosite pentru buze, dar va spun pe scurt: am folosit in primul rand un luciu de buze mat de la MUA Luxe (o nuanta de roz foarte deschis- poate prea deschis pentru mine :P) peste care am aplicat foarte putin ruj rosu de la Lady's (Catherine Arley)- o nuanta de rosu intens. Am tapotat cu acesta buza efectiv, si voila :), am obtinut nuanta de mai sus :D.
 *inainte de machiaj mi-am tonifiat tenul cu lotiunea tonica Bioten pentru ten normal/mixt/gras si l-am hidratat cu Make-up Starter-ul de la Nivea :) (asta in caz ca sunteti curioase) :*

 Sper ca va placut ideea mea de machiaj :)
Astept parerile, sugestiile voastre si de ce nu, ia spuneti-mi: voi pentru ce machiaj ati opta maine?
(cu conditia sa nu sarbatoriti cu iubitul acasa :)) - atunci clar nu e nevoie de machiaj :P ).


Pupici cu lipici, sa fiti iubite si sa aveti parte de o zi mult mai speciala decat toate zilele speciale de care ati avut parte vreodata. <3































Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall