vineri, 28 februarie 2014

Primavara incepe cu Flormar Goodies...

Brandul Flormar ofera o gama variata de produse cosmetice, de calitate, la preturi pentru toate buzunarele. Desi sunt produse ieftine si foarte bune, pana acum nu am avut nici unul in beauty case (defapt, am un quad pe care il ador!); asta fiindca locuiesc intr-un oras mic, fara mall-uri sau hipermarketuri unde as putea gasi o insula cu produsele acestea, iar online, deseori nu ma indur sa fac comanda daca nu e ceva urgent, din cauza transportului care, sa fim sincere: ustura!
Cei de la Flormar m-au surprins cu niste bunatati, pentru a le cunoaste mai bine calitatea produselor si pentru a impartasi cu voi parerile mele.
Va arat produsele iar in cateva zile revin cu recenziile:



Luciu de buze SUPERSHINE Lip Gloss (nr.124)

 Deluxe Cashmere Lipstick Stylo (nr.DC35)

Luciu de buze Long Wearing (nr.L401)

&
Lifting Concealer (nr.LC03 Soft Honey)

Ca prima impresie:
- luciurile de buze imi vine sa le mananc, asa miros placut au + imi place senzatia care o lasa pe buze.
- rujul mi se pare a fi unul foarte persistent <3
- concealerul-ui i-am facut un swatch pe mana si mi-a placut ce vad :D. 

Nu va spun si nu va arat mai multe fiindca pentru asta s-au inventat recenziile :P

Inca ceva!! Pe pagina mea de facebook va puteti inscrie (pana pe 14.03.2014) la un concurs ce are ca premiu tot bunatati de la Flormar <3

Click pe link-ul de mai jos, pentru inscriere:


Voi ati incercat produsele Flormar?

Pupici cu lipici! :*



Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall