luni, 6 octombrie 2014

Produse la preturi de criza :D

    Nu stiu cat de bine ati ajuns sa ma cunoasteti dar daca ati fost atente la momentul si la articolul potrivit, ati observat accentul pe care l-am pus asupra preturilor produselor si asupra faptului ca nu merg deloc pe premisa ca tot ce am trebuie sa fie al naibii de scump si de fitos :D.
Imi place sa dovedesc faptul ca si cu bani putini poti face treaba buna.
    Toate care ne aflam pe-aici (blog & pagina de beauty) salivam zilnic dupa lucrurile pompoase postate de anumite bloggerite si ne vine sa dam din coate ca gainile turbate daca nu reusim sa le achizitionam si noi. Suntem dezamagite ca una are mai multe decat noi, nu consideram a fi de calitate fardul X doar fiindca e mult mai ieftin decat fardul Y, iar fardul Y il foloseste ditamai makeup artista aiaaaa renumita, stii tu, aia ma, aia de are in camara  rujuri si fonduri de ten conservate in loc de muraturi si tocana de legume. Si de-ai stii tu ce marfa sunt maaah... de-ai stii tu cati bani valoreaza alea toate.... Pfoa mama, pai cu alea poti face treaba, produsele alea te mazgalesc singure pe fata, tu nu tre' sa te folosesti de maini doar stai cu ochii tintiti in oglinda si admiri ce "capodopera" devii intr-o fractiune de secunda. :D Glumesc, evident.
     Nu contest faptul ca un produs scump e mai calitativ, mai bun decat "ieftinatura" aia din sertarul meu DAR!! deseori dam banu' pe brand, nu pe calitate neaparat si deseori ceea ce gasim in produsele scumpe, gasim si in produsele ieftine; si cand zic ieftine vorbesc de produsele la un pret pentru buzunarul tuturor.
    Nu spun sa mergeti la piata sa cumparati rujuri si farduri de la tanti aia cu cosul care vinde orice produs de makeup la 3,50 bucata, ma refer la brandurile renumite care totusi respecta criza asta financiara in care innotam de cativa ani si a caror produse s-au dovedit nu o data a fi bune sau chiar foarte bune - de asta e bine sa mai testam si noi, bloggeritele, si sa va pregatim recenzii :D car va vor fi la indemana atunci cand cautati acel "ceva" pe care sunteti dispuse sa dati cu banu' asa, mai discret :D.
    Articolul meu de astazi cuprinde cateva dintre acele produse pe care eu recunosc le folosesc cu drag si care nu au fost deloc scumpe.
    Mai pe scurt: Produse la preturi de criza (20,00 lei +/-):D .






1. Sampon Syoss- aprox. 16,00 lei
- sampoanele nu fac minuni cu "claiul nostru de fan" aka "podoaba capilara"; curata bine sau mai putin bine si gata dar stiu ca sunt sampoane care ne pot face totusi rau. Ei bine, mie imi place sa le tot schimb dar la Syoss ajung iar si iar. Imi place cum miroase, imi place ca e bland, face spuma si e ieftin. Are 400 ml, sa nu uitam. Ideile inovatoare aduse acestor sampoane mereu ma conving sa mai incerc unul si inca unul si iar altul :).
 2. Lotiunea tonica Bioten 200 ml.- 9,00 lei (le-am cumparat de pe 1001cosmetice.ro)
- le gasim in varianta pentru ten normal/mixt sau uscat/sensibil. Miroase foarte bine, curata bine tenul de impuritati si e foarte bland cu acesta. Inainte de machiaj tenul trebuie curatat si tonifiat iar aceste lotiuni sunt chiar bune si le recomand.
 3. Luxury Rich Color lipgloss & Velvet Matte Lipstick (Golden Rose)- luciu 20,00 lei, ruj 14,00 lei (le gasiti AICI).
- v-am vorbit despre ele si aici si sper ca v-am convins sa le incercati <3. Le iubesc! Pigmentate, rezistente... toate bla-bla-urile le puteti citi in recenzia pe care le-am facut-o. <3
 4. Fond de ten Ingrid- Mineral Silk&Lift- 18,50 lei (il gasiti AICI).
- nu i-am facut inca o recenzie desi, chiar merita. Este potrivit oricarui tip de ten si il recomand in special persoanelor care nu vor o acoperire extra-hiper-mega-super mare. Acopera cat trebuie consider eu si tenul capata luminozitate. <3
 5. Pudra All MATT plus CATRICE- 17,00 lei (cumparata de pe 1001cosmetice.ro)
- nu trebuie sa va bat mult la cap cu produsele Catrice, SPER! Sunt super de calitate si super ieftine. Pudra aceasta tine sub control sebumul nazdravan si aplicata corect, nu incarca deloc tenul. Uniformizeaza, matifiaza si........... lasa ca am sa ii fac si o recenzie :D. Il recomand!
 6. Mono-uri Beauties Factory - 6,50 lei/buc. (cumparate de pe cosmetic-style.ro)
- poate unele dintre voi nu sunteti dispuse sa va cumparati ditamai paletele de farduri sau din contra, din ditamai colectia de farduri va lipsesc anumite nuante pe care nu le gasiti la un loc intr-o singura trusa. Mono-urile acestea splendide de la Beauties Factory sunt cele mai potrivite pentru completarea trusei voastre. Nuantele sunt numeroase, pigmentatia e mare, nu sunt prafoase (poate chiar ffff putin, ca orice fard in general) plus ca sunt rezistente! Eu momentan le am doar pe acestea doua dar am mai pus ochii si pe alte nuante :).
 7. Pigmenti IMPALA - aprox. 10,00 lei/buc. (cumparate din cataloagele Lady's)
- adera bine pe pleoape, sunt pigmentati (bine no, nu degeaba sunt pigmenti) :))) si rezista bine :D. Nu au o paleta foarte-foarte larga de nuante dar merita incercate cele care va fac cu ochiul :D. Sper sa se mai gaseasca in catalog. Eu am folosit in exces albul :).
 8. Mascara Super Shock- aprox.15,00 lei/buc. (AVON)
- l-am tot laudat si pe pagina. Eu sunt efectiv disperata dupa el. Imi aranjez genele perfect, le alungesc cu ajutorul lui. Me like la maxim :D
 9. Creioane gel waterproof Super Shock- aprox. 12,00 lei/buc. (AVON)
- niste creioane gel/cremoase perfecte! Prea putina lume le incearca din pacate si asa nu au cum sa stie ceilalti ce comoara de creioane mai sunt si astea. Ultra rezistente, ultra pigmentate <3, ultra usor de intins pe pleoape, ultraaaaaa de efect :D.
 10. Quad Flormar- aprox. 25,00 lei (cumparat de la un stand Flormar dar il gasiti si pe site-ul lor)
- sunt fine la atingere, adera bine si au nuante foarte dragalase. In quad-uri nuantele sunt atent combinate cu gust. Se potrivesc impreuna de minune. As vrea sa pun mana si pe celelalte :D.
 11. Creion Made to Stay Inside eye CATRICE- 13,00 lei (cumparat de pe 1001cosmetice.ro)
- vrei ochi mari "de caprioara"? :D Pune mana pe el!

 12. Perle iluminatoare Catherine Arley- aprox.15,00 lei (catalog Lady's)
- nu foarte pigmentate dar de efect. Numai bune pentru lookurile naturale, pentru un ten radiant. <3
 13. Spray Leave-in GLISS- 16,00 lei
- nu am rabdare sa stau cu tot felul de masti pe par. Apelez la tot ce-i leave in :D. Spray-ul Gliss imi face matasos parul si miroase foarte bine <3.
 14. Gel de dus Nivea 750ml- 16,00 lei
- sunt innebunita dupa gelurile de dus. Daca am 10 in baie, 10 sunt si desfacute/incercate. Acesta este unul dintre preferatele <3. Miroase nu doar baia ci toata casa de la el :D; de pielea mea sa nici nu mai pomenesc + face spuuuuma fara mila :D
15. Concealer IMPALA- aprox.15,00 lei (catalog Lady's)
- inafara de faptul ca se usuca foarte repede (ceea ce nu imi place fiindca tre' sa ma setez pe turbo cand il aplic), chiar imi place. Are o acoperire buna si nu arata inestetic, nu lasa pete si arata bine pe ten. Mi-as dori o nuanta cu un ton mai inchisa fiindca acesta e prea "albicios" pentru negresa de mine :)). Nu am stat la soare anu' asta, nu sunt neagra noh, dar concealer-ul si asa e prea alb pentru mine :D. E pe gatate oricum fiindca l-am folosit la fete :D.


Cam atat cu lista mea de produse la preturi pentru voi, toate.



As mai putea-o completa dar ma rezum aici fiindca ar fi mult prea lunga :D.
Astept parerile voastre + completati lista :D



Pupici cu lipici IEFTIN :))))) (nu de alta, dar sa ma pot dezlipi de voi dupa aceea :)) ). :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall