marți, 14 aprilie 2015

REVIEW: Vanilla Lip Butter

Hello Zuzulici si Hristos A Inviat !
Incep saptamana cu un review al unui balsam de buze de la QI Cosmetics ; este defapt un unt de buze cu ingrediente organice.
QI Cosmetics fabrica si comercializeaza produse cosmetice 100% naturale continand formule concentrate si eficiente. Continutul produselor sunt preparate si ambalate manual; acestea ne stau la dispozitie gata sa rezolve orice "moft" al pielii noastre. Daca sunteti curioase sa aflati mai multe despre acest brand va invit sa le faceti o vizita chiar AICI sa va convingeti si voi de seriozitatea si produsele cu care echipa QI Cosmetics ne sta la dispozitie.

VANILLA LIP BUTTER (balsam buze natural)





Exact cum tenului nostru ii trebuie ingrijire inainte si dupa machiaj, tot asa si buzele noastre au nevoie de atentie si hidratare.

Ce promite VANILLA LIP BUTTER ?

  • protejare
  • hidratare
  • vindecarea buzelor crapate, uscate, agresate de diferiti factori externi
... intr-un mod 100% natural.


Ambalaj
Se prezinta sub forma unui balsam de buze sau ruj clasic, fara nici o idee inovatoare neaparat. E simplu, usor de utilizat- se roteste capatul pentru a impinge in sus batonul in sine si are un capacel de protectie (asa cum e si firesc de altfel). Aspectul ambalajului duce cu gandul la naturalete, puritate, BIO - pe scurt :). 


Baton tip ceara, galben.





Ingrediente 


unt de cacao*, ulei de cocos*, ulei de ulei de migdale*, ulei de ricin*, ulei de floarea soarelui virgin*, ceara de albine purificata, extract CO2 de Vanilie Bourbon, vitamina E
*- ingredient organic
100% ingrediente naturale, 60% ingrediente organice.

Pret produs-  8,50 lei (redus de la 12,00 lei) disponibil chiar AICI

Parere mea despre Vanilla Lip Butter 
    Face exact ceea ce promite, fara dar sau poate!
Este un unt de buze care se topeste automat in contact cu buzele (asemeni untului pus in tigaia incinsa :D- doar ca nu scoate zgomote :)), nu sfaraie pe buze :)) ).
De ceva timp incoace eram in cautarea unui balsam de buze foarte hidratant atat pentru mine cat si pentru fetele care vin la mine la machiaj si au probleme cu buzele deshidratate.
Iata ca am gasit ce cautam!
    Vanilla Lip Butter ofera o hidratare foarte intensa, mi-a dovedit asta chiar zilele trecute cand am machiat-o pe verisoara mea. Aceasta mereu are buzele uscate, crapate, ori de cate ori ii aplic un ruj (desi inainte am dat-o cu balsam) cojite pe buze tot are, rujul tot inestetic arata; asta pana cand nu i-am aplicat acest unt pentru buze de la QI Cosmetics.
I-am aplicat balsamul chiar la inceput si l-am lasat sa actioneze pana am machiat-o iar rezultatul a fost uuuuuimitor! Nu i-a venit nici ei sa creada <3 ! Nu spun ca a capatat datorita acestuia o pereche de buze noi ( :)) ) dar efectiv efectul emolient al acestuia a fost sesizabil, s-a facut simtit; efect pe care ea nu l-a simtit de foarte mult timp- vorba ei.
L-am sters cu un servetel inainte de aplicarea rujului baton; a facilitat mult aplicarea acestuia si si aspectul buzelor era unul mult mai sanatos. 
    Buzele devin usor unsuroase de la el, un efect placut, deloc enervant si are o aroma foarte subtila de vanilie (ma repet: foarte subtila).
Eu nu prea am probleme cu buzele uscate/crapate- rareori le simt uscate si am apelat la acest unt de buze doar pentru rasfat, fiindca aplicarea lui chiar este un rasfat dar este si o necesitate mai ales atunci cand vreau sa optez pentru un ruj mat care clar ar arata inestetic aplicat peste buzele uscate.


Il recomand cu mare drag! 

Voi obisnuiti sa va hidratati buzele ?
Pentru ce produs ati optat pana acum?

Pupici cu lipici si Lip Butter QI Cosmetics :) :* !





Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall