sâmbătă, 1 februarie 2014

Favoritele lunii Ianuarie 2014

Ce repede mai trece timpul...nu-i asa?
Sper ca v-ati inceput anul cu dreptul iar luna ianuarie v-a trecut cu bine, fara prea multe batai de cap.
Astazi as dori sa va prezint si eu favoritele lunii care tocmai a trecut. Am fost foarte incantata de toate :D si vreau sa vi le recomand si voua, cu incredere!
P.S: V-am obisnuit sa scriu articolele cu diacritice dar azi nu o voi face fiindca nu stiu ce are dar nu merge :(.Am tot incercat sa setez tastatura, imi arata ca e pe RO dar diacritice....nuku! :-?

Iata care sunt produsele favorite din luna ianuarie:




Pudra Ideal Luminous careia i-am facut si un REVIEW.
Mi-am propus sa imi mai cumpar una. Am gasit-o din nou intr-un flyer la reducere. Isi merita banutii :) Ar merita si mai mult dar sa ne bucuram de raportul pret-calitate :P.
 Aprox: 20,00 ron


 Rujurile Ultra Color Absolute (prezentate intr-un haul zilele trecute AICI).
M-au cucerit instantaneu :D Sunt pigmentate, rezistente, ambalaj foarte girlie (roz) etc... Am sa le fac curand si un review :D


 Apa de parfum Premiere Luxe (Avon). Este de departe una dintre apele de parfum preferate.
Nu i-am facut un review, doar v-am prezentat-o intr-un haul Avon (exact in postarea cu pudra Ideal Luminous).  Este o apa de parfum chiar luxoasa :)

Apa de gura Aquafresh care imi place fiindca nu este extrem de mentolata si nu lasa acea senzatie neplacuta in gura, cum au facut-o altele.  

Samponul Syoss cu care v-am obisnuit deja. Ce-i drept, mereu imi cumpar alt fel de Syoss :)).Merg pe premisa ca "incercarea moarte n-are" :P.
Am avut unul inclus si la  Favoritele lunii Decembrie 2013
Am observat ca folosindu-l parul meu capata stralucire, miroase foarte bine si nu se incalceste asa urat in timpul spalarii cum o patisem cu alte sampoane. Nu vreau sa il mai schimb. Va ramane tot Syoss :). Pana si prietenul meu il lauda. Citez: "Ce sampon a fost acela portocaliu din baie? (se referea la cel din luna decembrie). Nu stiu, dar mi-a placut ca mi-a facut parul sa sclipeasca asa fain..." :)) Cand l-am auzit...... :)))

Balsamul de buze Balea despre pe care vi l-am aratat AICI si pe care l-am primit de la Lore (Blog CuLore). De cand l-am primit il port intr-una la mine. Hidrateaza foarte bine buzele, are o aroma yummmy de portocale <3 si imi place foarte mult ambalajul :).

Tratamentul cu ulei de argan de la Avon. Trebuia sa il introduc la favorite demult, si totusi nu am facut-o. I-am pregatit acum ceva timp un review tare dragut AICI. Daca sunteti curioase :)

Fixatorul de glitter achizitionat de pe Cosmetic Style la un pret de numai 17,00 ron. Este primul meu fixator de glitter si mi se pare ca isi face treaba calumea :).

Am inceput sa pun un accent destul de mare pe acoperirea cearcanelor, petelor. Inainte nu acordam asa mare atentie acestui aspect. De cateva luni fac acest lucru si am la indemana foarte mult corectorul L'oreal Perfect Match. Am tot uitat sa il introduc la favorite pana acum :D. Il recomand! Acopera bine si are un aspect natural.

Glitterul meu preferat multicolor. Este foarte finut, lucrec usor cu el si are un efect...wow!! <3 Este de la Lancome, nr. 01. Si acesta il folosesc de luuuuuuni de zile  dar la fel ca in cazul corectorului amintit mai sus, am uitat sa il introduc la favorite.

Apa de parfum Kenzo Jungle (varianta 25 ml.) care persista mai mult decat MULT!
A costat 20,00 ron.


Crema pentru masajul picioarelor cu levantica Foot Works. Imi place  fiindca lasa foarte inmoaie si lasa foarte catifelate calcaiele + miroase foarte bine. Borcanelul este destul de mare, iar crema se intinde foarte bine, nu e necesar sa iau o cantitate foarte mare de produs. Deci, imi va ajunge mult si bine :)


Acestea ar fi favoritele lunii Ianuarie in cazul meu.
Ale voastre care au fost?

Pupici cu lipici! :*


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall