marți, 14 ianuarie 2014

REVIEW: Loțiune Tonică BIOLA

Hello Zuzulici!
Într-o postare anterioară mă mândream vouă cu testerele primite de la Biola. Am ajuns să înțeleg cu adevărat importanța testerelor, v-o spun sincer. Niciodată nu mi-a plăcut să primesc testere, ori de câte ori le găseam într-o revistă spre exemplu, primul lucru era să le arunc, să nici nu le văd. :D Mi se păreau de-a dreptul enervante, nu știu de ce. :D
Mostrele primite de la Biola sincer m-au bucurat foarte tare fiindcă eram chiar curioasă dacă fac treabă sau nu. Dintre toate cele primite am testat până acum cu mare devotament loțiunea tonică:




Știți voi bine, mereu mă plâng de tenul meu gras, care necesită o îngrijire aparte, iar până acum nu am găsit niște produse bune pentru buzunar dar bune și pentru tenul meu. Ei, acum, am descoperit loțiunea tonică perfectă pentru mine, zic eu. Mai mari pretenții nici nu pot avea. Tenul meu rămâne de la ea reîmprospătat, neted, îmi simt parcă pielea mai elastică, mai oxigenată și rămâne mată timp de câteva ore. Spun cu aproximație 4 ore! După acest timp, încep să se vadă ușor urme de sebum pe frunte dar cu un șervețel matifiant  (eu le am pe cele de la ELF) problema este rezolvată. Este suficient și dacă aveți o simplă batistă de hârtie la îndemână. Tapotați ușor zona care lucește și gata! :) Nu pot avea pretenții mai mari de la produs fiindcă până acum nu am găsit unul mai bun decât acesta!
Este o loțiune tonică potrivită oricărui tip de ten! Deci nu este special concepută pentru tenul gras și totuși, în cazul meu și-a făcut treaba. 
Ce miros are?
Miroase foarte plăcut. Chiar dacă e produs bio, această loțiune tonică nu are un simplu miros de plante ci o combinație între acestea și citrice. Nu știu, așa îmi pare mie, sper să nu mă înșele simțul olfactiv :)). Ideea este că îmi place!
Consistența:
Lichidă, ca apa.
Culoare:
Incoloră, ca apa.
Cantitate:
Bineînțeles, mostra/sticluta are câțiva mililitri, dar mie imi ajunge  până reușesc să achiziționez varianta full size de 300 ml
Preț:
46,00 ron.
Mi se pare un preț mai mult decât convenabil. Pentru gramajul pe care îl are, eu zic că e super ok DAR...
am o veste bună (de care de altfel am să profit și eu zilele viitoare): până pe data de 31 ianuarie 2014, aveți o reducere de 15% pentru toate produsele lor! Asta însemnând că această loțiune tonică o puteți achiziționa la un preț de numai 39,00 ron! Eu nu vreau să ratez acestă ocazie deloc! :)


IMPORTANT ! ! !
-  Acest produs face parte din categoria de produse profesionale recomandate și vândute până acum doar cosmeticienelor sau persoanelor care au dobândite suficiente cunoștințe pentru utilizarea unor astfel de produse. Se numesc produse profesionale deoarece, produsele din această categorie conțin substanțe active iar folosirea neadecvată a lor poate cauza reacții alergice imediate, roșeață etc. 
Asta nu înseamnă că voi nu le puteți comanda, nu înseamnă deloc că trebuie să vă fie frică de ele :))) dar contează să respectați o regula de aur, între ghilimele vorbind, și anume: SĂ O FOLOSIȚI NUMAI DUPĂ CE TENUL VOSTRU A FOST FOARTE BINE SPĂLAT ȘI CURĂȚAT ÎNAINTE! Acest produs nu se folosește ca alte loțiuni tonice pe care le foloseam deseori în loc de apa de la robinet și gelul de curățare :P. 
- Comanda acestui produs se face printr-un mail la adresa: info@biola-cosmetica.ro și nu pe site!


O recomand cu încredere! Mă repet, să nu vă sperie avertismentul de mai sus! Acesta este doar o măsură de precauție. Eu am folosit loțiunea tonică, sunt dovada VIE că face treabă bună și nu am murit :P :).

Am folosit-o după ce mi-am curățat tenul cu:

Aparatul de față de la Oriflame- căruia neaparat trebuie să îi pregătesc un review! E bestial!! 


Gelul de curățare Yves Rocher

sau 

Gelul de curățare cu particule abrazive de la Oriflame







Vă tentează Zuzulici ? :)


Pupici cu lipici!!! 







Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall