sâmbătă, 11 octombrie 2014

Falling in hate with ...

    Sunteti obisnuite cu articolele la baza carora stau produsele alea spectaculoase pe care le recomanda toata lumea, intreaga blogosfera, tot youtube-ul si pe care le-ati incercat si voi si sunteti la fel de incantate de ele. De recomandat, stim deja recomanda si vom recomanda bineinteles in continuare ca doar asa facem schimb de impresii si ne ajutam una pe cealalta cand vine vorba daca sa  alegem un produs sau nu.
    Uite ca, in articolul de astazi nu va recomand nimic! Absolut nimic :D. Am adunat de prin sertare, de prin baie, de pe rafturile (prafuite) acele produse de care nu sunt multumita neaparat dar pe de-o parte mi-e si mila sa le arunc fiindca totusi au si parti bune. Sunt totusi produse pe care cu siguranta nu le-as reachiziona si am sa incerc sa va explic in cateva cuvinte de ce am inceput sa le "urasc" oarecum.
    Inainte de a trece la treaba am un anunt de facut!
 Daca parerile mele referitoare la produsele de mai jos nu coincid cu parerile unora dintre cititori, sorry! Suntem oameni diferiti, cu gusturi si asteptari diferite. I don't want to falling in hate with you, eu am ce am cu produsele :D. Fara gluma, unora poate li se potrivesc, altora nu! Eu va scriu pe scurt experienta mea cu ele si decizia finala in ceea ce le priveste pe fiecare.




I'm falling in hate with:

 Garnier mineral InvisiCalm-
Un antiperspirant mai muuuult decat naspa! Nu miroase pe piele asa cum ar trebui, nu protejeaza bine si desi scrie pe el ca nu pateaza... minte nerusinatul, minte! Decizia mea: la gunoi cu el, l-am tinut pe post de conserva destul. Clar nu il voi mai cumpara. :D


 Clearskin - gel pentru extractia punctelor negre
Nana-ul meu (la nas fac referire) e plin de puncte negre. Nana-ul prietenului meu e deasemenea plin de puncte negre. Nana-ul nostru chiar ar fi avut nevoie de un gel de-ala minune care sa ne scape de problema puntelor negre dar nu a facut-o :(. Am pus cantitate generoasa de produs (exact cum scrie), am aratat ca bagati cu nana-ul in gips pentru juma' de ora, si nici un efect. Se usca amaratul, simteam ca ne trage si piele de pe nas cand il indepartam. Pielea (aproape) ca venea jos, de par sa nici nu mai vorbesc :)))), dar punctele negre nu vroiau sa miste. Decizia mea: Adios gelos de scoatere a punctelos negros! I hate you! 


  MMBeauty ColourSense Re-Structuring Hair Mask (cumparat de pe http://www.infinity-trade.ro/)
Cica re-structuring hair mask... Da, fix! Nu a facut nimic cu parul meu. Nu e deloc cremoasa, zici ca ar fi amestecata cu apa la ce formula are, nu inmoaie parul. Singurul lucru pe care il face (asta daca pun  cantitate generoaaaasa de produs pe par) e ca pot trece mai bine cu degetele prin el cand il clatesc. Atat! Miroase a trandafiri, ceea ce urasc! Urasc mirosul de trandafiri la produsele de ingrijire. Decizia mea: esti bun pentru pensule amiga... nimic mai mult.


 WELLA ProSeries - Wrepair Conditioner
Hai maaaai! Bine ca la pensule le faci si tu bine dar parul meu nu il imblanzesti nitel asa.... :((
:D Nup. Nu place la mine nici cum pute, nici efectul asupra "claiului mei de fan". Defapt, nici un efect nu are. Face ce face si masca mentionata mai sus: ma ajuta sa trec mai usor cu degetele prin par cand il clatesc. Decizia mea: I hate you si nu te voi recumpara in veci! Amin! :P


 Primer Avon
Cand a aparut, toate fetele au fost innebunite sa il incerce. Am plasat comanda imediat fara mila si tare curioasa. Nu pot sa spun ca il urasc, dar pleoapelor mele nu le face fata. Fardurile se aduna in pliuri in cazul meu. Am pleoape cam lasate si uleioase cateodata, nu orice primer mi-e bun. Alte fete in schimb il lauda si nu am sa vorbesc prea urat de el fiindca are si un plus : nuantele capata "viata" cand le sta la baza primer-ul acesta + pentru fete cu tenul mai uscat sigur nu le face fitze :). Decizia mea: Nu-l mai recumpar.


  E.l.f Cream Eyeliner-
E negru. Defapt A FOST! Vorbesc la trecut, nu fiindca l-am iubit si l-am golit ci fiindca doar l-am golit! In ce sens l-am golit? Va spun eu: am luat o spatula si am scos tot produsul afara :D dupa aceea am dat cu el frumos la gunoi fiindca aveam nevoie de recipient pentru un pigment :P.
Nu-mi spuneti ca sunt cruda fiindca nu sunt, dar a fost dezastru din punctul meu de vedere. Era el pigmentat dar se usca foarte repede, avea o formula extra-mega-super proasta si se transfera deasupra pliului fiindca stiti si voi: eu stau cu ochii mai mult deschisi decat inchisi. Voi nu?? :)) :P
Decizia mea: e foaaaarte bun..........recipientul. Nu imi mai cumpar niciodata eyeliner crema de la e.l.f.


 Music Flower Long-wear Gel Eyeliner-
Asta-i ieftinaturaaaa dar il puteti gasi pe muuulte site-uri, e destul de cunoscut (max.10,00 lei). Aceeasi problema ca la eyeliner-ul elf. Formula proasta si se transfera in cazul meu. Poate persoanele care nu au tenul mixt/gras, l-ar iubi mai mult. Decizia mea: Nu te urasc, dar nu te mai vreau/iau.


 Sleek- primer palette
 Imi permiteti sa ma mai plang putin de pleoapele mele? :D E suuuper paletuta dar se aduna urat in pliuri in cazul meu. Nu imi place faptul ca in contact cu fardul de pleoape, acesta devine greu de blenduit, uneori nu arata tocmai estetic. Recunosc, poate nu i-am dat timp sa se usuce si am venit una doua cu fardul peste. Nu stiu. In cazul meu nu face treaba buna, dar l-am folosit la machiaje pe alte fete si machiajul le-a rezistat bine. Nuantele de farduri devin mai intense folosind paletuta aceasta si imi place ca are culori atat de multe <3. Decizia mea: o iubesc dar o si urasc ca nu face treaba buna si in cazul meu :(. Normallll ca nu o arunc! Face treaba in alta parte :).


 Oriflame brushes
Eu cred ca am nimerit eu un lot prost atunci cand le-am primit. Spun asta fiindca multe fete le lauda ar ale mele nu pot fi laudate fiindca sunt aspre. Le mai imblanzesc cu mastile de par mentionate mai sus si ma pot folosi de ele dar no... sunt totusi aspre asa. Decizia mea: nu le arunc! Ma folosesc de ele in continuare dar am vrut sa imi spun off-ul :P.


 MaXFactor Facefinity foundation
Acoperire mica spre medie, rezistenta mica.  Uneori am impresia ca as putea da cu el pe geam afara, dar ceva ma impiedica sa o fac. Pentru tenul cu pete, probleme nu e bun, nu acopera prea bine. E flawless asa, e mai mult pentu tenul perfect care vrea doar o uniformizare (asemenea unui BBcream).
Decizia mea: esti primul si ultimul pe care-l cumpar :D.


 AVON Eyebrow kit
Cand il foloseam aveam impresia ca am sprancenele unse si am iesit afara in strada si m-a prins o tornada de-aia de praf. Tare naspa era senzatia. Nu mi-a placut. Il mai am ratacit pe-aici, mi-e mila sa-l arunc dar expira pe capu' meu degeaba. Decizia mea: nu te mai vreeeeaau in viata mea, ta-ta-ta-ta-ta-ta-taaaaaaaaaaaaaa. :D

 Farmec Make-up remover
Bifazic. Tenul meu si asa e mixt, normal ca nu imi lipseste senzatia de "unsoare" pe mecla. Curata foarte bine dar nu il suport cand intra in contact cu tenul/ochii.  Decizia mea: am sa ma folosesc (cred) de el...dar nu stiu cand. Puteti citi review-ul lui AICI. Poate voua v-ar placea.


 Buretei pentru aplicarea fondului de ten (cumparati de pe 1001cosmetice.ro)
Pe site fotografia arata altfel de buretei. Cand am primit comanda i-am gasit pe acestia in colet. Am si dat un telefon imediat sa lamuresc cu ei inconvenientul dar mi-au infundat gura: "acestia sunt bureteii. Imaginea de pe site e doar reprezentativa, nu mai avem pe stoc modelul acela." Ooook, problema e ca degeaba imi place materialul din care sunt facuti, daca ei sunt mici si subtiiiiiri de numa'-numa'. Ma folosesc de ei pana gasesc bureteii perfecti, dupa aceea: zboara!
Decizia mea: nu vor expira, max se vor rupe (accidental bineinteles) :D nu le voi face rau intentionat :)))). Ma folosesc de ei cum pot, pana mai pot :). Decat nimic, mai bine astia.




Cam atat Zuzulici. Asta e lista de produse pe care am inceput sa le urasc dar parca mai simt totusi ceva pentru ele (unele) :D.
Daca doriti sa ma contraziceti, o puteti face, nu e suparare :).
Sunt curioasa de parerile voastre,


Pupici cu lipici :*



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall