miercuri, 22 octombrie 2014

REVIEW: Manhattan facial toner

    Hello Zuzu girls!
    Nu stiu cate dintre voi sunteti familiarizate cu produsele Manhattan dar eu (ce-i drept nu am testat prea multe) ma declar totusi o fana de-a lor :).
La fel ca si Catrice sau Essence, produsele Manhattan sunt de calitate si la preturi foarte accesibile (daca tot e criza hai sa economisim unde putem, huh??) :D.
Aveam nevoie de o lotiune tonica buna pentru tenul gras sau mixt; o lotiune care chiar sa faca ceea ce promite nu doar "sa dea din gura anapoda". Trebuie sa recunosc ca nu am gasit pana acum produsele pentru tipul meu de ten care sa ma dea pe spate...
    Navigand tot mai des pe site-ul 1001cosmetice.ro am dat acum ceva timp de produsele Manhattan printre care se enumera si acest produs pentru fata si anume: lotiunea tonica antibacteriala (destinata tenului gras/mixt).


    Pe langa descrierea convingatoare m-a atras si pretul + ideea de produs Manhattan despre care stiam ca functioneaza fiindca am mai incercat de la ei si o mascara si un luciu de buze (ohhh Doamne shopping-aleala asta.... usor ne lasam manipulate :P ). Am zis sa ii dau o sansa asadar am impins cu drag cursorul spre flaconul asta asa dragut si l-am aruncat in cos :D.

 
    Recipientul este din plastic dotat cu o pompita cu ajutorul careia dozam cantitatea de produs dorita. Pompita m-a cam dezamagit putin fiindca "sare" produsul ca mustaru' si fac risipa de el dar m-am prins mai apoi de tehnica si nu mai dozam ca turbata ci apasam finut tinand discheta demachianta cat mai aproape de orificiul prin care iese tonicul.


    Consistenta: lichida, transparenta.

    Cantitate: 200 ml.
    Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere (bine, in cazul meu un astfel de produs nu apuca sa expire, am asa o manie mai nou "de tonifiere" a tenului :)) ).
    Info site: 
- Indeparteaza machiajul, excesul de sebum, bacteriile care cauzeaza cosuri. Reduce pielea stralucitoare.
- Reglează producția excesivă de sebum, care afectează aparitia cosurilor. Dupa aplicare pielea este catifelata si curata. 
- Utilizat în mod regulat ajută la reducerea roseata si previne aparitia imperfectiunilor pe termen lung.
    Ingrediente:
Eu vad ca nu are parabeni.......... sau nu vad bine? :D

    Ce-mi place, ce nu-mi place:
    Dupa cum spuneam si mai sus e enervanta modalitatea de dozare dar sa trecem peste asta, avem si alte aspecte mai importante de dezbatut :P.
    Mirosul de alcool m-a cam deranjat la inceput dar m-am obisnuit. Sa nu credeti ca am tras si pe gura din el :)) si am ajuns sa imi placa =))) :P. Asadar, mirosul de alcool poate fi putin deranjant dar face treaba buna, garantez. Fiind o lotiune tonica si antibacteriala clar contine alcool. Zona ochilor se evita (nu asa cum am facut eu... :P). Am uitat ca nu e demachiant si vreau sa zic ca era sa bag capul la robinet sub jetul de apa rece, asa "placut" a fost :D. Serios, evitati zona ochilor !!!
    Curata foarte bine si bland, matifiaza, improspateaza ceea ce ma face sa o recumpar. Da, chiar vreau sa o recumpar. Efectul de matifierea dureaza spre deosebire de alte lotiuni tonice incercate de mine iar o rutina de ingrijire care include si o crema light pentru tenul mixt/gras, acestea chiar pot face minuni. Cateva ceasuri, Adio "untura" de pe mecla:D (bleah, sper ca nu vi se par gretoase exclamatiile de genul :)) ).
    Eu o foloseam mai mult dimineata fiindca seara cand ma demachiam foloseam altceva (la asta o sa revin intr-un alt articol :) ). Fiindca nu imi pica bine mereu sa ma spal cu apa de la robinet care de altfel e plina cu clor, pe bune ca prefer sa imi curat tenul cu lotiunea tonica mai degraba. Avand si proprietati antibacteriene, nu vad ce ar putea fi rau in asta. Dupa curatare, trec la produsele din rutina mea zilnica fara probleme.
    Are un efect imediat, simt cum tenul meu capata parca mai bine aer iar senzatia dureaza.
O recomand!


    Din aceeasi gama mai puteti achiziona si gelul de curatare + crema de curatare. Sunt sigura ca ar fi o echipa perfecta pentru un ten perfect :). Acum poate urmeaza sa ma intrebati: eu de ce nu achizitionez si celelalte doua produse daca tot sunt asa sigura ca ar functiona??
Va raspund inainte :D : fiindca momentan sunt in teste cu alte produse pentru ingrijirea tenului si chiar nu mi-as dori sa confund efectele produselor intre ele si sa fac un maaaaaare ghiveci in review-uri cand vine vorba de impresii si efectele produselor.
Lotiunea tonica am sa o reachizitionez la urmatoarea comanda fiindca mi se pare indispensabila :D :D :D.

Care dintre voi ati mai incercat-o?
Pupici cu lipiiiiici mult! :*



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall