sâmbătă, 11 ianuarie 2014

REVIEW: Ideal Luminous- Loose Face Powder

Hello Zuzulici!
Zilele trecute mi-a sosit o comandă Avon plasată din C01-2014.

  • Tratamentul pentru păr cu ulei de argan (deja am a doua sticluţă) 
  • Mascara Drama (încă nu l-am încercat)
  • Parfumul Premiere Luxe (Loredana Groza) 
  • Apa de toaletă Love
  • Apa de toaletă Eternal Magic
  • Un inel pe care l-am comandat acum ceva timp dar abia acum l-am primit fiindcă nu era pe stoc
  • Şi, vedeta de astăzi căreia i-am pregătit un review Pudra Iluminatoare Ideal Luminous

Am comandat-o sincer doar de curiozitate. Imediat după ce am plasat comanda am zis să caut totuşi nişte review-uri pe internet, să văd dacă nu cumva am făcut o prostie prin faptul că am comandat-o, şi trebuie să recunosc că NU! nu am făcut nici o prostie, ba dimpotrivă! :)

Prețul: Eu mi/am comandat-o din Oferta pentru Reprezentanți la numai 14,99 ron. La preț de catalog nu știu cât costă cu exactitate. Aproximez: în jur de 20,00 ron. 

Consistența/textura: Este o pudră pulbere sclipitoare/iluminatoare care efectiv m-a cucerit. Am cumpărat-o în nuanța luminous rose, o nuanță rozalie foarte plăcută, foarte fină cu reflecții subtile de argintiu. Sper să vă dați seama de splendoare acesteia din fotografiile ce urmează:




Este absolut minunată!Se întinde foarte ușor și nu necesită aplicarea în exces.

Ambalajul: Pudra vine într-o cutiuță gen borcănaș din plastic, cu capac. Capacul acesteia se deschide într-o singură parte. Se deschide și închide foarte ușor, printr-un click.
Dezavantajul acestei pudre îl reprezintă doar interiorul. În fotografia de mai sus puteți observa acel orificiu prin care iese produsul și rămâne pe acea platformă de plastic. În acest fel, se risipește foarte mult produs. Cutiuța trebuie agitată puțin înainte, pentru ca produsul să iasă, dar în momentul în care ridic capacul, praful acela foarte fin se împrăștie foarte tare. Trebuie deschisă cu grijă.
Încă un lucru care nu îmi place: faptul că nu scrie nici pe cutiuța de carton în care se afla, nici pe borcănaș, gramajul acesteia. :-? Mi se pare foarte ciudat. Inițial am zis că eu nu văd bine dar a căutat gramajul de pe ambalaj și prietenul meu, dar nimic :D. Deci, habar nu am cât are! 


Din imaginile de mai jos, sper să vă puteți forma voi așa o idee referitoare la mărimea acesteia.



Azi am realizat un machiaj pentru care am folosit această pudră iluminatoare:




Înafară de problema cu ambalajul, îmi place în totalitate și cu siguranță am să o mai cumpăr :).


Voi o aveți Zuzulici? Dacă nu, ați încerca-o?

Pupici cu lipici! :*





















Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall