duminică, 5 ianuarie 2014

Favoritele lunii Decembrie 2013

Hello Zuzulici!
Mi-am adus aminte (ca norocul, și datorită altor bloggerițe care au făcut-o) să postez favoritele lunii Decembrie.
Să vedem care sunt acelea:
Fixativul Balea 

Înainte de Crăciun am ajuns și eu într-un DM în Oradea, fiindcă după cum am mai spus-o în orașul meu nu se găsește. :) Mi-am cumpărat un fixativ și un săpun lichid. Acest fixativ m-a făcut să mă îndrăgostesc de el efectiv. Chiar dacă e doar numărul 3, fixează firele de păr foarte bine și are un miros suuuuper!
A costat în jur de 6,00 ron :) Deloc scump! Nici nu mă așteptam să îmi placă atât de mult!
 Gel de duș Dove Deeply Nourishing

Mereu mi-au plăcut gelurile de duș Dove. Mi se par foarte foarte foarte bune, nu doar fiindcă hidratează, dar mirosul lor persistă foarte mult pe piele. E suficient să pui o picătură pe burețelul de duș, fiindcă face spumă, nu glumă :D.
Eu pe acesta l-am primit de ziua mea în Octombrie dar abia luna trecută l-am început fiindcă nu le aveam terminate pe celelalte din baie.











 Mascara Super Shock

Nici nu știu a câta oară îl recumpăr :)
Efectiv sunt înnebunită după el :)
Alungește maxim genele. le face mai stufoase și nu încarcă! Asta bineînțeles în cazul în care îl știi aplica corect.
Costă aproximativ 15,00 ron. Un preț mic având în vedere calitatea lui :D
 Șamponul Syoss

Curăță bine, miroase bine, îmi ajunge mult și bine chiar dacă îmi spăl părul foarte des. Face spumă multă :D
Nu este primul Syoss pe care îl încerc...Toate au același miros, așa am observat.
Acesta a costat aprox.17,00 ron.
 Balsam Garnier Fructis Pure Shine

Și pe acesta îl aveam în baie de ceva timp dar abia luna trecută l-am început. Lucrul care îl detest la el este faptul că, în timpul aplicării pe părul umed, nu are același efect ca alte balsamuri de păr, în sensul că nu descâlcește firele de păr. Nu îl simt cremos pe păr ci mai degrabă apos. Mă repet: LA APLICARE! Însă după ce l-am lăsat să acționeze 10-15 minute, la clătire părul meu este foarte moale și miroase fenomenal. Miros persistă și a doua zi :D.
 Gel intim Nivea

Aveam înainte un gel intim Cien. Nu mi-a placut deloc cum mirosea și nu mi-a plăcut că nu era cremos. În schimb cel de la Nivea, l-am încercat pentru prima dată dar m-a lăsat cu păreri bune. L-am cumpărat la set cu un pachet de șervețele umede Nivea. E cremos, miroase plăcut și chiar ai acea senzație de prospețime după utilizare.
A costat 17,00 lei.
 Pudră Avon

Este o pudră compactă care matifiază foarte frumos tenul. Nu îți dă senzația de ten încărcat. Îmi place foarte mult!
Costă aprox. 20,00 ron.

Bronzer/blush Avon 

Primul meu Bronzer. :) Aveam emoții când l-am cumpărat. Nu știam dacă mă voi descurca cu aplicarea acestuia, dar mi-am dat seama că grijile au fost degeaba. Este la fel de simplu de utilizat ca un blush.
Apropo de blush: este o nuanță de piersică. Arată foarte natural pe pomeți chiar dacă în ambalaj arată și acesta și bronzerul foarte pigmentate.
Prețul nu îl mai țin minte :(
 Creion de ochi negru, Manhattan

Cu toate că nu am observat să fie o marcă foarte cunoscută, produsele Manhattan pe mine personal m-au cucerit. Creionul acesta este foarte intens și deloc nu îmi irită ochii așa cum o fac alte creioane. Scrie foarte bine, nu este nici prea solid nici prea cremos. Eu l-am primit acum ceva timp din Germania.


 Ruj Catherine Arley (nuanța 24)

Euuuu, care nu foloseam niciodată ruj roșu... :)) Am pus la favorite ruj roșuuuuu!!!!! :D Deci vă dați seama atunci că îmi place, nu?
Este extrem de pigmentat și rămâne urmă de el până următoarea zi, jur!
M-am dat cu el în seara de Revelion, bineînțeles, am mâncat, am băut, și îl aveam pe buze și următoarea dimineață. Nu intact, categoric, dar îl aveam încă pe buye...:) îmi erau ușor nuanțate :)
Și cât a costat? :D 7,00 ron! :D Yeeey !
Apă de parfum Tresselle *Avon

Am o colectie intreaga de parfumuri Avon.Care mai de care mai frumoase si imbietoare, dar in luna decembrie, pe acesta l-am purtat cel mai des :)
Costa in jur de 60,00 ron dar isi merita fiecare banut, sincer!
Persista foarte mult.







Voi pe care le aveti dintre acestea? :)


Pupici cu lipici! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall