marți, 28 octombrie 2014

INCHIS !!! Autumn Giveaway :)

INCHIS !!!
Hello Zuzulici!
Am promis un concurs pe pagina mea cu ocazia zilei mele de nastere (25 octombrie) dar din cauza faptului ca nu am reusit sa adun toate produsele pe care le-am inclus aici am amanat concursul, astfel incat acum nu dau start unui Birthday Giveaway ci unui Autumn Giveaway :)).

IMPORTANT !
Va fi un singur premiu mai mare, fiindca stiu ce placut e sa castigi o multimeeee de lucruri si sa nu stii pe care sa pui mana cand iti soseste coletul :). Totusi, daca voi observa ca doua persoane au atins asteptarile mele intr-un mod mai special, imi voi rezerva dreptul de a imparti marele premiu in 2! Sper sa nu fie suparare dar consider ca si asa, premiul va fi generos pentru fiecare. In cazul in care acest lucru va deranjeaza, va rog sa nu va inscrieti si sa nu imi lasati comentarii de doi bani fiindca efectiv nu le voi pune "la corason".
Ma repet, premiul in mod normal este unul singur! Pentru a ramane asa, incercati si dati-va interesul cand vine vorba de indeplinirea conditiilor, nu fiti pasive.

Iata ce puteti castiga daca indepliniti frumos (fara figuri :P) conditiile de participare care sunt relativ SIMPLE!

Premiile sponsorilor pentru voi:

*marime universala 



Premiile oferite de catre mine pentru voi (aici vine inclusa si o crema pentru fata primita spre testare dar care nu se potriveste tenului meu, astfel am decis sa o dau mai departe + unul dintre produsele primite de la Nivea ~ ca sa nu fiu egoista sa nu va dau ceva si voua :P). Restul sunt produse achizitionate din buget propriu.



REGULI DE PARTICIPARE:
1. Like paginii sponsorilor Cosmetice si Accesorii , Angi Fashion & Pell Amar
2. Like paginii mele AnytaGyo's Makeup
3. Urmareste-mi blogul prin GFC
4. Da like & share fotografiei de concurs de pe pagina ( fotografia ACEASTA) pentru a informa si alte persoane de giveaway (share PUBLIC!)
5. Lasa aici un comentariu care sa contina urmatoarele informatii:

- numele tau cu care ai dat like paginilor pe Facebook
- numele cu care ma urmaresti prin GFC
- lasa un link cu articolul tau preferat de pe blogul meu si justifica de ce ti-a placut, de ce ti s-a parut a fi util, cu ce te-a ajutat etc. *de aceasta informatie am nevoie pe viitor pentru a sti exact ce va place sa cititi, ce vi se pare voua a fi util + de ce nu, sa imi gadilati putin ego-ul :)) sa vad ca va placut ceva pe-aici, sa va pun sa rascoliti printre articole :P poate chiar gasiti ceva interesant de care nu stiati pana acum :)))).

6. OPTIONAL : lasa link cu share-ul dat pe facebook (zic optional fiindca multe dintre voi nu stiti cum trebuie si nu vreau sa par ca nu as intelege asta :) ).



Raspunsul cel mai convingator castiga!
In cazul in care intr-adevar ma voi decide sa fie 2 premii, acestea vor fi impartite astfel:
PREMIUL 1: toate produsele oferite de catre sponsori
PREMIUL 2: produsele oferite de catre mine


Concursul incepe azi 28.10.2014 si se va incheia pe data de 28.11.2014 la ora 13:00. Castigatorul va fi extras si anuntat in data de 30.11.2014 maxim!

                                       Pupici cu lipici! :* Bafta!
INCHIS !!!

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall