joi, 9 octombrie 2014

Haul- Girls just wanna have lots of stuffs :D

    Nu v-am pregatit de ceva timp un astfel de articol. Mai mereu cand achizitionez ceva, uit sa va arat si voua "captura" dar acum am zis ca daca tot am timp sa va arat ce am mai cumparat in ultima perioada. Nu sunt foarte multe chestii, nu cheltuim bani ca vine iarna si tre' bani pentru factura de gaz :))).
    Asa, ca pe langa subiect: shopping-ul online ne baga in boala, voi ati observat?? Ce intrebare.... clar ati observat :)). De cate ori nu vi se intampla sa puneti mouse-ul pe un produs, sa il adaugati in cosul virtual (care parca ne face semn cu degetul sa-l umplem pana crapa..) dupa care sa il scoateti de acolo incurajandu-va ca nu e musai sa il comandati acuma, se poate si fara dar parca toata noaptea tot cu acel "ceva" visati, iar urmatoarea zi la prima ora iar il adaugati in cos si "Click" ai si trimis comanda :D. Cam asa fac si eu, uneori regret ca fac prostii de genul, alteori nu; de cele mai multe ori totusi DA! Tentatia e mare nene.,, tare mare :P.
    Bine, trec la treaba, gata! Nu stiu ce am avut azi..... un fel de diaree verbala. Toata ziua mi-a umblat gura fara incetare. Am iesit cu vecinele de munca la o terasa si vreau sa va spun ca toata lumea la noi se uita (la mine ce-i drept). Vorbeam vruuuute si nevruuuute, nu ma puteam opri din palavrageala, nu puteam face sa nu scot cate-o perla pe gura si sa le fac pe bietele muieri sa rada de mine cu gura pana la urechi... Le tot spun: "Ce v-ati face maaah fara mine?? Io bag sufletu' in voi! Io! :)) ".
    Asta-i HAUL-ul :P :))) :



Bijoux

Mereu mi-au placut bijuteriile, acum cativa ani eram innebunita dupa cerceii lungi, am si acum colectia, doar ca o tin la prafuit fiindca port doar cercei mici-mici-mici :).

Totusi! Uite ca mi-am luat o pereche de cercei pe care am sa-i tarasc dupa mine la cat de lungi sunt :P + o perche de cercei care ma duce cu gandul la japoneze din cauza imprimeului :D.

 Colierele statement tare la moda mai sunt. Acesta nu e neaparat statement. Statement-urile stiu ca sunt mult mai imense, dar pentru mine personale si acesta se incadreaza acolo :)). La cat de mult port eu coliere...........................................
Imi plac mult colierele lungi care sa imi gadile buricul :P :)).
 Cercei "mitutzi" si "finutzi" si "elegantzi" :D.
Comanda 1001cosmetice.ro


 Renumitul Camouflage Cream Catrice (nuanta 020 Light Beige).
Sfiiiinte Sisoe! In sfarsit o am! :D Ori de cate ori navigam pe site, stocul era epuizat ... pe bune, toata lumea le vrea! :D
 Ochii mei vor scandal (defapt genele) :P.
Mascara Rimmel Scandal Eyes Rockin' Curves. Ca sa nu spuna poporu' ca eu numai Shock vreau de la Avon :D.

Paletuta Catrice Absolute Eye Colour (nuanta 040 Never Let me Go).
La ce draga imi e...... nu tre' sa se roage de mine sa nu o las :)). O ador!
Am cumparat-o mai mult pentru nuanta deschisa care mi s-a parut a fi un iluminator bun pentru arcada dar m-am indragostit de intreaga paletuta; mai ales de acea nuanta de piersica sidefata <3.











* Am primit si nistre mostre cadou :D. Tipic 1001cosmetice <3.















Shoes & Una' perechea di pantaloniii cu floriii :D

*Aici nu am nimic de comentat :) Admirati-le! Sunt toate no-name :P
Ca tot veni toamna aveam nevoie de niste ghete :) (nu vreau sa imi inghete degetul mic de la picioru' drept) :))))....






*nu imi prea place materialul...e un fel de catifea sau nu stiu cum sa ma exprim. Sunt asa catifelati :D. O sa vad daca o sa ii port :D
Imprimeul place la mine totusi :D.

















Hai sa ne spalam,  putin ase' :D...


*pe dinti :P


*pe par :P



*pe corp :D






















Hai sa ne si cream-alim pe fata, putin ase' :D...


Am primit-o spre testare; chiar azi mi-a adus-o curierul :). Aquafil Light care sper sa faca treaba buna cu tenul meu unsuros ca slana :P.
Bleahh!
Am incredere ca face treaba buna :)










Cam astea-s noutatile (de care mi-am adus aminte pe moment sa vi le arat).
In curand e ziua mea (pe 25) daca mi se umple sacosa, promit sa va arat cu ce! :))

Uuuuooooof! Am uitat sa va arat parfumurile Tessori d'Oriente!


Unul l-am primit cadou si m-am "enamorada" de el <3 Mi-am mai cumparat si eu unul de siguranta si i-am cumparat unul si mamei mele fiindca statea cu nasul in urma mea ori de cate ori il simtea pe mine <3. Miroase extraordinar de bine si persista intreaga zi! Pe haine il pot simti si 3 zile (la esarfe si geaca ma refer fiindca tricourile/bluzele le mai si spal :)) ).













Pupici cu lipici :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall