joi, 30 ianuarie 2014

HAUL- Avon Haul 02/2014

Ieri am ridicat coletul cu comanda Avon plasată din C02/2014.


 Înainte  de a vă arăta ce mi-am comandat, țin să vă spun că Avon mă uimește pe zi ce trece tot mai tare. Au început să lanseze tot felul de produse noi, superbe, au o mulțime de oferte și reduceri, surprize tot mai multe, etc.... exact ceea ce ne trebuie nouă femeilor :).
În fiecare colet mereu găsesc un catalog cu campania actuală și campania viitoare, așa cum am găsit și acum de altfel și nu m-am putut răbda să nu vă arat un NOU produs ce va apărea la Avon :D (în campania 4/2014 mai exact):



Abia aștept să mi-l comand, să văd ce poate face :D !!

Gata cu vorbăria, să vă arat ce produse a conținut coletul *C02.2014 :

RUJURI ULTRA COLOR ABSOLUTE 
A fost o ofertă la acestea 2+1 gratis (15,99/buc).
Sunt absolut minunate.. :) În curând apar și rujurile Ultra Color Absolute Matte :D Să vedeți acolo minunății :D.......

Rimelul meu preferat SUPER SHOCK (în ediție limitată de data aceasta)
14,99

Din Oferta pentru reprezentanți mi-am comandat acest gel de curățare Naturals.Sunt curioasă ce treabă face.
4,99 la ofertă!

Tot din Oferta pentru reprezentanți mi-am mai comandat o loțiune nuanțatoare Anew. 
A costat aprox. 22,00 ron.

Ador spray-urile de corp așa că, nu am putut trece cu vederea peste acest spray cu iasomie Planet Spa. Miroase divin!
A costat 10,99 ron.

Noul CC Cream by Avon cu care am luat țeapă :( A costat numai 7,99 DAR!!! din neatenție, nu am observat că acesta are numai 4 ml! M-am bucurat prea tare de preț...și am luat țeapă la cantitate. :( Greșeala mea..Dar să privim latura plină a paharului: măcar îl testez și văd dacă merită varianta Full Size.

Setul ARLENE format din 3 inele car pot fi purtate împreună sau separat. Având în vedere faptul că mie îmi plac inelele mari, asta fiindcă am degete lungi iar un inel finuț, subțirel, am impresia că nici nu se vede, eu le voi purta mereu împreună :). Nu știu dacă se observă dar este auriu. Disponibil în 3 mărinim: 6,8,10.
L-am cumpărat cu numai 19,99 ron fiindcă am atins pragul limită de comandă cerut.

Online, când să plasez comanda, am găsit aceste două geluri de duș, la set și la ofertă :).
20,00 ron :)



Cam atât Zuzulici. Voi ați comandat ceva din această campanie?

Pupici cu lipici! :*












Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall