miercuri, 15 aprilie 2015

REVIEW: Asia Flower- deo stick

Este primul deodorant bio pe care il incerc (asta datorita amabilitatii celor de la Qi Cosmetics).
Sincer nu m-am incumetat inca sa imi cumpar un produs de genul; ma refer la faptul ca este deodorant bio nu la faptul ca pana acum nu am mai folosit undeodorant :))), sa nu se inteleaga gresit :)) !
Campania de testare pentru bloggeri mi s-a parut atractiva dar bucuria a fost si mai mare cand am aflat exact ce va contine pachetelul format din 3 produse. Primul produs l-am prezentat chiar ieri, si anume Vanilla Lip Butter iar astazi va voi vorbi asadar despre deodorantul stick Asia Flower.





Asia Flower- deo stick 


Producatorul spune ca Asia Flower- deo stick ...
  • este Un deodorant cremos, usor parfumat cu o aroma florala delicata.
  • ofera o Protectie eficienta, blanda, non-iritanta.
  • ofera o senzatie de proaspat toata ziua.
  •  Deodorantul natural nu inhiba procesul natural de transpiratie, doar previne formarea bacteriilor si a mirosurilor neplacute cauzate de acestea.
  • Ideal pentru cei cu pielea sensibilafara parabeni sau aluminiu.


Ingrediente:


Parere mea despre Asia Flower- deo stick



    Mi-a placut fiindca ...
    Inca de la prima aplicare am putut sesiza o diferenta intre acest deodorant natural si deodorantul pe care il folosesc eu de ani de zile.
Senzatia este mult mai diferita, pielea la axila ramane mai hidratata, catifelata, placuta la atingere.
    Parfumul subtil, floral, delicat, imi ofera o senzatie de prospetime de durata dar recunosc, nu este aroma pe care mi-as dori sa o simt tot timpul de acum in colo. Este un deodorant bio si trebuie sa fim in clar cu aromele produselor bio care bineinteles nu seamana deloc cu aromele produselor care nu se incadreaza in categoria "bio" sau "organic".
Am observat ca acest deodorant nu pateaza hainele, chiar daca in contact cu pielea se topeste practic. Dupa cum spuneam hidrateaza si catifeleaza zona axilei dar totusi, nu o pateaza, nu raman urme inestetice pe haine.

    Nu mi-a placut fiindca ...
    Ceea ce nu mi-a placut la acest produs a fost faptul ca la aplicare, daca nu folosesti miscari usoare, agreseaza putin pielea. In ce sens? Pana acesta se topeste, mai exact intre timp ce il aplici prin miscari sus-jos se simte putin abraziv, ceea ce mi se pare incomod si totodata iritant. Conteaza foarte mult sa il aplicam usor, finut, nu repede, toropit. Se simte "abraziv" din cauza particulelor de alaun (piatra de alaun fiind un mineral natural, deodorant si antibacterian. Aceste mici cristale desi se macina foarte fin sunt sesizabile ca si senzatie dar dupa cum spuneam si mai sus, se topesc in contact cu pielea.
ATENTIE asadar la modalitatea de aplicare!

    Eu il recomand persoanelor care de regula fac alergie la produsele deo de pe piata, la parfumuri si alte ingrediente regasite in produsele de ingrijire. Acesta este delicat si are un parfum subtil, o data aplicat corect, fara miscari dure, acesta ofera o stare de comfort, catifeleaza si hidrateaza zona axilei in timp ce ofera si prospetime.
    Produsul este avizat dermatologic si notificat pe Portalul Comisiei Europene, conform legii. Beneficiază de analize de conformitate a calitatii, acordate de Genmar Cosmetics, laborator acreditat de către RENAR (Asociaţia Naţională de Acreditare din Romania) în conformitate cu SR EN 17025.

Il puteti gasi pe site-ul QI Cosmetics la pretul de 24,50 lei (redus de la 35,00 lei) chiar AICI.


Voi ati folosit vreodata un deodorant natural?
Cu ce impresii ati ramas?

Pupici cu lipici! :*

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall