joi, 30 ianuarie 2014

Presents from Lore (Blog CuLore)

Loredana (Blog CuLore) este o bloggeriță foarte simpatică pe care recent, am adăugat-o în lista mea de prieteni virtuali :). Am cunoscut-o datorită activității ei pe pagina mea de makeup AnytaGyo's Makeup și ne-am împrietenit, să zic așa. :)
Zilele trecute i-am trimis un colețel cu niște surprize. Ceea ce m-a determinat să fac asta, a fost faptul că Lore s-a dovedit a fi un om de milioane care știe aprecia orice vorbă, gest, încurajare. Discutând cu ea, parcă mă văd pe mine. Faptul că nu are fițe, faptul că apreciază chiar ORICE m-a făcut să mă simt în măsură să îi fac o bucurie, așa că, i-am pregătit un colet. Ce a conținut pachetul de la mine puteți vedea AICI !!! .
Lore a ajuns să mă cunoască foarte bine, mă refer la gusturile pe care le am, produse din wishlist, etc :).
A ținut morțiș să îi dau adresa și să îmi trimită și ea mie ceva, ce de altfel dorea să îmi trimită de mult :).
Iată despre ce este vorba:

Știe că imi plac  produsele Balea cum de altfel știe și că nu prea am de unde le achiziționa fiindcă nu am DM în apropiere, așa că........ Tataaaaaaam :D

Balsam de buze cu aroma de portocale. De atunci il am mereu in geanta :D
 Lotiunea pentru maini pe care o vazusem o data la ea pe blog si m-am aratat incantata. Asa ca am primit si eu una :)
 Gel de dus cu lapte si miere. Yummmi :D

Si cum Lore, e o priceputa... se stie si cu de-ale HandMade-ului :D

Am primit de la ea un plic facut din fasii de reviste!!! o bratarica impletita si doua fundite care pot fi utilizate in diferite feluri: stil papion, agrafa, brosa..
Puteti sa ii vizitati pagina unde are aceste produse la vanzare:
Este o fata foarte indemanatica si silitoare. Plicul acela toata lumea mi-l invidiaza, sa stii Lore!! :)))



Sunt foarte incantata de tot ce am primit, chiar daca Loredana considera ca mi-a trimis un cadou "foarte mic". Pe mine ma incanta maxim, tot ce am primit si chiar nu pun accent pe cantitate fiindca sunt ca ea, mereu ma bucur de orice. Conteaza ca ni le-am trimis cu drag Lore, vorba ta: din inima :). 


Pupici cu lipici! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall