sâmbătă, 4 octombrie 2014

REVIEW: Golden Rose ~ Liquid Mineral Foundation

Hello Zuzu girls!

    Suntem mereu in cautarea produselor care sa ne transforme tenul cu probleme intr-unul luminos, fara cosuri, fara pete iar daca nu dam de produsul care sa ne ofere asta sarim imediat in cautarea acelui produs care sa ne acopere macar micile imperfectiuni. Ne referim aici la corectorul sau fondul de ten dupa care suntem chiar disperate in situatiile de criza cand observam ca ceva nu este in regula cu fata noastra (zici ca-i piesa de muzeu) iar noi avem o intalnire importanta. Vrem o solutie imediata nu? Si atunci........ Haaaaleeeeluuuujaaaa luam gletiera si tubul cu pasta magica cantand din tot plamanu' I need a Herooooooo! :D.
    Niciodata nu m-am stabilit la un singur produs, mereu mi-a placut sa testez noutatile, sa fiu propriul meu "cobai" :) si astfel am ajuns sa fac si cu fondurile de ten.
Fondul de ten de la Golden Rose ~ Liquid Powder Mineral Foundation este cea mai recenta descoperire la acest capitol "camuflarea imperfectiunilor tenului".  L-am primit in colet cu celelalte produse GR despre care puteti citi AICI si AICI.


Golden Rose ~ Liquid Powder Mineral Foundation

Prezentare produs:


- fond de ten lichid cu minerale imbogatit cu vitaminele A si E potrivit oricarui tip de ten.

- nuanta nr.06


Ambalaj:

- tub din plastic flexibil cu pompita si capac de plastic pentru protectie. Acesta vine introdus intr-o cutiuta de carton inscriptionata Golden Rose + numele produsului, iar pe marginile acesteia gasim descrierea produsului + ingredientele.
Important de mentionat/stiut: produs PARABEN FREE :).





Ingrediente:



Cantitate: 35 ml.

Termen de valabilitate: 18 luni de la deschidere.

Consistenta:  cremoasa
*fara blitz
 *cu blitz

*fara blitz
*cu blitz

Vorbele producatorului:


Before & After using GR Liquid Powder Mineral Foundation

- stiu ca par cam spalacita dar am vrut intentionat sa realizez o fotografie in care port doar fondul de ten pentru a putea face bine diferenta dinainte si dupa. :)

Impresii si pareri personale:

- are un aspect natural si nu ofera deloc senzatia ca si cum ai purta o masca. Nu este uleios si imi place gradul de acoperire. In cazul persoanelor cu un ten acneic/problematic recomand si utilizarea unui corector. 
- este rezistent, nu raman pete inestetice pe ten dupa cateva ore de la aplicare dar din pacate se transfera (ce-i drept, inca nici nu am gasit fondul acela de ten care sa nu se transfere...)
- am tenul mixt si am observat ca mi se potriveste ca textura dar dupa cateva ore pe frunte imi apare iar luciul acela "sexy" si "iluminator" :D. Problema oricum se rezolva usor fiindca tapotez usor zona cu un servetel matifiant (USCAT!) sau o batista de hartie efectiv. In combinatie cu o pudra matifianta, automat ii creste rezistenta.
- eu l-am aplicat peste o baza de machiaj pentru a netezi bineinteles putin tenul cu ajutorul unui buretel prin miscari de tapotare, nicidecum nu ne frecam "mecla" ca atunci cand facem un gomaj :D.
- imi place foarte mult senzatia dupa aplicare. Imi simt tenul oarecum hidratat, luminos si placut la atingere.

Pretul produsului: redus de la 35,00 ron la 30,00 ron :)

Nuante disponibile pe site-ul  Cosmania.ro


   Din pacate nuantele in realitate nu prea corespund cu cele de pe site. :(

    Avand in vedere ca anul acesta nu am prea avut contact cu soarele nuanta aleasa consider ca mi se potriveste numai bine :D. Un ruj rosu mai lipsea, parul negru si eram usor confundata cu Alba-ca-Zapada :D. Aaaa da, mai lipsesc piticii dar ii am si pe aceia pe creier :)).

In concluzie:
Mi se pare un fond de ten chiar foarte bun: puterea de acoperire ma multumeste (asta probabil fiindca nu am probleme mari cu el), textura ma multumeste, pretul ma multumeste.
Mi-ar fi placut totusi sa fie un recipient din sticla sa pot tine evidenta cantitatii ramase dar e ok si asa la o adica... daca voi observa ca prin pompita nu mai iese, iau foarfeca sau cutter-ul si il "operez" :D.


Sunt curioasa, voi l-ati incercat?

Pupici cu mult lipici :*



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall