joi, 16 aprilie 2015

REVIEW: Farmasi- Glamour Shine Lipstick

    Suntem familiarizate cu produsele Farmasi, nu-i asa?
Ei bine, rusine mie dar eu pana acum nu am incercat produse pentru makeup de la acest brand. Poate par o inapoiata dar efectiv nu s-a nimerit ocazia sa testez ceva din categoria aceasta; am folosit de la ei foarte multe ojeeeee (asta pe vremea cand nu aveam gheare false :P si investeam in oje, intaritoare si tot felul de "scliripiciuri" si ornamente pt manichiura- am un sertar plin cu produse pt unghii de altfel...le cam mananca praful) :D.
Buuuun, in momentul in care cei de la Pentru Corpul Tau mi-au oferit ocazia de a-mi alege cateva produse de la ei, nu am ezitat sa optez si pentru cate ceva de la Farmasi - si bine am facut!
    Review-ul de astazi il dedic unui ruj... care ma duce cu gandul la zilele caniculare de vara, la pielea bronzata, umeda, la pometii iluminati, la tenul shiny de sanatate (nu shiny de sebum- :)) ).
Este vorba despre rujul Glamoure Shine (#07):


CUM SE PREZINTA Glamour Shine Lipstick ?



    Imi place extrem de mult ambalajul acestuia. E calitativ iar acel auriu ii ofera o tenta de eleganta ceea ce noua femeilor ne place sa intalnim cam des, nu-i asa? :) Uitandu-te la el ai spune ca e vreun ruj scump de iti golesti buzunarele pentru urmatoarea luna, dar defapt...nu e asa. E un ruj ieftin dar creat cu gust, cu atentie, i-a fost oferita nota de eleganta fara zgarcenie :).
Pretul acestuia e de 16,00 lei. Il puteti cumpara chiar de AICI, asta daca veti considera ca merita dupa ce imi cititi review-ul :).


FARMASI Glamour Shine Lipstick #07

 
    Numarul 07  pe care eu il detin, este o nuanta de bronz minunat pe care abia astept sa il port pe buze vara, dupa ce pielea mea alba ca branza capata putina culoare :D.

   
    Nu-i asa ca arata mi-nu-nat??
Din pacate, am uitat sa ii fac o poza inainte de a-l testa sa va arat ce frumos era gravata sigla chiar in batonul rujului (in fotografie se mai observa foarte putin modelul); dar inca puteti observa cum e gravat tot in ruj numele brandului Farmasi :). Pana acolo nu am ajuns inca sa il folosesc :D, ma repet: astept sa ma bronzez putin, sa nu fiu pe post de licurici cand ies pe strada :)).


INGREDIENTE


SWATCH
Urmatoarele swatch-uri le-am pregatit in lumini diferite; ba era prea puternic flash-ul, ba era prea intuneric, ba era prea soare, ba fotografiile ieseau in ceata. Sper sa va puteti forma totusi o idee despre nuanta acestuia.






PAREREA MEA DESPRE Glamour Shine #07
    Este o nuanta splendida din punctul meu de vedere. Cu bronzul de care v-am tot pomenit in fiecare a doua fraza ( :)) ) cu siguranta merge perfect!
Nu este foarte hidratant, se aseaza frumos pe buze, nu se strange inestetic si nu lipeste buzele intre ele oricat de mare ar fi cantitatea aplicata.
    Finish-ul acestuia e oarecum metalic-sidefat, nici nu stiu cum sa ma exprim :)). Nu luceste ca un gloss, nu e nici mat dar nici nu are particule sclipitoare in el (ca norocul :)), altfel ma simteam pe bune ca Luceafarul). Aaaasa, e sidefat practic ( nu? ) de aceea consider ca e potrivit sezonului cald, canicular :D. Gata, de bronz nu mai pomenesc :)).
    Rezista pe buze intact destul de bine, dar nefiind rezistent la transfer, consumand alimente, bauturi, se cam sterge dar sa fim realiste: nu e nici primul, nici ultimul ruj care se comporta astfel.
Pentru pretul de care dispune mie mi se pare a fi un ruj destul de ok, chiar imi place.
Sa va arat paleta de nuante disponibile?? :D
Clar ca v-o arat, cum sa nu v-o arat? Normaaaal ca v-o arat :)) :D


Eeee??? Nu-i asa ca toate sunt frumoase?
Eu personal as mai opta pentru #01, #04, #06, #10 si #12. Era cat pe ce sa le enumar pe toate dar am zis sa nu par "nesatula" :)).

V-ati dori sa purtati nuanta prezentata de mine?
Sau, care este preferata voastra ? :)

Pupici cu lipici, colorati !!!! <3

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall