miercuri, 26 februarie 2014

REVIEW- Apa micelara Sebo Vegetal ~Yves Rocher~

Hello Zuzulici!

Pe la inceputul lunii februarie am plasat o comanda la Yves Rocher ( pentru a vedea comanda *click aici ), iar printre produsele comandate se enumera si o apa micelara de care eu m-am indragostit efectiv!!
Este vorba despre apa micelara din gama Sebo Vegetal (YR):





Este a doua apa micelara pe care eu o testez prima fiind cea de la Ivatherm.  Sebo Vegetal imi place mult mai mult!
Desi cea de la Ivatherm am testat-o mai mult timp fiindca o aveam in cantitate mai mare si am cumparat-o la o oferta 1+1 gratis, nu m-a convins atat de tare precum a facut-o apa micelara pe care azi, doresc sa o ridic putin in Slavi :P... si nu doar azi!

Ambalaj: se prezinta intr-o sticluta de plastic de nuanta verde deschis, transparenta cu un capacel de plastic cu un orificiu prin care iese produsul:


Tipul de ten pentru care se recomanda: pentru ten mixt sau gras:


Textura: lichida, la agitatie se formeaza foarte putina spuma la suprafata:



Miros: miroase  placut, dar subtil. Eu simt o usoara aroma de tei combinata cu flori. Nu imi dau seama exact a ce miroase.

Cantitate + alte info: 

Pret: 25,00 ron

Parerea mea: 
Am reusit sa imi formez o parere despre aceasta inca de la prima aplicare. O folosesc mereu, dimineata si seara la demachiere.
Imi place extraordinar de mult pentru simplul fapt ca FACE EXACT CEEA CE PROMITE + cateva "mici bonusuri" pe care eu le-am observat dar nu sunt trecute pe ambalaj :D: indeparteaza eficient machiajul, simt cum purifica si hidrateaza, DAR! mai ofera o luminozitate aparte, tenul meu devine placut la atingere, parca mai ferm, il vad si simt mult mai sanatos si luminos.
Cum o folosesc: chiar daca sunt sau nu machiata, eu o folosesc atat dimineata cat si seara (pentru indepartarea impuritatilor si sebumului, pentru reimprospatare uneori, in timpul zilei..). Aplic apa micelara pe o discheta demachianta si masez intreaga fata coborand putin si pe gat. Avand in vedere cat de mult imi place efectul ei, mi-e mila sa o folosesc pe post de demachiant... apeland la ea mai mult ca la o lotiune tonica :D
Nu am cuvintele potrivite probabil, sa pot descrie acest produs asa cum ar merita. Mie personal imi face numai bine, nu ma asteptam sa fiu atat de incantata, sincer!
La capitolul matifiere nu pot spune ca am observat vreo diferenta, dar macar ma linisteste gandul ca nici macar nu a promis acest aspect :P. Intretine tenul mixt/gras, nu il ingrasa mai tare, ii ofera prospetime de durata, dar sebumul oricum isi face aparitia peste putin timp.
Am sa o recumpar fiindca a devenit un produs preferat, esential pentru mine.

Si, in caz ca nu stiati: Gama Sebo Vegetal cuprinde mai multe produse pentru ingrijirea fetei, poate va intereseaza vreunul:


Voi folositi vreo apa micelara? Care este preferata voastra?


Pupici cu lipici !! :*





Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

© AnytaGyo's Makeup
Maira Gall