vineri, 17 aprilie 2015

REVIEW: Natural Cover Up Stick

Buze ca de bebelus, piele ca de bebelus, parul ca de bebelus... pai si tenul ca de bebelus, unde ramane??
E-heee, il fac eu simtit imediat...cititi-mi doar review-ul :).


    Natural Cover Up Stick este un produs 2 in 1; mai exact un fond de ten si un corector sub forma unui stick.



Producatorul lui este nimeni altcineva decat Qi Cosmetics ; va povestesc despre ei de ceva timp si sper ca am reusit sa va conving cat de cat de produsele lor minunate, naturale, handmade. Iubitorii a tot ce inseamna bio, organic, natural, cu siguranta se gasesc in locul potrivit pe site-ul http://qicosmetics.ro/ (site-ul unde "natura poate fi comandata" cu scopul ingrijirii tale personale si a celor dragi).
    Asadar, azi, dedic cateva randuri unei recenzii despre acest minunat produs 2 in 1 (Natural Cover Up Stick) by Qi Cosmetics.



Prezentare/ Descriere produs:
Este asadar un produs pe care il putem folosi atat pe post de fond de ten cat si pe post de corector sau anticearcan.
Conform producatorului:


  • Fond de ten natural /anticearcan cremos care se topeste in contact cu pielea
  • Tenul capata o stralucire proaspata, sanatoasa.
  • Formula ofera o finisare satinata, stralucire si diminueaza imperfectiunile. 
  • Contine  particulele minerale care asigura si protectie solara
  • Rezultatul – o piele stralucind de sanatate.
Ingrediente 
~unt de shea*, ulei de struguri*, ulei de catina virgin, ceara Candellila, amidon de porumb cosmetic, oxid de zinc, pigmenti cosmetici naturali, ulei esential de lemn de trandafir, vitamina E naturala
100% ingrediente naturale, 50% ingrediente organice

Cantitate: 30ml

Consistenta:
Cremoasa, usor pudrata.




Aroma:
Miroase foarte placut a plante.

Disponibil  AICI  la pretul de 55,00 lei.

Parerea mea despre Natural Cover Up Stick:
Eu il detin in nuanta fair (din pacate sunt disponibile doar doua nuante Fair si/sau Sand.
Avand in vedere faptul ca inca nu m-am "copt"  sa capat o nuanta mai de vara (:P), consider ca nuanta ~fair chiar mi se potriveste.



    Acest fond de ten/corector stick este catifeaua transformata intr-un fond de ten efectiv ! <3
Imi place extraordinar de mult consistenta acestuia desi la inceput recunosc: am ramas uimita cand am dat jos capacul si am vazut ce consistenta ciudatica are. Asta inseamna sa nu fiu familiarizata cu produsele naturale, organice. Rusine mie!
    La aplicare, simt un usor efect de spuma care in contact cu pielea automat (dar automat!) se topeste. De la secunda la secunda, acesta se topeste tot mai tare pana capata o consistenta aproape lichida (absolut genial gandit, parerea mea!). Dupa ce a fost absorbit in piele, tenul ramane foarte catifelat, placut la atingere, cu un efect usor pudrat. Un sentiment de nedescris, un ten ca de bebelus adica :). <3
Este foarte hidratant, pardon: extrem de hidratant. Deci daca va confruntati careva cu problemele tenului uscat dar fara prea multe imperfectiuni, acesta va este recomandat cu mare drag. Zic "fara prea multe imperfectiuni" fiindca acesta are o acoperire mica, actioneaza aproximativ ca un BB Cream: uniformizeaza, reda aspectul sanatos si luminos al tenului si hidrateaza. In doua straturi categoric acoperirea devine mai buna dar griji sa nu va incarcati tenul prea tare, sa nu capatati efectul de masca.
Pe post de anticearcan il recomand doar daca nu aveti cearcane proeminente si daca doriti efectiv putina hidratare si catifelare zonei sensibile din jurul ochilor.
    Eu avand un ten mixt nu ma prea impac cu el, hidratarea acestuia este foarte intensa iar zona mea T chiar nu are nevoie de si mai multa hidratare dar ma repet: pentru fetele/doamnele cu tenul uscat acest stick este un rasfat total.
 
V-am pregatit un colaj in care sper sa puteti sesiza cat de cat transformarea consistentei acestuia in contact cu pielea ...

Voi ce tip de ten aveti? 
Cum considerati ca v-ati impaca cu Natural Cover Up Stick-ul acesta?

Pupici cu lipici Zuzulici :*




Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall