duminică, 2 februarie 2014

REVIEW- Max Factor Whipped Creme Foundation

Cu siguranta ati auzit toate de renumitul fond de ten Whipped Cream de la Max Factor. A fost testat de multe bloggerite pana acum, am devenit si eu curioasa de el si asa mi-a fost norocul sa am ocazia sa il testez, asta multumita Biancai (All that beauty things) care mi l-a trimis spre testare.
Tin sa ii multumesc pe aceasta cale!
Bianca a dat start pe blogul ei personal, unei campanii de testare unde sunteti si voi asteptate cu mult drag. Nu trebuie sa detineti un blog sau o pagina, tot ce trebuie sa faceti este sa respectati anumiti pasi ceruti de Bianca. Formularul de inscriere si informatiile necesare le gasiti CHIAR AICI !!!

Whipped Cream Foundation




Ambalaj: borcanel din sticla transparent cu un capac de plastic negru avand lipita deasupra eticheta cu denumirea produsului si nuanta.
Nuanta: 65 Rose Beige
Cantitate: 18 ml.

Ingrediente: 

Textura: spumoasa, usoara



Nuante disponibile: 

Miros: poate am eu probleme cu recunoasterea mirosului :)) dar am simtit un miros foarte dar foarte foarte foarte asemanator celui de migdale. :D Se simte foarte subtil :) Imi place foarte mult! 

Promite: matifiere, uniformizare, finisare.

Swatch:



Parerea mea despre acesta: In fata mea acest fond de ten a castigat atat puncte rosii cat si puncte negre. Balanta totusi inclina la cele rosii :D.
Puncte rosii fiindca intr-adevar uniformizeaza si finiseaza tenul, este extrem de usor si nu incarca. Imi place deasemenea faptul ca se intinde foarte usor si nu lasa pe ten urme inestetice (ce-i drept eu l-am intins cu un buretel fiindca nu imi place cu degetele iar cu pensula as fi facut risipa de produs zic eu). Dupa ce l-am aplicat,  tenul meu parca a capatat luminozitate, nu il simteam gras ca altadata si imi simteam obrajii fini, catifelati. Nuanta primita este putin mai deschisa decat tenul meu dar nu ma deranjeaza fiindca voi aplica o pudra mai inchisa deasupra.



Punctele negre le-a acumulat fiindca la nici o ora pe tenul meu (pe frunte mai exact) se simtea la atingere sebumul. Ma asteptam sa am fruntea mata ceva mai mult timp, fiindca citisem ca are aceasta calitate pe bune, dar asta este :). Acoperirea: cam mica, dar nu vreau sa ma plang prea tare fiindca eu oricum nu am un ten acneic dar ma gandesc ca la pretul pe care il are... nu ar strica sa aiba o acoperire medie spre mare. As mai avea de obiectat la capitolul ambalaj. Este foarte dragut si comod la mana acest borcanas dar e enervanta ideea aceea ca bagi degetul in tot produsul, sau buretelul sau pensula sau ce o fi. Cu pompita zic eu ar fi mai ok. 


Aveti grija sa il intindeti foarte bine, altfel riscati sa va ramana pe fata urme de genul. Ca de obicei, este recomandata utilizarea unei baza de machiaj.
Va recomand un buretel pentru a-l aplica pe ten fara urme, fara produs intrat sub unghii :)

In concluzie: Citind si alte pareri (negative-pozitive) eu ma aflu undeva INTRE. 
 Nu stiu daca l-as recumpara, fiindca parca-parca ceva tot nu ma lasa sa am o reactie gen WOW! Are calitatile pe care vi le-am insirat, si sunt mai multe decat dezavantajele de a-l folosi, si totusi... 
Nu cred ca l-as folosi la un machiaj de seara sa zicem. Pentru un machiaj usor de zi, e perfect, pentru unul de seara, as avea pretentii mult mai mari de la el.
Ati mai auzit de expresia aceea : relatie de dragoste-ura? :)) Asa ma simt eu cu Whipped Cream :))). O senzatie gen: "Haiiii mai frate oferaaaa mai mult ca imi esti tare drag!" dar defapt nu...el ofera atat numai si gata :). 
Hmmm...sunt greu de inteles? :)))


Spuneti-mi: voi l-ati testat? Voi cu ce pareri ati ramas? Iar daca nu l-ati testat inca, ati face-o?

Pupici cu lipici! :*















 


Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall