luni, 20 octombrie 2014

TAG- Would you rather ... :)

Hello Zuzu girls!
Mi-am inceput saptamana cu un tag la care am fost nominalizata de catre Lucia (http://www.allthatbeautythings.com/). Mersi Bibi :) :*
Mereu mi-au placut articolele de genul  fiindca parca ne mai scot asa nitel din monotonie:)). Ne cunoastem mai bine, ne imaginam anumite situatii, ne imaginam cum am actiona in aceste situatii si parca deja vizualizam acele situatii; ne transpunem efectiv si pentru cateva minute ne rupem de realitate :))). Eu personal asa ma simt :P. E un joc imaginar tare haios din punctul meu de vedere ; e amuzant felul in care fiecare dintre noi oferim raspunsurile.
Sunt 14 intrebari in total :D si 14 raspunsuri luuuungi (nu de alta dar imi place sa vorbesc mult si in scris :P). Sper sa nu va plictisesc :P.

Intrebarile Would you rather + raspunsurile mele:




1. Ai prefera să îţi pierzi toate rimelurile, tuşurile de ochi, gloss-urile de buze şi rujurile sau toate paletele cu farduri de ochi?
Mai bine sa-mi pierd toate paletele cu farduri de ochi :D. De ce?? Pai fiindca machiajul meu in general consta in rimel + tus (uneori) + ruj sau gloss :). De fardat ma fardez la ocazii asa ca as rezista fara ele :D.

2. Ai prefera să îţi tunzi părul foarte scurt sau să nu îl poţi tunde din nou niciodată?
Buna intrebare... Buna fiindca habar nu am :-/ . Avand in vedere faptul ca momentan ma chinui sa creasca as raspunde ca prefer sa nu il pot tunde niciodata daaaaaaaaar avand in vedere si faptul ca imi cade si imi da multe batai de cap cred ca as prefera totusi sa il am foarte scurt. La o adica, exista peruci si extensii :))) Pot rezolva problema huuuh? :D

3. Ai prefera să porţi un blush corai sau un blush roz? 
Blush corai :). Am ce am cu corai-ul :D. Rozul (acuma depinde si ce fel de roz) imi da personal senzatia ca vad in fata mea o persoana racita :))). Daca mai are si nasul rosu de la frig sau de la cum s-a suflat ......... pfff :)))

4. Dacă ai avea la dispoziţie 1000 de euro, ai prefera să cumperi haine sau produse de make-up?
:( Pfff ce intrebare grea sufletului meu. Banuiesc ca nu pot raspunde cu "jumi-juma" :((.
No bine no.... as prefera haine ca de alea mereu duc lipsa :D de cosmetice in schimb nu fiindca imediat ce am un leu pus de-oparte, cumpar cosmetice :D Ha haaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

5. Ai prefera să aplici ruj ca şi eyeliner sau eyeliner pe post de ruj?
Pai pe pleoapele mele aproape ca imi curge uleiul :)). Clar nu ar rezista un ruj pe ele :P. Optez pentru a doua varianta: eyeliner pe post de ruj (sunt atatea culori faine :)).........).
6. Ai prefera să cumperi produse doar de la MAC sau doar de la Sephora?
Mac-mac-mac nu am incercat niciodata, Sephora in schimb da. Momentan optez pentru Sephora (si sunt mai accesibile la pret).
7. Ai prefera să foloseşti doar un fard de ochi sau doar un ruj pentru tot restul vieţii tale?
Daca tot nu exista optiunea de "doar mascara", aleg "doar fard de ochi" fiindca ochii schimba automat intreaga infatisare si privire. Fara ruj as rezista fiindca buzele mele oricum sunt prea subtiri si degeaba le colorez ca tot nu sunt cu nimic mai interesanta :P :).

8. Ai prefera să porţi haine de iarnă în timpul verii sau haine de vară în timpul iernii?
Daca e musai sa aleg...........optez pentru haine de vara in timpul iernii :D. Le-as suprapune fara numar-fara numar si tot ar tine ceva de caldura :))) pe cand hainele de iarna, vara mi-ar topi doar slana indiferent cum le-as purta :P: taiate, ridicate etc. Hai ca topitul de slana e idee buna in cazul meu :)).
Concluzie: haine de vara iarna :D
9. Ai prefera să porţi unghii negre sau unghii în culori puternice pe tot parcursul anului?
Unghii in culori puterniceeeeeeeeee din primavara pana-n iarna :D! Sa creada lumea de Pasti ca am oua colorate in loc de unghii iar iarna sa imi confunde lumea unghiile cu beculetele din bradul de Craciun :P. N-am treaba :D. Decat negru......................... bleah!
10. Ai prefera să renunţi la produsul de buze preferat sau la produsul de ochi preferat?
La produsul de buze preferat :).
11. Ai prefera să poți purta părul doar prins într-o coadă de cal sau într-un coc dezordonat? 
Mai bine intr-un coc dezordonat :D E mai chic si nu par asa "linsa" sau "plouata" :D.
12. Ai prefera să nu mai poţi niciodată să îţi colorezi unghiile sau să nu mai poţi folosi niciodată un luciu de buze?
Mai bine sa nu mai pot folosi luciul de buze :D. Unghiile colorate ofera un aspect ingrijit ceea ce la o femeie chiar conteaza.
13. Ai prefera să îţi razi sprâncenele şi să nu ai deloc? Sau să le desenezi în fiecare zi?
Mai bine le-as desena in fiecare zi :)
14. Ai prefera să trăieşti fără machiaj sau fără lac de unghii?
Acum o sa ma contrazic putin fiindca la punctul 12 am optat pentru oja. Daca e vorba sa aleg intre luciu si oja (ex. punctul 12) clar aleg oja DAR daca sunt pusa sa aleg intre "machiaj" si "oja" optez pentru machiaj fiindca prin machiaj eu ma refer la mascara si sprancene conturate iar acesta este machiajul meu de rutina fara de care ma simt o spalacita :D.


As vrea sa nominalizez si eu pe: Bianca https://www.facebook.com/biancacosmeticlover?fref=ts
si pe Kleo https://www.facebook.com/beautybykleo?fref=ts 

P.S: daca sunteti curioase de raspunsurile Luciei, click AICI :)


Pupici cu lipici :D :*



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall