joi, 2 aprilie 2015

SWAP cu Be Beautifulll


    De o bucata de timp, am legat o prietenie virtuala tare frumoasa cu Luiza (de la Be Beautifulll) <3.
Sunt foarte putine fetele cu care ma inteleg atat de bine, iar ea mai nou s-a infiripat asa in corasonul meu si uite ca face si ea parte din lista mea cu persoane dragi <3. :) Acolo va si ramane :D , nu-i asa draga mea "Ssssss"? :))
Nu va intrebati ce inseamna "Sssss", asa ne salutam noi + asa ne poreclim :))). Clar raspunsul? :P
Luiza este o persoana foarte implicata in tot ceea ce face dar din pacate ( DIN PACATE) ea nu observa asta :D. Incerc sa o scutur sa isi revina, sa fie constienta de talentul ei, de abilitatile de care dispune dar scutur monitorul... pe ea nu reusesc :)). Imi place de ea, e o persoana tare sufletista, glumeata, pe placul meu, pe scurt :) <3.
Haida' ca las laudele astea la o parte :)) (poate i se urca la cap si isi da pletele pe spate cand citeste randurile astea...) :P :)).
    Sa trecem la treaba, zic ! :). Luna trecuta am decis sa facem un Swap impreuna (daca tot e la moda asta :P); discutand atat de mult despre produsele cosmetice am ajuns sa ne cunoastem cat de cat si sa impartasim idei, wishlist-uri etc :). Ne-am surprins reciproc cu niste produse in urma unei sume stabilite de la bun inceput.
    Daca sunteti curioase de ce produse am primit eu, dati scroll :D (la final va las link catre articolul Luizei in care ea va prezinta coletul de la mine).



Inainte de toate, tin sa precizez ca scumpa mea Luiza a ambalat fiecare produs in parte intr-o hartie tare draguta, colorata, inflorata...dar cum eram la munca, aparatul foto nu il aveam, nu am putut sa fac poze si nici nu m-am putut abtine sa nu "halesc" ambalajul :(( Eram prea curioasa, tremuram mai ceva ca atunci cand m-ar scutura 220V :)). Abia acum am inteles ce simt fetele care filmeaza un unboxing :) <3. Mii de scuze Luiza! Ai muncit o groaza sa ambalezi fiecare produs in parte :( ....


BIODERMA - Apa micelara
Stie Luiza mea ca am tenul mixt, stie ca imi plac lotiunile tonice si apele micelare :)
A nimerit una pe care mi-o doream de foarte mult timp <3


BIODERMA Pore Refiner
Sunt extrem de incantata de acest produs <3 Abia astept sa il pun la treaba <3 :D
Tenul meu avea nevoie de asa ceva <3
Thanks Luiza <3

INGLOT Duraline
Nu am cuvinteeeeeee !! Am Duraline, fetelor! Am Duraline !! <3
Abia astept sa creez eyelinere colorate, sa il pun in practica si sa va arat rezultatele <3


YVES ROCHER Grand Rouge Lipstick- # 41. Corail Etincenlant
Parca stia ca ador nuantele de coraille <3 Parca stia... :)
E o nuanta aprinsa, perfecta pentru primavara-vara <3


Mostre LIOELE
Luiza iubeste produsele Lioele...isi comanda mai mereu mostrele lor fiindca sunt mult mai avantajoase in conceptia ei si mult mai igienice de folosit. Cred ca am sa ii urmez exemplul daca acestea reusesc sa ma convinga cum au facut-o si cu ea :)


SLEEK Face Form!
Renumitul Sleek Face Form, Zuzulici !! <3
Yuheeeee !!!!!!!!
Ador nuantele acestuia: pudra contur, iluminator & blush <3
Machiajele mele vor capata lumina datorita acestui kit :D


Farduri Beauties Factory <3
Stia Luiza foarteee bine de cand imi tot clatesc ochii dupa ele :D
Cele doua locsoare goale, le "umplu" cu doua farduri de la mine fiindca am cateva mono-uri si nu aveam oricum loc pentru ele <3
Sunt incantata maxim !!!


Aceasta ar fi colectia mea de farduri Beauties Factory, intregita :D
Ruxandra makeup artist le mai foloseste foarte mult :) De la ea am si aflat de ele; ei se datoreaza "obsesia" asta a mea pentru ele :)).


FOTOGRAFII DE GRUP :D








Iti multumesc Luizuca Zuzuluca mea <3
Apreciez maxim faptul ca "m-ai nimerit" atat de bine cu produsele <3
Sper sa fi la fel de incantata de produsele de la mine precum sunt eu de acestea <3
Ma voi folosi de ele cu cel mai mare drag <3 Le iubesc pe toateee :D
Bun, hou.... par deja o obsedata de cosmetice, asa-i?
Pai SUNT ! :))

Ce ziceti? Sunteti curioase de produsele pe care le-am trimis si eu Luizei? :) Accesati atunci linkul de mai jos :):
http://be-beautifulll.blogspot.ro/2015/04/beauty-swap-cu-anytagyos-makeup.html




Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall